Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:55
quote:simbalabimba schreef op 09 februari 2016 @ 17:15:
Bijvoorbeeld dat je een kaart om rooie oortjes van te krijgen kreeg? Zonder afzender? En dat je je vent bedankte, maar die wist nergens van?Ik krijg de neiging om te gaan trollen want ze vragen er inderdaad gewoon om. Topic openen: Mijn lief wil iets leuks doen zondag met Valentijn maar ik heb met minnaar afgesproken. Wat nu?
Bijvoorbeeld dat je een kaart om rooie oortjes van te krijgen kreeg? Zonder afzender? En dat je je vent bedankte, maar die wist nergens van?Ik krijg de neiging om te gaan trollen want ze vragen er inderdaad gewoon om. Topic openen: Mijn lief wil iets leuks doen zondag met Valentijn maar ik heb met minnaar afgesproken. Wat nu?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 9 februari 2016 om 18:57
quote:simbalabimba schreef op 09 februari 2016 @ 17:16:
Vandaag iets minder perfecte vrouwen op het forum; er is een topic waarin iemand vraagt of ze speciaal voor de kraamhulp een dweil en emmer moet aanschaffen (want is nog niet in huis aanwezig) ?Vroeg ik me ook al af. Eh stofzuigen en swifferen en de rest met schoonmaakdoekjes? Ik zie dat aankleedkussen al voor me na een paar poepluiers...
Vandaag iets minder perfecte vrouwen op het forum; er is een topic waarin iemand vraagt of ze speciaal voor de kraamhulp een dweil en emmer moet aanschaffen (want is nog niet in huis aanwezig) ?Vroeg ik me ook al af. Eh stofzuigen en swifferen en de rest met schoonmaakdoekjes? Ik zie dat aankleedkussen al voor me na een paar poepluiers...
dinsdag 9 februari 2016 om 18:58
quote:SuzanneSuus schreef op 09 februari 2016 @ 18:47:
Hebben jullie ook die detectives bij de paginanummers?
[img]http://i68.tinypic.com/jfx4q0.jpg[/img] Suusje, nee heb ik niet. Waarschijnlijk speciaal voor jou gemaakt
Hebben jullie ook die detectives bij de paginanummers?
[img]http://i68.tinypic.com/jfx4q0.jpg[/img] Suusje, nee heb ik niet. Waarschijnlijk speciaal voor jou gemaakt
dinsdag 9 februari 2016 om 19:02
dinsdag 9 februari 2016 om 19:06
En net was het nog raardererder http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m21689299
Je bent zelf een theepot
dinsdag 9 februari 2016 om 19:11
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 18:57:
[...]
Vroeg ik me ook al af. Eh stofzuigen en swifferen en de rest met schoonmaakdoekjes? Ik zie dat aankleedkussen al voor me na een paar poepluiers...
Als je de schoonmaaktopics hier zo op viva leest dan vrees ik dat heel veel forummers dat zo doen..
Hoe vaak ik niet lees dat de ramen gelapt worden met glasdoekjes,glassex en microvezeldoekjes..
Stofzuigen boven? Nou 1x per 3 maanden hoor etc...
Dus geen dweil hebben en schoonmaakdoekjes dat verbaasd mij eigenlijk niets..
[...]
Vroeg ik me ook al af. Eh stofzuigen en swifferen en de rest met schoonmaakdoekjes? Ik zie dat aankleedkussen al voor me na een paar poepluiers...
Als je de schoonmaaktopics hier zo op viva leest dan vrees ik dat heel veel forummers dat zo doen..
Hoe vaak ik niet lees dat de ramen gelapt worden met glasdoekjes,glassex en microvezeldoekjes..
dinsdag 9 februari 2016 om 19:15
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 19:11:
[...]
Zo hebben we allemaal onze eigen prioriteiten. Dweilen hoort daar niet bij wat mij betreft.
Ik vind spelling dan bijv weer een stuk belangrijker.
[...]
Zo hebben we allemaal onze eigen prioriteiten. Dweilen hoort daar niet bij wat mij betreft.
Ik vind spelling dan bijv weer een stuk belangrijker.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 februari 2016 om 19:18
quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 19:15:
[...]
Ik vind spelling dan bijv weer een stuk belangrijker. En spelling zal mij dan weer een worst zijn want ik heb maar Mavo dus daar valt verder toch weinig van te verwachten
[...]
Ik vind spelling dan bijv weer een stuk belangrijker. En spelling zal mij dan weer een worst zijn want ik heb maar Mavo dus daar valt verder toch weinig van te verwachten
dinsdag 9 februari 2016 om 19:19
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 19:11:
[...]
Ben geen echte schoonmaakster, maar een dweil is hier dus wel in huis.
En binnenkort nog zo'n ouderwetse ook!
[...]
Ben geen echte schoonmaakster, maar een dweil is hier dus wel in huis.
En binnenkort nog zo'n ouderwetse ook!
dinsdag 9 februari 2016 om 19:26
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 februari 2016 @ 19:23:
[...]
Ik heb niet eens één strijkplank. Ook geen kleintje. Wel een strijkijzer. Voor de strijkkralen Hier is de strijkkralenfase al een poosje achter de rug. Sindsdien heb ik geen strijkbout meer. Nog wel een strijkplank, omdat die niet in de vuilnisbak past.
[...]
Ik heb niet eens één strijkplank. Ook geen kleintje. Wel een strijkijzer. Voor de strijkkralen Hier is de strijkkralenfase al een poosje achter de rug. Sindsdien heb ik geen strijkbout meer. Nog wel een strijkplank, omdat die niet in de vuilnisbak past.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
dinsdag 9 februari 2016 om 19:26