VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Gefeliciteerd Morrie!

Ely, ik heb ook zin in morgen!

Meisjes, change of plans. Door omstandigheden kan Nathje morgen niet. Ik sprak haar vandaag en door AK perikelen en nog meer nieuws kan zij helaas morgen niet. Hoe zullen we het doen? Wind, rijd jij morgen alleen? Moeten we anders even een Dtour naar jou maken en/of dames in Mille/Pebtown oppikken? Gaan we uberhaupt nog samenrijden?
Tot morgen Elyane! Geniet van je dag, ik duim voor mooi weer!

Vrolijk, wat naar voor Nathje. Jammer dat ze niet kan, maar de omstandigheden waardoor zijn nog veel vervelender. Wens haar maar sterkte, als je haar nog spreekt.

Morrie, van harte meid! Ik zal morgen eens goed kijken, maar je ziet er dan vast geen dag ouder uit dan gisteren!

Dierentuin was leuk, maar ook rete-vermoeiend. Wiske kon toen we er waren alleen maar zeuren om de speeltuin. Ik vond het al zo gek, ik gaf ze gisteren de keuze tussen de Efteling en deze dierentuin en ik had ze de site laten zien, en ze kozen zonder aarzelen voor de dierentuin. Vandaag snapte ik waarom: er staat een heel grote foto van een joekel van een klimding in de speeltuin op de site, en als Wiske ergens helemaal leip van wordt, is het dus klimdingen. Hoe hoger, hoe beter. Enfin, na de speeltuin poffertjes gegeten waarna madam in het restaurantje bleef zeuren om een ijsje dat ze nog niet kreeg, waardoor ik echt pislink werd en haar op heel zachte toon een enorme uitbrander gaf, en zij op haar beurt met over haar wangen rollende traantjes op mijn schoot kroop, al 'sorry sorry sorry mamma' prevelend. Toen ik opkeek, zag ik de ene helft van het restaurant afkeurend mijn kant op kijken en de andere helft gniffelen. Had ik weer. Verder durfde Suske niet langs de tapirs (waarom mag Joost weten) en niet in het apenhuis (later wel), en moest ik ook nog met ze door de nooduitgang naar buiten toen we door de tunnel naar Burgers' desert liepen want Wiske vond de donkere tunnel vreselijk eng. Desalniettemin genoten van hun enthousiasme bij andere dieren en van hun blijdschap met dit onverwachte uitje, en van het heerlijke weer. Daarna de voorlopige akte getekend bij de makelaar (was veel te laat en vent redde het al helemaal niet), en de dag afgesloten bij een pannenkoekhuis, alwaar vent de akte heeft getekend. Envelop bij makelaar in de bus gemikt en naar huis. Kom dus net uit bad, ongesteld geworden en al (geweldige timing weer).

En nu heb ik vast een enorme lap tekst geproduceerd.
Ely, geniet ervan morgen!

En tot morgenavond!

Jammer van Nathje, maar begrijpelijk gezien de omstandigheden.

Ik ga naar bed. Wij hebben overigens voor het eerst een lioge. Neefje, kind van PEbblo's broer. GP zou daar gaan slapen maar had daar gisteravond al buikpijn van, dus dan maar andersom.

En mijn Kleine Pebbeltje, die had vandaag zijn eerste zwemles. Kurk om, mat in het water. Zwemmeester wacht tot kind voorzichtig te water gaat (is direct diep). Pebbeltje ziet de mat en neemt een enorme sprong het water in. Zwemmeester verbaasd, ik ook. KP vond het helemaal fantastisch. En mijn Grote Pebbel, de kleine zenuwpees, stond gespannen naast mij te kijken omdat hij nerveus was voor de eerste zwemles van zijn kleine broertje...
Dus huis is nu echt verkocht Drop? Ondanks verlies dan toch een zorg minder lijkt me. Erg jammer dat we geen dansje kunnen verwachten morgen, ik had me er op verheugd!

En verder hou ik me nog graag aanbevolen mee te rijden met die of gene. Misschien kun je ons alsnog ophalen, Vrolijk? Dan rij jij ook niet alleen. Wind gaat vanuit werk naar Morrie heb ik begrepen, want zit daar in de buurt.

Wanneer is Lien weer terug? Zondag ofzo?

Ga Kefpep laten piesen en naar bed. Had mijn haar nog willen wassen, want als ik het morgen was is het morgenavond slappe hap.
Hoera, vandaag is Elyanes grote dag! Je leest dit uiteraard vandaag niet, maar wens je een prachtige dag met vele mooie momenten toe. Ik denk aan je.

Drop: jij ook proficiat met verkoop van je huis. Ondanks tegenvallende koopprijs wel fijn dat jullie van de zorg en de bezichtigingen af zijn.
Athena, 't is ook jouw dag vandaag! Gefeliciteerd, ook 21 geworden zeker?

En wat jammer dat Nathje niet komt vanavond. Had je graag even een knuffel gegeven meis.

Maar logisch, heel logisch allemaal.

Vrolijk, Wind komt inderdaad vanuit het werk naar mij toe omdat ze anders heel erg om moet rijden. En wij moeten wel heel erg omrijden willen we eerst nog langs jou gaan. Maar je kunt natuurlijk wel ook naar mij toekomen en dan samen met ons verder rijden? Jij houdt niet zo van autorijden toch?
(f) (f)

Athena, van harte!

(f) (f)
Morgen komen mijn vader, broers, schoonzussen, zus en zwager eten. 9 volwassenen in totaal. Ik heb spareribs besteld, superlekkere van een slager in nabij dorp. Mijn broers en vader lusten niet veel maar zijn wel vleeseters. Erbij kom ik niet verder dan gebakken aardappelschijfjes en een bak 'ouderwetse' sla (sla, tomaat, komkommer, gekookt eitje en slasaus). Iemand van jullie nog suggesties? Misschien nog iets van verse groenten? Worteltjes ofzo? Wat brood met kruidenboter? En wat past hier dan vooraf bij?

Vanavond wordt het denk ik de zuurkoolstamppot die ik eerder deze week al wilde eten.
Aardappelsalade erbij?

Moet ook nog wat voor vanavond bedenken. Wind eet mee, dus moet het wel lekker zijn .
Yep, voel me erg 21. Dank voor felicitaties. Grappig, want jarig voel ik me helemaal niet. Vanmorgen kwamen wij om 8 uur uit bed. Toen direct de ketelmonteur (is 6e keer dat 'ie moet komen; ketel heeft al 3 maanden kuren en zou leuk cadeautje zijn als het nu was opgelost). Toen ben ik met Boefje op school wezen kijken. Nog niet officiele wennen, maar rondkijken. Vond hij machtig interessant, al was hij vreselijk verlegen bij al die grote kinderen en nieuwe juf.

Toen plaatsingsgesprek op nieuw kdv van Schurk. Kostte ook weer 1,5 uur, dus ik was om 12:00 eens een keer op het werk. En vroeg me dus onderweg in de auto verbaasd af waarom ik zoveel sms-jes had. Oja, jarig .

Peb: ik zou bij zo'n maaltje voor een lekkere soep gaan. Eventueel aangevuld met stokbrood + kruidenboter.

En men o men, ik hoop toch zo voor ELy dat het bij haar mooier weer is dan hier, want hier komt het echt met bakken uit de hemel...
Hier is het weer ook treurig. Jammer, gisteren was het zo mooi.

Ja, ik maak denk ik maar een groentesoep vooraf ofzo. En aardappelsalede is ook een goed idee als bijgerecht.

Vrolijk, kom jij nu nog langs Mille en mij, of gaan Mille en ik nu samen? Het is vanaf mijn huis nog 43 minuten rijden.
anoniem_38269 wijzigde dit bericht op 24-10-2008 13:22
Reden: naam genoemd... en dus weer aangepast
% gewijzigd
Hier regent het ook. Maar dat is toch ook wel weer knus vind ik, op een bruiloft.

En Athena, jij hebt net zo'n verjaardag als ik gister. Als iemand me feliciteerde dan vroeg ik me een nanoseconde af waarom ze dat deden. Om me dan te realiseren: O ja, ik ben jarig vandaag!

Schorrie was toentertijd bij het bekijken van de school ook heel verlegen, hing aan Harries been en vond het heel spannend. Schattig is dat dat dan ook wel weer, op het kdv zijn ze heel groot, op school heel klein.

Wind krijgt spaghetti voorgeschoteld vanavond, met een gehaktsausje. En ik heb zelf net een half uienstokbrood en een boterham met boursin op. Dus als jullie je vanavond afvragen wie er zo stinkt: it's me .
(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)

Athena, gefeliciteerd!

Oeh, heftig behangetje

Ben blij dat ik snel weer uit kan loggen, want druk aan het werk.

Wilde even Elyane veel plezier wensen vandaag tussen de druppels door Maar dat gaat vast lukken! Verder kijk ik er echt naar uit jullie vanavond weer te zien, maar het heel jammer vind dat Nathje niet komt. Wel leuk is dat Pimpel en Mimsey ook komen. Leuk, leuk!

Vrolijk, ik zit vandaag dus in omgeving Utrecht en ga daarom via Morrie naar de bruiloft van Ely. Gezellig en lekker spaghetti lees ik Ik zal je nog even bellen, vrolijk.

Morrie, ik heb net gekeken en naar jou is het vanaf hier 45 minuten (ook nog ver!). Ik ga hier om een uur of 4 weg. Is dat goed? Niet goed? Bel me dan even wnat kom hier niet meer.

Pebbles, ik zou er bruine bonen of doperwtjes bij doen.

Jatterdejatjat

Athena, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier vanavond!

Pebbles, je kunt natuurlijk sowieso met mij meerijden. Laten we afspreken dat ik 19.15u bij jou ben,

a. in de auto bij Vrolijk als die graag wil rijden en ons op wil pikken,

b. in mijn auto met Vrolijk als die vanaf mij met ons mee wil rijden en dus even over zevenen bij mij is (laat je het even weten Vrolijk?)

of c. helemaal in mijn bollewangenuppie.

Ik kijk later nog wel even wat het geworden is!

Nathje, jammer dat je er niet bent maar heel begrijpelijk. Sterkte!
Achgossie, Mille in bollewangenuppie.

Ben nu plots in de winkel met Pebbeltjes omdat Pebblo even weg moets. Straks boodschappen doen, eten voorbereiden, omkleden en opdoffen, eten opeten (andersom is logiuscher maakt gaat qua tijd niet lukken) en dan komt Mille me dus al ongeveer halen. Met of zonder Vrolijk.

Ik heb er ook zo enorm zin in! Is ook weer anders, zo met zijn allen op een feestje. Jammer dat Nathje, Athena en Lien er niet bij zijn maar 't is nie anders.

Nath, vermoedelijk gaat zondag stoffenmarkt dan ook niet door? Dan ga ik alleen met bollewangenMille, of eigenlijk hopelijk niet bollewangenMille meer maar gewoonj Mille.

Oh, krijg kramp in tenen. Aiaiaiai.

Ja, het weer is wel knus. Maar ook best pittig als je dan een logeetje hebt die best aanwezig is en je kunt ze niet naar buioten sturen om uit te razen. En ook best nat als je vervolgens met 2 kinderen 6 km gaat fietsen. En die moeten we zo ook weer terug.
Oh, en ik ga straks dus weer naar huis, maar heb laptop hier gebracht en die blijft hier. Dus ik lees niets meer maar ga er van uit dat Mille dus om 19.15 bij mij is.

Als je een telefoontje geeft Mille, dan kom ik naar parkeerplaats en hoef jij auto niet uit.
Ik heb ook zo'n zin in vanavond! Leuk om jullie allemaal weer te zien, en Pimpel en Mimsey. En Meave denk ik ook?

Ook leuk dat we allemaal afspreken en poolen met elkaar enzo (arme Dropje, waarom ben je niet naar hier verhuisd! ).

Pebbles, met een logeetje is regen wel vervelend ja. Ik merk het ook dat nu Schorrie groter wordt, het huis een soort van te klein wordt als er vriendjes komen. En hoe zal dat dan wel niet zijn als ze 10 zijn. Alhoewel, dan kunnen ze weer beter boven op de slaapkamer spelen. Schorrie wil dat nu vaak nog niet, of heeft het daar al snel gezien.

Wind, tijd is prima, maar dat lees je niet meer. Ik zie je wel verschijnen. Schorrie logeert bij opa en oma dus we kunnen eindelijk een volwassen gesprek voeren. Of Harrie moet roet in het eten gooien .
O ja, hebben jullie ook zo'n raar mailtje van MSN gehad? Dat we de groep moeten verhuizen?
Athena, van harte meid!

Mille, ik wil graag jullie opikken/meerijden. Ik ga om 19.00 hier weg, is dat ok? Euhm..kan jij mij bellen? Ik heb namelijk geen adres, geen telefoonnummer aangezien ik niet op ak kan en op werk IE plat lag. Suf he?
Yep, ik ga je even bellen! Tot straks!
Ooit wel eens een laaiend Dropje gezien? Dan nu de kans

Vent was mijn feest vergeten en om 19u toen ik belde waar hij bleef, zat 'ie nog bij de klant.

Is dus pas rond 19.45u thuis, wat betekent dat ik dan ongeveer rond 21.45u op het feest zou kunnen zijn .

En dat vind ik dus te gek worden. Ik vind het zooooo klote, hij is nog niet jarig . Maar Drop komt dus niet....
Wat vervelend Drop! Hoe kan hij dat nou vergeten zijn? Ik zou ook pissig zijn zeg!

Ik ben er ook dus niet bij. Erg jammer maar mijn familie heeft me nu echt nodig. Ik geef op een ander moment wel even update in de AK.

Ely, ik hoop dat je een hele mooie dag hebt gehad en dat jullie ervan hebben genieten samen met jullie drie schatten van kinderen! Ik heb vaak aan je gedacht vandaag!

Ik ben nieuwsgierig naar je verslag!

En ik ben benieuwd hoe de rest het gehad heeft op jullie feest. Komen jullie het snel vertellen?

Athena, van harte gefeliciteerd meid!

Wat een hoop jarigen hier in een week tijd zeg!

Morgen zwemmen met de kindjes. Lekker er even q-time met het gezin.

En oja de stoffenmarkt. Ik wil het eigenlijk wel even proberen, Pebbles en Mille. Hoe laat was het ook al weer? Aap moet 13 uur hockeyen zegt hij net. Ga ik het dan redden?
En en en en en en?????

Hoe was het gisteren? Hoe zagen ze er uit? Ik hoop dat iemand een fototoestel had meegenomen en even wat art op AK kan mikken? Ben zooo nieuwsgierig!

Ik heb een rustige dag en daarna erg leuke avond gehad. Vriendin die dus inderdaad als verrassing langskwam zo uitgebreid mogelijk gesproken. Wat was het gaaf om haar weer eens irl te zien en wat baal ik dan nu even dat ze zo ver weg woont. Maargoed, dit hadden we dan mooi maar weer even.

Verder ben ik erg verwend: heb van Vent en de jongens een Wii gekregen, met balanceboard, dus we zijn ook al beziggeweest met zijn allen met ski-jumpen, aerobics, tennis en al dat soort gebeuren.

Drop: wat zul je woedend geweest zijn en terecht. Anti-actie van veter zeg en wat vreselijk jammer dat je nu helemaal niet meer hebt kunnen gaan. Nog een gelukje bij ongeluk dat je uiteindelijk toch niet zou optreden, want dan was het nog lulliger geweest (voor zover mogelijk).

Nath meid, ik kan helaas nog steeds niet op AK, zelfs niet als ik vent van zijn pc trap. Maar je bent in mijn gedachten en ik wens jullie wederom sterkte. Kus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven