Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Heerlijk nu weer alle tijd om ff flink huis te houden!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Ttass28 schreef op 09 februari 2016 @ 21:23:

[...]

Strijk jij beddengoed ook niet?

's zomers wil ik nog wel eens het beddengoed wassen,buiten hangen en dan zo weer op bed maar normaal strijk ik het wel..

Mijn moeder strijkt zelfs die jersey hoeslakens nog,dat doe ik dan weer niet maar dekbedovertrekken en slopen wel..
quote:Moiren_ schreef op 09 februari 2016 @ 21:28:

Theedoeken nemen minder water op als je ze strijkt.Ik zal er even opletten
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 21:29:

[...]

's zomers wil ik nog wel eens het beddengoed wassen,buiten hangen en dan zo weer op bed maar normaal strijk ik het wel..

Mijn moeder strijkt zelfs die jersey hoeslakens nog,dat doe ik dan weer niet maar dekbedovertrekken en slopen wel..Ik hang ook wel eens associaal ons dekbed uit het raam zodat het door kan luchten.
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 21:26:

[...]

Kind zegt mijn moeder dan liggen ze veel netter op een stapeltje en eerlijk is eerlijk ze heeft wel gelijk.. Eens ze liggen ook netter. Niks is zo vervelend dan gekreukelde theedoeken ik ben een pietje precies.
quote:hatsetats schreef op 09 februari 2016 @ 21:27:

Het moment dat mijn relatie in zo'n 'voor wat hoort wat' verhaal gaat veranderen ben ik weg.

Het gaat alleen om strijken. Ik haat het, hij kan het niet.

Voor de rest ben ik een liefdevolle echtgenote, maar iedereen heeft iets wat hij/zij niet graag doet, denk ik zo. In veel andere opzichten is mijn huwelijk veel traditioneler dan veel andere Viva-reageerders, maar strijken is hors concours.
quote:Ttass28 schreef op 09 februari 2016 @ 21:31:

[...]

Ik hang ook wel eens associaal ons dekbed uit het raam zodat het door kan luchten.Ik zie dat heel veel, maar ik doe dat nooit: dan lopen er toch beestjes je bed in? Of ben ik nou overbezorgd.
quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 21:33:

[...]

Ik zie dat heel veel, maar ik doe dat nooit: dan lopen er toch beestjes je bed in? Of ben ik nou overbezorgd.Nooit last van gehad. Ik doe het vooral de winter maanden heerlijk om in een fris bed te slapen.

[...]

Het gaat alleen om strijken. Ik haat het, hij kan het niet.

Voor de rest ben ik een liefdevolle echtgenote, maar iedereen heeft iets wat hij/zij niet graag doet, denk ik zo. In veel andere opzichten is mijn huwelijk veel traditioneler dan veel andere Viva-reageerders, maar strijken is hors concours.Ik ben dr echt ff sprakeloos van
quote:Ttass28 schreef op 09 februari 2016 @ 21:31:

[...]

Ik hang ook wel eens associaal ons dekbed uit het raam zodat het door kan luchten.O ja ik ook hoor,lekker fris..

[...]

Ik zie dat heel veel, maar ik doe dat nooit: dan lopen er toch beestjes je bed in? Of ben ik nou overbezorgd.Er zitten toch al beestjes in
quote:Ttass28 schreef op 09 februari 2016 @ 21:35:

[...]

Nooit last van gehad. Ik doe het vooral de winter maanden heerlijk om in een fris bed te slapen.

Die beestjes kriebelen als je al slaapt. Pissebedden wonen op daken, net zoals andere kriebeldiertjes.

Ik vind een fris bed ook heerlijk: ik sla het bed netjes terug en zet alle ramen een kwartier tegen elkaar open. Dat werkt afdoende.

[...]

Ik zie dat heel veel, maar ik doe dat nooit: dan lopen er toch beestjes je bed in? Of ben ik nou overbezorgd.Nog nooit last van gehad..
quote:hatsetats schreef op 09 februari 2016 @ 21:38:

[...]

Er zitten toch al beestjes in Ja, maar huisstofmijten vind ik nog wel huiselijk. Pissebedden, spinnen en andere met het ook waarneembare beesten vind ik niet zo prettig, want die kunnen ook zo mijn mond inwandelen. Denk ik dan.
quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 21:39:

[...]

Die beestjes kriebelen als je al slaapt. Pissebedden wonen op daken, net zoals andere kriebeldiertjes.

Ik vind een fris bed ook heerlijk: ik sla het bed netjes terug en zet alle ramen een kwartier tegen elkaar open. Dat werkt afdoende.Heb ik niks van gemerkt.
quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 21:39:

[...]

Ik vind een fris bed ook heerlijk: ik sla het bed netjes terug en zet alle ramen een kwartier tegen elkaar open. Dat werkt afdoende.

Als ik al pissebedden zie dan is dat vooral op vochtige plekken onder buiten bloempotten of matjes maar op het dak nog nooit gezien..

Ook nog nooit in de slaapkamer gehad..
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 21:42:

[...]

Als ik al pissebedden zie dan is dat vooral op vochtige plekken onder buiten bloempotten of matjes maar op het dak nog nooit gezien..

Ook nog nooit in de slaapkamer gehad..Of onder een tegel
quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 21:40:

[...]

Ja, maar huisstofmijten vind ik nog wel huiselijk. Pissebedden, spinnen en andere met het ook waarneembare beesten vind ik niet zo prettig, want die kunnen ook zo mijn mond inwandelen. Denk ik dan.Spinnen en langpoten komen denk ik vooral door open ramen en roosters naar binnen..
quote:AllyMcBeal schreef op 09 februari 2016 @ 21:19:

[...]

Zijn ze gezandstraald met het gevel reinigen? Dat zou slordig zijn.Maar dat zou je toch moeten voelen/zien?
Je bent zelf een theepot
Maar Barb je schudt het bed toch uit als je hem binnenhaalt en een schone hoes erom. Waar moeten die beestjes dan in gaan zitten?
I like being a mess. It's who I am.
Het is mijn afwijking, merk ik al.
quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 21:46:

Het is mijn afwijking, merk ik al.Ja nogal
quote:SuzanneSuus schreef op 09 februari 2016 @ 21:45:

[...]

Maar dat zou je toch moeten voelen/zien?

Ik heb geen idee, maar ineens wazig na gevelreiniging dan denk ik daar dus aan. Of hebben ze met chemisch spul gereinigd?

Ik zou de woningbouw eens bellen.
quote:AllyMcBeal schreef op 09 februari 2016 @ 21:45:

Maar Barb je schudt het bed toch uit als je hem binnenhaalt en een schone hoes erom. Waar moeten die beestjes dan in gaan zitten?Tussen mijn zomerdekbed en herfstdekbed in, waar ze zich wanhopig vastklampen met hun harige insectenpootjes. Vervolgens kriebelen ze vrolijk voort op het moment dat ik te bedde ga. Ik zie het helemaal voor en ik voel het ook. Meh.
quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 21:47:

[...]

Tussen mijn zomerdekbed en herfstdekbed in, waar ze zich wanhopig vastklampen met hun harige insectenpootjes. Vervolgens kriebelen ze vrolijk voort op het moment dat ik te bedde ga. Ik zie het helemaal voor en ik voel het ook. Meh.Dan haal je die delen even van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven