Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 10 februari 2016 om 17:20
woensdag 10 februari 2016 om 17:52
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 17:20:
Vandaag was ik in het centrum van mijn stad. Daar staan nog veel oude gebouwen oa uit het begin van de vorige eeuw. Op de begane grond zie je natuurlijk alleen winkels, maar als je naar boven kijkt zie je de mooiste gevels. Vaak nog met art deco of art noveau letters enzo. Echt schitterend. Heerlijk is dat hè? Zo zit er hier ergens een bovenwoning met prachtige gebrandschilderde balken. Zo onwijs mooi. En dat zie je alleen als het winter is, het licht brandt en ze de gordijnen nog niet dicht hebben. Ik blijf altijd even staan kijken
Vandaag was ik in het centrum van mijn stad. Daar staan nog veel oude gebouwen oa uit het begin van de vorige eeuw. Op de begane grond zie je natuurlijk alleen winkels, maar als je naar boven kijkt zie je de mooiste gevels. Vaak nog met art deco of art noveau letters enzo. Echt schitterend. Heerlijk is dat hè? Zo zit er hier ergens een bovenwoning met prachtige gebrandschilderde balken. Zo onwijs mooi. En dat zie je alleen als het winter is, het licht brandt en ze de gordijnen nog niet dicht hebben. Ik blijf altijd even staan kijken
woensdag 10 februari 2016 om 17:53
woensdag 10 februari 2016 om 18:29
quote:MalleBabbe1 schreef op 10 februari 2016 @ 17:10:
[...]
Nou je bent welkom hoor.. Ik kook een prakkie voor je en giet je vol met drank Je bent een oase voor Pieterpadders?
[...]
Nou je bent welkom hoor.. Ik kook een prakkie voor je en giet je vol met drank Je bent een oase voor Pieterpadders?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 10 februari 2016 om 19:28
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 17:20:
Vandaag was ik in het centrum van mijn stad. Daar staan nog veel oude gebouwen oa uit het begin van de vorige eeuw. Op de begane grond zie je natuurlijk alleen winkels, maar als je naar boven kijkt zie je de mooiste gevels. Vaak nog met art deco of art noveau letters enzo. Echt schitterend. Ik heb in mijn studententijd in een Horta huis gewoond Hebben de politieke Brusselse lullo's gesloopt omdat geen van de regeringen de renovatiekosten op zich wilden nemen
Vandaag was ik in het centrum van mijn stad. Daar staan nog veel oude gebouwen oa uit het begin van de vorige eeuw. Op de begane grond zie je natuurlijk alleen winkels, maar als je naar boven kijkt zie je de mooiste gevels. Vaak nog met art deco of art noveau letters enzo. Echt schitterend. Ik heb in mijn studententijd in een Horta huis gewoond Hebben de politieke Brusselse lullo's gesloopt omdat geen van de regeringen de renovatiekosten op zich wilden nemen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 10 februari 2016 om 23:22
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 19:28:
[...]
Ik heb in mijn studententijd in een Horta huis gewoond Hebben de politieke Brusselse lullo's gesloopt omdat geen van de regeringen de renovatiekosten op zich wilden nemen Oh, wat erg! Horta is fantastisch. Hou je van strips? Dan moet je Brüsel van Schuiten en Peeters eens lezen.
[...]
Ik heb in mijn studententijd in een Horta huis gewoond Hebben de politieke Brusselse lullo's gesloopt omdat geen van de regeringen de renovatiekosten op zich wilden nemen Oh, wat erg! Horta is fantastisch. Hou je van strips? Dan moet je Brüsel van Schuiten en Peeters eens lezen.
IMHO
woensdag 10 februari 2016 om 23:33
woensdag 10 februari 2016 om 23:35
quote:Goede-Fee schreef op 10 februari 2016 @ 14:18:
Ja ik ben een zefside rave- rap Die Antwoord fan.Echt? Ik vind dit filmpje serieus agressief. Dan kan ik nog meer met dat domme geleuter van die Amerikaanse rappertjes die als haantjes staan te blaten.
Ja ik ben een zefside rave- rap Die Antwoord fan.Echt? Ik vind dit filmpje serieus agressief. Dan kan ik nog meer met dat domme geleuter van die Amerikaanse rappertjes die als haantjes staan te blaten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 11 februari 2016 om 08:37
donderdag 11 februari 2016 om 08:44
quote:Enn schreef op 10 februari 2016 @ 23:35:
[...]
Echt? Ik vind dit filmpje serieus agressief. Dan kan ik nog meer met dat domme geleuter van die Amerikaanse rappertjes die als haantjes staan te blaten.
Ze zijn Afrikaans. Klinkt dus beter. En niet dom.
Is nogal een cult ding. Mag je best niet snappen. Verbaast me ook niets.
[...]
Echt? Ik vind dit filmpje serieus agressief. Dan kan ik nog meer met dat domme geleuter van die Amerikaanse rappertjes die als haantjes staan te blaten.
Ze zijn Afrikaans. Klinkt dus beter. En niet dom.
Is nogal een cult ding. Mag je best niet snappen. Verbaast me ook niets.
donderdag 11 februari 2016 om 09:38
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2016 @ 09:28:
Die Antwoord is ooit begonnen met protestnummers. Ik vind ze nu wat minder geworden en kan hun oude nummers meer waarderenNou nou protestnummers.. dat valt wel mee, sommige wel. Maar de 1e 2 CD's zijn beduidend beter dan wat ze nu maken. Live zijn ze leuk, altijd een dansfeestje.
Die Antwoord is ooit begonnen met protestnummers. Ik vind ze nu wat minder geworden en kan hun oude nummers meer waarderenNou nou protestnummers.. dat valt wel mee, sommige wel. Maar de 1e 2 CD's zijn beduidend beter dan wat ze nu maken. Live zijn ze leuk, altijd een dansfeestje.