Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Oh ja, hij stond er op om het eten te betalen, heeft 3x kroeg betaald, ik 1x. En hij kent me al beetje, want hij zei dat ie dat echt wilde en ik me daar niet schuldig over hoefde te voelen.

Had trouwens grappig cadeautje voor hem. Bij mijn nick ziet ie dus altijd een pot olijven voor zich. Ik had nog een potje kappertjes van hetzelfde merk (Xenia) in huis, leeggemaakt, en volgestopt met m&m's (m is eerste letter van mn echte naam). Dus nu heeft ie een Xenia-potje hij vond het heel grappig iig
Sorry dat het zo lang duurde, maar vriendin belde net om me uit te horen! jullie zijn lief!
Ohwwww ik zit hier helemaal mee te zwijmelen.

Wat klinkt dit romantisch en goed !!!

Je zit vast voorzichtig op roze wolkje nu? :-)
Nou heeeeel voorzichtig dan :-)

Hebben jullie dat nou ook the day after zo'n date, dat alles dan in een roes voorbij schijnt te gaan, net of het niet gebeurd is?

Eerst maar ff afwachten of hij iets laat horen...bouw toch maar weer een reserve in.

Miran, leuk hoor dat spontane etentje, kan me dan ook weer voorstellen dat het afscheid dan wel leeg voelt...wat wil ie nou he? Maar pleit voor hem dat ie niet van iedere situatie gebruik maakt. Vanavond zie je m weer toch?

En Mozz...dinsdag hier een lovestory dus :-)
Xenia wat een fantastisch romantisch en lief verhaal! Ik wist het ik wist het ik wist het....;-)
quote:Xenia66 schreef op 25 oktober 2008 @ 13:00:

Nou heeeeel voorzichtig dan :-)

Hebben jullie dat nou ook the day after zo'n date, dat alles dan in een roes voorbij schijnt te gaan, net of het niet gebeurd is?

ja heel raar is dat idd !

Eerst maar ff afwachten of hij iets laat horen...bouw toch maar weer een reserve in. ...die komt wel !!

Miran, leuk hoor dat spontane etentje, kan me dan ook weer voorstellen dat het afscheid dan wel leeg voelt...wat wil ie nou he? Maar pleit voor hem dat ie niet van iedere situatie gebruik maakt. Vanavond zie je m weer toch?

Waarschijnlijk niet, zijn maat had afgezegd, dus misschien was dit "in de plaats van..."

En Mozz...dinsdag hier een lovestory dus :-)jaaaa..
Wat klinkt dat goeoeooeoeoeoeooed Xenia!

Heerlijk dat 'ie je zo duidelijk echt leuk vindt, en toch niet aandrong op blijven slapen enzo :-)

Als ik mocht kiezen had ik ook een andere chip in mijn trein willen hebben hoor, maar tis het idee he.... hihi.

Ben trouwens nou ineens verkouden wakker geworden. Pijn in mijn keel, snotterig en dikke ogen... wat moet ik nou morgen? Dan is het vast nog niet weg!
Xenia, echt de perfecte date heb je gehad !

Schrok je niet dat hij kaal was? Ik verdenk mannen die met een pet op op zo'n site staan er altijd van dat ze kaal zijn....

En hoe was zijn stem? zwijmel zwijmel?.....
Xenia wat een leuk verhaal !! Top zeg

Vleer heeft net lege flessen weggebracht

60 lege wijnflessen (en ik woon hier nog maar net 3 maandjes)gemiddeld dus 5 flessen wijn in 1 week

2 lege flessen berenburg

Ben ik nu alcoholist ?
quote:Mozzarella schreef op 25 oktober 2008 @ 13:03:Ben trouwens nou ineens verkouden wakker geworden. Pijn in mijn keel, snotterig en dikke ogen... wat moet ik nou morgen? Dan is het vast nog niet weg!ikke ook, heb al gestoomd met een Rhino net.......en ik moet stappen vanavond......pff....
Schaamde mij trouwens dood bij de glasbak er stond een oud mannetje naast mij die 3 dingen er in gooide.. Hij keek mij eens bedenkelijk aan ..

Wil niet weten wat er door zijn hoofd heen ging
Mozza dat verhaal van die Chipi in de trein. Gelijk even die link aangeklikt...jammie!

Ik ga toch maar eens vaker met openbaar vervoer

Gauw iets van stoomspul halen, dan is verkoudheid snelste over.
Xen, Had je maar 1 foto van hem gezien van tevoren?

En hoe danst 'ie?

En hoe zoent 'ie?
quote:Vleermuis28 schreef op 25 oktober 2008 @ 13:07:

Schaamde mij trouwens dood bij de glasbak er stond een oud mannetje naast mij die 3 dingen er in gooide.. Hij keek mij eens bedenkelijk aan ..

Wil niet weten wat er door zijn hoofd heen ging

ja je bent idd alcoholist
Dank je wel, lieve Erykah! Het klopte, zoals jij dat zei. Heel veel overeenkomsten ontdekt over hoe we in het leven staan, in relaties etc. en ook open gepraat over sex en zo (niet met elkaar, maar in t algemeen). Hij zei ook dat hij dat niet met iedereen kan, maar met mij wel dus..

Zit nu wel beetje in mn maag met volgend weekend, dat sexweekend met mn Griekse lover. Als ik van zzp bevestiging krijg dat er vervolg in zit, ga ik dat annuleren. Had me dat al voorgenomen hoor. Zonde van mn ticket, maar ok..Mn Griek heeft me ook paar x laten zitten, dus daar voel ik me niet echt schuldig over.
Ik wil je ticket wel van je overnemen hoor Xen
Maar serieus, zou idd gewoon annuleren als zzp vervolgd wordt. Iets dat zo klopt moet je niet in de war gaan sturen met een weekendje sex.
Hij zoent geweldig en danst leuk! Hij vertelde dat ie zn vorige paiq-dates geen vervolg kregen omdat ze niet lekker zoenden...

En ja, ik schrok wel dat ie kaal was..vandaar dat ik de eerste 10 minuten dat even moest verwerken zeg maar. Idd, 1 foto gezien, hij 3 van mij. De mentale klik was er wel meteen, maar fysiek moest ik even wennen (hij duidelijk niet).

Haha, dat glasbakverhaal...ik verzamel nu mn lege flessen in mn schuurtje..heb ook wel 100 weg te brengen hoor. Doe dat 's avonds maar een keer :-0
quote:Mozzarella schreef op 25 oktober 2008 @ 13:13:

Ik wil je ticket wel van je overnemen hoor Xen Hij zou het mij terugbetalen..(is ook nog eens een erg rijke Griek), maar ik ben niet zon sugardaddy meisje. Voel me nu al schuldig over feit dat zzp zoveel heeft betaald gisteren....
Xenia, wat een lekker verhaal!

Ik zwijmel helemaal mee....

Je hebt toch geen verplichtingen aan je Griekse God? Ik zou hem gewoon duidelijk vertellen dat je een leuke man heb leren kennen, en dat het niet goed volet om dan met hem in bed te liggen.

Als ie daar moeilijk over gaat doen is dat zijn probleem hoor!

Vleer, jij zuipschuit

Mozz en Miran, zou het een soort computergriepje zijn? Het hele singletopic raakt zo ongeveer besmet! HiHi!
Zal ik zzp even smsen om te vragen of ie goed is thuisgekomen? Ohoh ik haat deze fase...

Wil m niet bellen omdat ik weet dat zn zusje bij hem is..
ja doe maar....
Hm, heb ik ook altijd, niet zo'n sugardaddy meisje. Ik ben in staat als een gozer voor me betaalt aan te dringen op dat ik mee wil betalen...

Wel compliment van zzp, dat hij vertelde dat zijn ándere paiqdates niet lekker zoenden :-) En fijn dat jullie zo openlijk kunnen praten over relaties en sex enzo.

Dat heb ik met die paiqer via de chat... hij heeft me gister nogal uitgehoord over mijn relaties en hoe ik daar in stond enzo. En we hebben het ook best wel over sex, wat we meegemaakt hebben op dat gebied... en hij is wel veel 'wilder' bezig geweest dan ik. Weet niet zo goed wat ik daar nou van moet denken...

Best gek om al zo veel over iemand te weten en aan iemand te vertellen die je nog nooit IRL hebt gezien. Ben nogal open boek altijd... soms heb ik daar achteraf dan weer spijt van, omdat ik weer twijfel of ik het wel heb gezegd zoals ik het bedoelde, of dat het heel anders overkomt dan ik ben ofzo...
Kan toch wel na zo'n nacht Xenia, smsje?
ladies, ik moet er ff vandoor.....boodschapjes, cadeautjes kopen etc....misschien ben ik er vanavond nog even en anders tot morgen!

Geniet van de

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven