Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 19:49
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 19:48:
[...]
Ik kende die mensen zelf niet, ja van gezicht alleen. Ik wilde inderdaad niet bellen met "ja ik heb van die en die gehoord dat ....".
Bovendien zat familie van dat gezin er bovenop en hebben die uiteindelijk zelfs tegen ze getuigd in de rechtzaak. Volgens mij had mijn melding nooit iets bijgedragen.Ga je je nou nog zitten verdedigen ook? Laat toch joh.
[...]
Ik kende die mensen zelf niet, ja van gezicht alleen. Ik wilde inderdaad niet bellen met "ja ik heb van die en die gehoord dat ....".
Bovendien zat familie van dat gezin er bovenop en hebben die uiteindelijk zelfs tegen ze getuigd in de rechtzaak. Volgens mij had mijn melding nooit iets bijgedragen.Ga je je nou nog zitten verdedigen ook? Laat toch joh.
maandag 8 februari 2016 om 19:51
Tijd voor een blij-dat-ik-geen-mails-met-dit-soort-bijlages-meer-krijg: https://www.youtube.com/watch?v=sp_Ewn6iQSM
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 8 februari 2016 om 19:52
maandag 8 februari 2016 om 20:04
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 19:48:
[...]
Bovendien zat familie van dat gezin er bovenop en hebben die uiteindelijk zelfs tegen ze getuigd in de rechtzaak. Volgens mij had mijn melding nooit iets bijgedragen.Heel logisch. Het is een enorm dilemma of je belt. Ik vond het heel heftig om te doen.
[...]
Bovendien zat familie van dat gezin er bovenop en hebben die uiteindelijk zelfs tegen ze getuigd in de rechtzaak. Volgens mij had mijn melding nooit iets bijgedragen.Heel logisch. Het is een enorm dilemma of je belt. Ik vond het heel heftig om te doen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 8 februari 2016 om 20:06