Mode & Beauty alle pijlers

Algemene - hoe combineer ik dit? - topic

07-02-2016 10:27 28 berichten
Ik zal de eerste niet zijn en ook niet de laatste. Met sommige kledingstukken komt de vraag in me te boven: hoe combineer ik dit tot iets leuks?

Vaak doen de webshops het werk voor je, maar soms ook niet, soms is het je smaak niet en vraag je je af hoe het anders kan. Of twijfel je aan de kleur of dat je niet compleet voor gek loopt.

Dus, voor wie niet weet hoe het te combineren valt: stel hier je vraag. Voor wie advies wil uitdelen, je bent heel erg welkom.

Alle reacties Link kopieren
Deze is bijvoorbeeld dan geschikter

(Paul Smith by Asos, 50% afgeprijst maar dan nog steeds 107,- euro)
quote:tante-Truus schreef op 07 februari 2016 @ 13:08:

Wat een leuke ideeën komen hier voorbij!

Ik heb 'zie link' gekocht, met het idee dat ik het makkelijk kon combineren...maar dat blijkt toch tegen te vallen.

Ik vind het met blote bene/huidkleurige panty niet echt geschikt voor 40+ , dus wil het als tuniek dragen.

Iemand ideeën?

http://www.esprit.nl/jurk ... 1E017_902?referrer=searchEen strakke tregging of strakke skinny eronder, zodat je toch je vormen mooi ziet en wat bedekter bent, zonder dat je jezelf onprettig voelt door een panty.
quote:hiltje schreef op 08 februari 2016 @ 10:38:

Dus eigenlijk zou mijn tip zijn om hem terug te brengen als dat kan en naar een iets langer denim jurkje op zoek te gaan. Ze zijn erg in op dit moment, dus dat moet vast lukken.

Dat is wat ik maar ga doen.

De nieuwe collectie is nog maar net binnen, dus ik vind vast wel iets leukers.

(iets wat beter bij mijn 40+ benen staat )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven