Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 22:50:

[...]

Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.Euhm, ik snap er niets van, sorry.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 22:50:

[...]

Die zie jij toch ook nooit van jou kant. Het is altijd makkelijk om met vongertje te wijzen naar tass. En wat hats zij was een grap daar ga je toch geen issue van maken? Come on jij bent wel de laatste persoon die mij mag aanspreken over wie ik wel of niet aanspreek.Sorry?
quote:doornroosje9 schreef op 08 februari 2016 @ 22:55:

[...]

Euhm, ik snap er niets van, sorry.En dan was het nog wel in het Nederlands
quote:Moiren_ schreef op 08 februari 2016 @ 22:54:

[...]

En dan moet ik juist nu naar bed.

Je kan het morgen allemaal terug lezen, pagina voor pagina.

Topics vol gelanagelbollinggedoe. Mateloos uitdagend, inspirerend teleurstellend leesvoer.

Kan geen Facebook tegen op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2016 @ 22:54:

[...]

Volgens mij verwar jij roos met iemand anders. Als er iemand altijd correct is, is het roos wel.

Vervolgens doe je waar je iedereen van beschuldigd, als een ander iets zegt is het naar bedoelt, maar als jouw geliefde hatsje het doet is het een grapje en moet er geen issue van gemaakt worden

Ik vraag me nog steeds af of je daadwerkelijk zo dom bent of dat je gewoon zo dom doet.

Ik vermoed dat eerste steeds sterker.

Aww je loopt de hele tijd de sfeer te verzieken wij hebben lol hier en dan kom jij met je agenda punten waar je mij en hats op hebt geschreven. Het doet je gewoon wat.

Tip voor je log even uit en kom op een andere moment terug. Let it goo let it goo.
quote:doornroosje9 schreef op 08 februari 2016 @ 22:55:

[...]

Euhm, ik snap er niets van, sorry.Je begrijpt mij heel goed ik leg het niet nog eens uit.
quote:Peacy schreef op 08 februari 2016 @ 22:54:

[...]

Hoe? Krijg? Je? Dat? Voor? Elkaar? Echt hoe?Telefoon gaf aan simkaart plaatsen en ik denk wtf die zit erin,dus dat ding eruit gepeuterd en pats doormidden..
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 22:56:

[...]

Aww je loopt de hele tijd de sfeer te verzieken wij hebben lol hier en dan kom jij met je agenda punten waar je mij en hats op hebt geschreven. Het doet je gewoon wat.

Tip voor je log even uit en kom op een andere moment terug. Let it goo let it goo.Totale abracadabra. Wederom geen idee wat je bedoelt.
Tas is zéker niet dom. Beetje zwak van je om dat zo te zeggen Amaqanda.
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 22:57:

[...]

Je begrijpt mij heel goed ik leg het niet nog eens uit.Roos misschien wel, maar ik en zo te lezen anderen ook echt niet .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Was het alweer tijd voor de agendapunten eigenlijk? Ik had werkelijk geen idee.

[...]

Je begrijpt mij heel goed ik leg het niet nog eens uit.Hoeft echt niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 22:57:

[...]

Telefoon gaf aan simkaart plaatsen en ik denk wtf die zit erin,dus dat ding eruit gepeuterd en pats doormidden.. Dat is echt balen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Je begrijpt mij heel goed ik leg het niet nog eens uit.Ik snap het ook niet hoor.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2016 @ 22:58:

[...]

Totale abracadabra. Wederom geen idee wat je bedoelt.Beter lezen lieve. I don't repeat myself.
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2016 @ 22:59:

Was het alweer tijd voor de agendapunten eigenlijk? Ik had werkelijk geen idee.Memo niet gekregen? Had hem nog zo zorgvuldig naar je doorgestuurd!
quote:Dadel_ schreef op 08 februari 2016 @ 22:59:

Tas is zéker niet dom. Beetje zwak van je om dat zo te zeggen Amaqanda.Mwoah, ik twijfel nog.
quote:Dadel_ schreef op 08 februari 2016 @ 22:59:

Tas is zéker niet dom. Beetje zwak van je om dat zo te zeggen Amaqanda.Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich expres dom voordoen.

[...]

Telefoon gaf aan simkaart plaatsen en ik denk wtf die zit erin,dus dat ding eruit gepeuterd en pats doormidden.. Handig!!
Roos is het correctst van ons allemaal. Als men dat niet ziet.....
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 23:00:

[...]

Mwoah, ik twijfel nog.+1

[...]

Telefoon gaf aan simkaart plaatsen en ik denk wtf die zit erin,dus dat ding eruit gepeuterd en pats doormidden.. Das mooi *piep* zeg. Heb je de telefoon heel hard nodig voor werk ofzo?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 08 februari 2016 @ 22:59:

[...]

Roos misschien wel, maar ik en zo te lezen anderen ook echt niet .Ging het over jou? Was ik met jouw in gesprek?
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 23:00:

[...]

Mwoah, ik twijfel nog.Ik niet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2016 @ 23:00:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat mensen zich expres dom voordoen.Heb je het over mij of over jezelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven