Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:53
dinsdag 9 februari 2016 om 18:56
quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 18:51:
Was het voor de whatsapp uitnodiging voor de punnikgroep? Of was het een echte gigolo ala Ramon, je weet wel?
In het eerste geval, naakt afgeven en geheim houden voor je verkering, begin de smoezenlijst te punniken. In het tweede geval, huispak aan en beleefd weigeren.
Of andersom, kijk maar wat uitkomt.
We kunnen ook onze nummers samenvoegen, dus mijn 06 en dan jouw nummer dan delen we alle stress. Deal?
O lief, ik weet niet of ik al dat jonge geweld aan kan namelijk.
Heb ik voldoende aannemelijke smoezen om weg te zijn en mijn lieverd op mijn dochter te laten passen bijvoorbeeld?
Een keer per week volksdansen en eens per maand de plattelandsvrouwen is misschien wat karig.
Als jij dan ook een deel doet, scheelt mij weer stress.
Was het voor de whatsapp uitnodiging voor de punnikgroep? Of was het een echte gigolo ala Ramon, je weet wel?
In het eerste geval, naakt afgeven en geheim houden voor je verkering, begin de smoezenlijst te punniken. In het tweede geval, huispak aan en beleefd weigeren.
Of andersom, kijk maar wat uitkomt.
We kunnen ook onze nummers samenvoegen, dus mijn 06 en dan jouw nummer dan delen we alle stress. Deal?
Heb ik voldoende aannemelijke smoezen om weg te zijn en mijn lieverd op mijn dochter te laten passen bijvoorbeeld?
Een keer per week volksdansen en eens per maand de plattelandsvrouwen is misschien wat karig.
Als jij dan ook een deel doet, scheelt mij weer stress.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:59
Wat zalig voor je lieverd. Ik kan me de eerste keer dat ik werd gehengeld nog als de dag van gisteren herinneren. Het was echt kutweer die dag, maar na dat PB'tje van die gruizige student scheen de zon oogverblindend, duizend bloemen geurden en hemelse violen zwollen aan. Het was geweldig, ik zal dat gevoel nooit, nooit vergeten.
dinsdag 9 februari 2016 om 19:00
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2016 @ 18:59:
Wat zalig voor je lieverd. Ik kan me de eerste keer dat ik werd gehengeld nog als de dag van gisteren herinneren. Het was echt kutweer die dag, maar na dat PB'tje van die gruizige student scheen de zon oogverblindend, duizend bloemen geurden en hemelse violen zwollen aan. Het was geweldig, ik zal dat gevoel nooit, nooit vergeten.Wrijf het er nog maar even lekker in.
Wat zalig voor je lieverd. Ik kan me de eerste keer dat ik werd gehengeld nog als de dag van gisteren herinneren. Het was echt kutweer die dag, maar na dat PB'tje van die gruizige student scheen de zon oogverblindend, duizend bloemen geurden en hemelse violen zwollen aan. Het was geweldig, ik zal dat gevoel nooit, nooit vergeten.Wrijf het er nog maar even lekker in.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 februari 2016 om 19:01
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 18:56:
[...]
Als jij dan ook een deel doet, scheelt mij weer stress.Komt goed schatje, ik zou je dat nooit alleen laten opknappen Ik word ook een dagje ouder en kan wel een jong blaadje gebruiken. Ik fake wel een New Age klompen verf festijn en een wekelijkse hoelahoep klas.
[...]
Als jij dan ook een deel doet, scheelt mij weer stress.Komt goed schatje, ik zou je dat nooit alleen laten opknappen Ik word ook een dagje ouder en kan wel een jong blaadje gebruiken. Ik fake wel een New Age klompen verf festijn en een wekelijkse hoelahoep klas.
dinsdag 9 februari 2016 om 19:04
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 18:25:
[...]
Ja, nou, je doet er maar makkelijk over, ik denk dat een topic toch wel op z'n plaats is.
De jongeman in kwestie wil alleen scharrelen, terwijl ik toch echt een meisje ben wat uit is op een ring.
Moeilijk, moeilijk.Hallo allemaal!!! Leo, posten bij het Viva redactie vraagt smeuïge valentijnsverhalen!!! Kom je ook nog in ' de boekskes'!
[...]
Ja, nou, je doet er maar makkelijk over, ik denk dat een topic toch wel op z'n plaats is.
De jongeman in kwestie wil alleen scharrelen, terwijl ik toch echt een meisje ben wat uit is op een ring.
Moeilijk, moeilijk.Hallo allemaal!!! Leo, posten bij het Viva redactie vraagt smeuïge valentijnsverhalen!!! Kom je ook nog in ' de boekskes'!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 9 februari 2016 om 19:06
dinsdag 9 februari 2016 om 19:06
quote:Pumps_italiaans schreef op 09 februari 2016 @ 19:05:
Zelfs ik heb een verzoek gehad. Ooit wat langer geleden.
Maar die heeft een permaban gekregen. Die had het groot aangepakt.
Alle vrouwen hadden zo een verzoek gekregen.Partypooper. Laat die arme Leo nou even het gevoel smaken dat ze speciaal is voor iemand ja. En mij ook trouwens. Ik word echt een beetje verdrietig van je post
Zelfs ik heb een verzoek gehad. Ooit wat langer geleden.
Maar die heeft een permaban gekregen. Die had het groot aangepakt.
Alle vrouwen hadden zo een verzoek gekregen.Partypooper. Laat die arme Leo nou even het gevoel smaken dat ze speciaal is voor iemand ja. En mij ook trouwens. Ik word echt een beetje verdrietig van je post
dinsdag 9 februari 2016 om 19:07
dinsdag 9 februari 2016 om 19:08