Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Hats, daar heb ik nog nooit van gehoord. Klinkt minder eng dan de google uitslagen.
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 16:42:

[...]

Je mag 'm leegdrinken als Stone en ik klaar zijn
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:43:

[...]

Heb je de hangmat al opgehangen. Dan kunnen we daarin gaan liggen chillen zo meteen. Ik schenk vast een cocktail in!

[afbeelding]

Nog een paar daagjes.....

Leo, sterkte met de pijn 😘

Wol, zou maar even bellen idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:58:

Hats, daar heb ik nog nooit van gehoord. Klinkt minder eng dan de google uitslagen. Je wordt er niet gelukkig van als je zo'n aanval hebt maar je gaat er niet dood aan Als het dat is, dan kom je er niet meer vanaf maar je kunt heel veel doen om zo'n aanval te voorkomen. Ik heb er al in geen jaren last meer van (afkloppen) Maar ga sowieso ff naar de dokter.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Bah Woll klinkt naar.

Sterkte!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:58:

Hats, daar heb ik nog nooit van gehoord. Klinkt minder eng dan de google uitslagen. Nooit googlen, Stone, nooit googlen.
Life is short. Eat dessert first.
Ik ga morgen even de dokter bellen voor een afspraak.
Yas, als jij nou eens hele mooie foto's maakt op vakantie. Dan kunnen we die gebruiken als behang in het nieuwe café. Dan heeft iedereen gelijk een vakantiegevoel.
quote:doornroosje9 schreef op 10 februari 2016 @ 17:01:

[...]

Nooit googlen, Stone, nooit googlen.

Nee, eigenlijk is dat alleen maar beangstigend. Gelukkig ben ik redelijk nuchter en krijg ik hier ook nuchtere reacties.

Mijn oom had ooit geelzucht, als je dan googled kom je ook de naarste dingen tegen. Bleek het een eenvoudige allergische reactie te zijn op een bepaald antibioticum. Dus ik weet dat je je niet te snel heel druk moet maken, eerst naar de dokter.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 17:02:

Yas, als jij nou eens hele mooie foto's maakt op vakantie. Dan kunnen we die gebruiken als behang in het nieuwe café. Dan heeft iedereen gelijk een vakantiegevoel.Allicht, ik app ze naar Leo en ze komen op FB. 😆

[...]

Nooit googlen, Stone, nooit googlen. Ik stel mezelf altijd gerust door te googlen. Dat kan echt wel hoor.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Nooit googlen, Stone, nooit googlen. Dat roept mijn huisarts ook altijd.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:45:

Leo, Blond had gevraagd om een hoge locatie voor ons volgende stamcafé. Kun je dan ook van dat muurbrede "plaatjes" behang doen? Dat ken je nog wel, was ergens in de jaren 70/80 erg hip.

Een muur helemaal als bos bijvoorbeeld, een andere muur als strand. Dat maakt het nog fijner denk ik!

Jaaaaaaa ken ik!

Van die vredige bedoeïen met kamelen of een sunset met een zee en palmbomen of een skyline van een grote stad.

Of 'n bos...

quote:yasmijn schreef op 10 februari 2016 @ 17:06:

[...]

Allicht, ik app ze naar Leo en ze komen op FB. 😆

Ja!

Leuk Yas!

[...]

Dat roept mijn huisarts ook altijd.Kent jouw huisarts Stone?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Goed idee die hangmat. Eens rustig bedenken hoe de falafel vanzelf op tafel komt.

[...]

Allicht, ik app ze naar Leo en ze komen op FB. 😆Top!
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 17:08:

Goed idee die hangmat. Eens rustig bedenken hoe de falafel vanzelf op tafel komt.Thuisbezorgd.nl
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 17:06:

[...]

Jaaaaaaa ken ik!

Van die vredige bedoeïen met kamelen of een sunset met een zee en palmbomen of een skyline van een grote stad.

Of 'n bos...

[afbeelding]

Ja, die bedoel ik.

(mooie bank ook)
Oh, dat fotobehang hebben ze nu bij de Lidl!
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 17:06:

[...]

Ik stel mezelf altijd gerust door te googlen. Dat kan echt wel hoor.Juist! Je moet gewoon even opletten of de informatie uit betrouwbare bron komt. Ik kon mijn huisarts dankzij Google helder uitleggen wat TEA is en de plaatselijke neuroog (notabene!) weet nu ook wat een WADA-test is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 17:09:

[...]

Thuisbezorgd.nlHebben ze ook koks die ballen kunnen draaien? Ik ben al halverwege.
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 17:14:

[...]

Hebben ze ook koks die ballen kunnen draaien? Ik ben al halverwege.Dat weet ik niet. Hier hebben ze via thuisbezorgd alleen pizza enzo. Falafel is wel lekker. Maak je er ook humus bij?
Maar je hebt ook (huis)artsen die mordicus tegen googelen zijn en je bij voorbaat al bestempelen als zelfdiagnosticeerder als je aangeeft te hebben gegoogled
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 17:06:

[...]

Ik stel mezelf altijd gerust door te googlen. Dat kan echt wel hoor.

Het hangt er maar net van af hoe je googelt .

Ik googel eigenlijk alleen naar huismiddeltjes voor mij bekende (onschuldige) kwaaltjes, en naar mij onbekende medische termen die ik aantref in brieven van het ziekenhuis. Dat zijn er niet zo veel trouwens, met een beetje Grieks en Latijn kom je een heel eind en ik heb als kind de Medische Encyclopedie uit mijn hoofd geleerd, dat scheelt ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven