Verkopen op marktplaats
maandag 8 februari 2016 om 15:52
Ik heb van familieleden dozen vol dingen gekregen die ik mag verkopen of hebben. Er zit ook een hoop babykleding bij, verkoopt dat goed op marktplaats? Geen dure merken verder maar dan nog. Ook een hoop boeken, dameskleding ook geen merken.
Ik wil wat extra geld verdienen om een koffiezetapparaat te kopen, mijn oude is stuk en mis het best. Graag tips
Ik wil wat extra geld verdienen om een koffiezetapparaat te kopen, mijn oude is stuk en mis het best. Graag tips
maandag 8 februari 2016 om 16:01
Ik denk ook niet dat het je veel gaat opleveren. Ik heb wel het idee dat de zogenaamde "Facebookmarktplaatsen" tegenwoordig beter werken dan de werkelijke site. Daar kon je vroeger nog een mooi bedragje mee verdienen, maar tegenwoordig geven mensen peanuts voor de dingen die in overvloed aangeboden worden (logisch, maar jammer).
maandag 8 februari 2016 om 16:05
quote:Mama-Emeritus schreef op 08 februari 2016 @ 15:57:
Nee, ik denk niet dat je daar veel geld aan gaat verdienen. Diezelfde kleding wordt ook in zakken weg gegeven op weggeefhoeken.dat dus. reken vooral op mailtjes van mensen die aangeven het slecht te hebben en het gratis willen krijgen (liefst door jou bij hun thuis bezorgd)
Nee, ik denk niet dat je daar veel geld aan gaat verdienen. Diezelfde kleding wordt ook in zakken weg gegeven op weggeefhoeken.dat dus. reken vooral op mailtjes van mensen die aangeven het slecht te hebben en het gratis willen krijgen (liefst door jou bij hun thuis bezorgd)
maandag 8 februari 2016 om 16:31
maandag 8 februari 2016 om 17:00
quote:zuinig schreef op 08 februari 2016 @ 16:08:
Ah wat jammer, zou al blij zijn als ik het voor vijf euro kwijt kan dan ik een koffiezetapperaat kopen. Lukt het niet dan maar weggeven.Verkopen op marktplaats kunnen worden gezien als inkomsten dus als je in de bijstand zit (weet natuurlijk niet of dat zo is) moet je het wel opgeven anders kan je flink in de problemen komen.
Ah wat jammer, zou al blij zijn als ik het voor vijf euro kwijt kan dan ik een koffiezetapperaat kopen. Lukt het niet dan maar weggeven.Verkopen op marktplaats kunnen worden gezien als inkomsten dus als je in de bijstand zit (weet natuurlijk niet of dat zo is) moet je het wel opgeven anders kan je flink in de problemen komen.
maandag 8 februari 2016 om 17:02
maandag 8 februari 2016 om 18:28
Als je er leuke setjes van kan maken dan wil kinderkleding nog best verkopen op marktplaats, maar zet dan geen prijs, gewoon laten bieden.
Heb je veel andere spullen, vooral elektronica ed dan is een kofferbakverkoop een goede plek. Een kraampje huren op een vlooienmarkt kan ook leuk oplopen maar dan moet je wel een beetje redelijke staat spullen aan te bieden hebben.
Heb je veel andere spullen, vooral elektronica ed dan is een kofferbakverkoop een goede plek. Een kraampje huren op een vlooienmarkt kan ook leuk oplopen maar dan moet je wel een beetje redelijke staat spullen aan te bieden hebben.
maandag 8 februari 2016 om 18:47
quote:KimberleySTH schreef op 08 februari 2016 @ 16:31:
Misschien kun je beter op de IJhallen een kraampje huren. Dat doe ik ook regelmatig! Gezellig samen met een vriendin
Wij hebben meestal zo'n 150 a 200 euro (winst, dus excl. de kraamhuur) op een dag en verkopen voornamelijk dames en heren kleding.Dat dus. Je krijgt niet veel per kledingstuk, maar baby en kinderkleding is er wel erg in trek. En je kunt dan zelf mooi een tweedehands of zgan koffiezetapparaat kopen. Een Senseo voor 5 euro kan daar best eens lukken.
Misschien kun je beter op de IJhallen een kraampje huren. Dat doe ik ook regelmatig! Gezellig samen met een vriendin
Wij hebben meestal zo'n 150 a 200 euro (winst, dus excl. de kraamhuur) op een dag en verkopen voornamelijk dames en heren kleding.Dat dus. Je krijgt niet veel per kledingstuk, maar baby en kinderkleding is er wel erg in trek. En je kunt dan zelf mooi een tweedehands of zgan koffiezetapparaat kopen. Een Senseo voor 5 euro kan daar best eens lukken.
.
maandag 8 februari 2016 om 18:57
Probeer het eens op een van die ruilpagina's op Facebook. Dan kun je bijv. Vijf boeken ruilen voor 1 pak koffie, of een zak aardappelen, of.... En dan houd jij geld over voor een koffiezetapparaat van 5 euro.
Je kunt natuurlijk ook kijken of mensen een koffiezetapparaat te ruil hebben. Dat is nog sneller.
Je kunt natuurlijk ook kijken of mensen een koffiezetapparaat te ruil hebben. Dat is nog sneller.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 8 februari 2016 om 18:57
Kijk zelf ook eens op Facebook weg geef hoeken. Misschien vind je er voor paar euro of gratis een koffiezetapparaat bij iemand bij jou in de buurt.
En dan maak je van de kleding voor kinderen leuke setjes en maakt advertenties.
Al levert het een paar euro op, liever die paar euro ervoor krijgen dan niets. Met een paar euro kun je dan leuke andere dingen doen.
Vind je idee zo raar of zo slecht helemaal niet.
En dan maak je van de kleding voor kinderen leuke setjes en maakt advertenties.
Al levert het een paar euro op, liever die paar euro ervoor krijgen dan niets. Met een paar euro kun je dan leuke andere dingen doen.
Vind je idee zo raar of zo slecht helemaal niet.