Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
dinsdag 9 februari 2016 om 19:28
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 19:26:
En als alcohol alleen niet genoeg troost biedt:
[img]http://vbnow.nl/wp-content/uploads/2013/05/chocola.jpg[/img] Doornroosje er is chocola!!!!!
En als alcohol alleen niet genoeg troost biedt:
[img]http://vbnow.nl/wp-content/uploads/2013/05/chocola.jpg[/img] Doornroosje er is chocola!!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 9 februari 2016 om 19:29
dinsdag 9 februari 2016 om 19:32
quote:snjokorn schreef op 09 februari 2016 @ 19:29:
[...]
Ik kan reanimeren en 1-1-2 bellen. Is toch voldoende?!Wat een opluchting! En er zijn heel wat verzorgende en leraars in de kroeg. Zo'n geruststelling! Neem ik naast het infuusje ook nog lekker een slokje.
[...]
Ik kan reanimeren en 1-1-2 bellen. Is toch voldoende?!Wat een opluchting! En er zijn heel wat verzorgende en leraars in de kroeg. Zo'n geruststelling! Neem ik naast het infuusje ook nog lekker een slokje.
dinsdag 9 februari 2016 om 19:34
dinsdag 9 februari 2016 om 19:36
dinsdag 9 februari 2016 om 19:38
quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 19:36:
[...]
Reanimeercursus liep uit op een drama: ik liet de pop doodgaan. Ik bluste de brand. Buurmannen stonden met me te lachen, ik maakte gevatte opmerking, we hadden lol.... En de brand laaide op zonder dat ik het gezien had. Gezakt. Nieuwe ronde nieuwe kansen
[...]
Reanimeercursus liep uit op een drama: ik liet de pop doodgaan. Ik bluste de brand. Buurmannen stonden met me te lachen, ik maakte gevatte opmerking, we hadden lol.... En de brand laaide op zonder dat ik het gezien had. Gezakt. Nieuwe ronde nieuwe kansen
dinsdag 9 februari 2016 om 19:41
dinsdag 9 februari 2016 om 19:43
dinsdag 9 februari 2016 om 19:44
dinsdag 9 februari 2016 om 19:47
dinsdag 9 februari 2016 om 19:48
dinsdag 9 februari 2016 om 19:49
dinsdag 9 februari 2016 om 19:49
quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:44:
[...]
Ik voel me heel veilig nu Daarom vroeg ik toch ook of 'anderen' BHV gecertificeerd waren lieverd. Ik vaar niet blind op mijn eigen verworven kennis hier in de kroeg. Hier zuip ik alleen maar en ik laat de verantwoordelijke taken aan andere over. Vind ik heel verstandig van mezelf
[...]
Ik voel me heel veilig nu Daarom vroeg ik toch ook of 'anderen' BHV gecertificeerd waren lieverd. Ik vaar niet blind op mijn eigen verworven kennis hier in de kroeg. Hier zuip ik alleen maar en ik laat de verantwoordelijke taken aan andere over. Vind ik heel verstandig van mezelf