Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 14:15:

[...]

Het valt hier tot nu toe nog wel mee..

Het waait wel maar van storm is nog geen sprake..Nog geen storm maar het waait wel behoorlijk. Geen markt dus, om de haverklap alarm omdat er een scooter van zijn standaard valt etc
Je bent zelf een theepot
Pfiew, ik ben er weer. Spannend hoor.

Hats, ik had het niet over verbieden maar reageerde op de bemoeizucht van mensen die vinden dat je niet moet drinken tot je kind de deur uit is.

Wie zijn grenzen kent, kan dat prima zelf bepalen.
Zo.! ben je daar weer onverantwoorde moeder.!
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 14:33:

Pfiew, ik ben er weer. Spannend hoor.

Hats, ik had het niet over verbieden maar reageerde op de bemoeizucht van mensen die vinden dat je niet moet drinken tot je kind de deur uit is.

Wie zijn grenzen kent, kan dat prima zelf bepalen.Eens hoor. Maar zijn er echt mensen die zich er tegenaan bemoeien wanneer jij een glas inschenkt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
ja, dat al die moeders nog mogen forummen..
quote:Bruschetta schreef op 08 februari 2016 @ 14:15:

[...]

En alleen zij doet dat volgens jou?waar zeg ik dat?
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 14:11:

[...]

Valt wel mee hoor. Je wil gewoon niet lezen hoe ik het bedoel. Veel plezier daarmee en ik ben geen lieve schat.Ja, het ligt bij mij hahahahahaa. Je wordt er steeds schattiger op, lieverd.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 14:37:

[...]

waar zeg ik dat?Nergens vandaar ook de vraag.
quote:Bruschetta schreef op 08 februari 2016 @ 14:51:

[...]

Nergens vandaar ook de vraag.

Oké.

Ik kan niet zoveel met dergelijke, suggestieve, vraagstellingen. Die geven in feite al het antwoord en meestal is dat precies het gene dat de vraagsteller wil horen. Dus kan je antwoorden wat je wilt, dat komt toch niet door. De ander is er al van overtuigd wat jij eigenlijk vindt.

Heb je een groene jas aan, vraagt men 'jij vindt zeker dat het rood is?', dat idee. Al zeg je dan 'pimpelpaars met gele stippen' dan hoort de ander nog 'ze vindt het rood'.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 14:37:

[...]

Eens hoor. Maar zijn er echt mensen die zich er tegenaan bemoeien wanneer jij een glas inschenkt?Nee, dat soort types kom ik alleen hier tegen.
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 15:02:

[...]

Nee, dat soort types kom ik alleen hier tegen.Maar zeggen dat jij iets niet zou doen is toch geen bemoeizucht? Ik neem ook geen kids, is toch ook geen bemoeizucht dat jij ze wel hebt?
Dochter mag geen koek mee

Geen pakje fris en ook al geen koek.
Hier mogen de kinderen geen kersenbonbons mee naar school. Ook zoiets.
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 15:28:

Ik doe aan omverpakken. Je.komt best ver met bruin pakpapier en wat erop gekrabbeld.

'biologische gefermenteerde kers in streekcacoa, 3 euro'

Nooit problemen.

Die wodka redbull op toetsdagen gewoon in de mepalbeker.

Wel toffees?
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 14:51:

[...]

Ja, het ligt bij mij hahahahahaa. Je wordt er steeds schattiger op, lieverd.Ja hè, schat
Hou-es op met dat gelieverd en geschat. Mijn kinderen doen dat als ze teveel kersenbonbons hebben gehad. Worden ze ook drammerig van.
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 15:34:

[...]

Wel toffees?Ik denk het wel. Altijd fijn als ze even hun kaken op elkaar houden
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 15:01:

[...]

Oké.

Ik kan niet zoveel met dergelijke, suggestieve, vraagstellingen. Die geven in feite al het antwoord en meestal is dat precies het gene dat de vraagsteller wil horen. Dus kan je antwoorden wat je wilt, dat komt toch niet door. De ander is er al van overtuigd wat jij eigenlijk vindt.

Heb je een groene jas aan, vraagt men 'jij vindt zeker dat het rood is?', dat idee. Al zeg je dan 'pimpelpaars met gele stippen' dan hoort de ander nog 'ze vindt het rood'.

Mooi antwoord.

En deels zeker waar. Het enige waar ik idd van overtuigd ben is dat je met een scherp oog leest en jou maar weinig ontgaat. Hoe selectief je daarintegen soms reageert is me een raadsel.

Hier mogen de kinderen geen kersenbonbons mee naar school. Ook zoiets.Logisch,alle kinderen zouden eigenlijk alleen maar linksgedraaideglutenvrijebiologischehavermoutkoekjes mee naar school moeten mogen
Wat een rare voorbeelden in dat topic zeg.. Een mep verkopen, zwaaien met een broodmes, en dat allemaal vergelijken met een koekje?
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 13:08:

[...]

Ik ben alleen. Stel dat ik van de trap val en mijn heup breek. En dan? Kan ik mooi in mijn onderbroekie dagen liggen wachten totdat het kind thuis komt

En ik heb ook nog eens geen kind

Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel iets
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 08 februari 2016 @ 17:07:

[...]

Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel ietsStrak plan en het werkt want je bent een stuk dichter bij de grond. Veel minder kans op breuken.

I like being a mess. It's who I am.
quote:MevrouwJack schreef op 08 februari 2016 @ 17:07:

[...]

Ik denk daar ik maar gewoon ga beginnen met zuipen, volgens mij breek je dan veel minder snel iets

Goed idee ik zou zeggen hup laat maar aanleggen dat alcoholinfuus.!

quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 11:17:

[...]

Op 4 jarige leeftijd hoeft dat toch niet.Net of een vierjarige weet wat alcohol is. Dus tot zover je goede voorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven