Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hee Miranda....leuk avondje gehad dus? En go with the flow met TM...gaat echt lekker zo he? Nog iets afgesproken met elkaar?

Ik heb allemaal van die kleine flutdingetjes gekocht...oorbellen, 2 nieuwe ringen, dat spul voor je wallen van YSL.
Ha altijd leuk, flutdingetjes!

Helaas nog geen nieuwe date. Gister lieve sms en vandaag belde hij en sloot af met "spreek je gauw weer"....dus hier ook

"adem in adem uit..".....ik heb niet gevraagd "jaaa maaaaar wanneeeer dan ??"

Ik eet nu Pizza Mozarella
Vleer, wat spannend, die katten!

Gaat hij in jouw verzorgingshuis wonen?
Dank jullie wel voor de bemoediging, het helpt! Ik wil ook niet zo puberig doen, maar het overkomt je he. Gebeurt ook niet vaak dat ik met iemand en mentale en fysieke aantrekkingskracht heb. dus dan is het meer eng voor me..Ik weet dat hij niet van claimen houdt, dus hobbel er nu niet achteraan. En idd heeft hij druk sociaal leven.

Ik moet ook go'en with the flow en de ademhalingstechniek van Miranda helpt ook.

Thanks allemaal!

Leuke flutdingetjes, Eryjah, maar wat is dat wallenspul dan?

heb je al namen voor de katten, Vleer? niet te obsceen he, je moet ze wel kunnen roepen
Zou WM vanaf vanavond verkering hebben?
En Miranda, jij kunt m nu ook wel eens uitnodigen toch?
Maar die katten hebben toch al een naam?
quote:Xenia66 schreef op 26 oktober 2008 @ 19:02:

En Miranda, jij kunt m nu ook wel eens uitnodigen toch?

oh ja

maar, hij heeft vorige week hier gesmuld van mijn eten voordat we naar de film gingen. En.....zolang hij De Liefdesverklaring nog niet heeft gezegd moet ik een beetje afstand houden toch qua intitiatief?
Opa gaat niet naar het huis waar ik werk.. Ze gaan nu samen in een verpleeghuis wonen.. Zijn ze toch dicht bij elkaar.. Oma ligt alleen nu in t zkh, maar t vphuis zit er net naast gelukkig.

Katten .. een naam .. Kweet niet .. Gucci en Chanel ?
Ingel heeft weer enorm geklust vanmiddag

@miranda; niet op de boot, maar op een 'zorghotel'.

@vleer; sterkte !

Gister ook nog flink op stap geweest; er was een feest in een tent in een dorp van 150 inwoners. Alle jeugd (50 man) waren aanwezig daar.... erg rustig dus, maar evengoed leuk !

Nog iemand komische fouten gemaakt m.b.t. de klok terug zetten?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Miran je kan hem nu idd wel eens uitnodigen .. Misschien draait er wel een leuek filme offe leuk theater in de stad.. Offe iets anders wat leuk is om samen heen te gaan expositie van eh hulpmiddelen in bed ofzo ? ;)
Xenia het is dat Eclate huppeldepup van Yves Saint Laurent. Echt superspul.
Zo, dat was weer een lekker uurtje Gooische Vrouwen

Welterusten en Mozz veel plezier morgen met je date!
Hallo allemaal!

eerst even een sterk bakkie, want ik ben nog zooooo moe. niet leuk gewoon

verder weinig nieuws hier, geen vorderingen met OOML (meer achteruitgang) en weinig beleefd, veel moeten studeren en morgen ga ik er een paar daagjes tussenuit!

ook geen leuke tijdsveranderingongelukken, ik kwam alleen pas om half 6 nieuwe tijd thuis. knetterlam ook nog, haha! wel een ontzettend leuke avond gehad met leuke collega's. dus gister kreeg ik niet zoveel uit handen, maar goed ook met dat kutweer. maar vandaag dus stressssss en dat vind ik nooit zo leuk.

Fijne dag allemaal en veel plezier/succes met alle fijne verhalen die ik hier de hele tijd lees!
Goedemorgen

Gaat zwaar daggie worden vandaag. Ik ga met mijn tante mee mijn opa wegbrengen naar de gesloten PG afdeling. En zo bizar nu is t mijn eigen opa en das toch wel ff heeeeeeel wat tikkeltjes anders dan dat wanneer een *vreemd* iemand op een afdeling bij mij komt wonen. Dan sta je er proffessioneler in nu eigen is toch wel ff anders.

Zie er best wel tegenop om straks ons om te draaien en de deur dicht te doen en naar hem te moetn zwaaien en tegelijkertijd beseffen dat hij hier pas weer uitkomt tussen 6 plankjes. Nu hopen dat mijn oma opknapt en ook bij hem kan gaan wonen zijn ze de laatste jaren/maanden nog samen op dezelfde plek.
Goeiemorgen!

Lekker bakkie Aspoes, kan ik wel gebruiken. Voel me echt zweverig van de verkoudheid... Gister ook nog heel drukke dag gehad en klote geslapen. Mentaal voel ik me prima, heb overal zin in! Maar mijn lijf wil gewoon niet. Bah.

Vleer, lijkt me idd gek om je eigen opa zo daarheen te brengen, hoop echt dat je oma gauw beter is zodat ze nog samen kunnen zijn. Hoe gaat het met je broertje? Was het een goede vriend van hem? Sterkte in ieder geval.

En Xen, al wat van zzp gehoord? Ik wou dat die onzekere fase niet bestond zeg... en Aspoes met OOML ook niet helemaal stijgende lijn? Succes met je stress vandaag.

En WM succes met je beoordelingsgesprek.

Hoe was de Pizza Mozzarella, Miran? Vast erg lekker

Weet je al of je TM zelf gaat uitnodigen, of toch ff wachten op zijn initiatief?

Pop, ook al lezen we weinig info hier, hoop dat het goed gaat, en je niet teveel hoeft te piekeren / onzeker zijn.

En Erykah en Ingel... alles z'n gangetje geloof ik?
Aspoes; half zes nieuwe tijd !!!!!!!?????!!!!!!! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Lange afterparty gehad ofzo?

Vleer; indd een rot gevoel; je opa op een afdeling achterlaten... Knuf

Ingel is nog steeds onder de indruk van de finale van ' op zoek naar joseph' gister....tjee....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Joehoee ik heb katten in huis.. Gucci en Chanel en ze zijn zo schattig. Zo grappig 1tje (wie nou wie is weet ik niet want ze zijn beide zwart haha zie t verschil *nog* niet)

naja 1tje kruipt gelij op de vensterbank en zit mooi naar buiten te kijken de ander is aan t vreten....Vliegenmepper bij mij liggen want owee als ze aan mijn meubels gaan krabben.. Krabpaal staat in huis dus hopelijk gaan ze t snappen dat ze daar wel aan mogen krabben en niet aan mijn meubels..
Graag Katten Tips !

Mijn tante heeft ze vorige week ontwormd.. Volgens mij moet t nog een keertje of niet ?

En heb ze zojuist een vlooienbandje omgedaan. Ik probeer ze wanneer ik wegga , in de keuken te laten. Maar misschien is t wel slim om ze wel gewoon overal te laten lopen.. Maar bij mijn opa en oma thuis gingen ze aan de stoelen krabben..Opa strafte ze daar nooit voor , dat ga ik natuurlijk wel doen.. Maar gaan ze dat nog wel snappen ooit ?

Geloof dat ze nu een jaartje of 5 zijn
Leuk he, katten!

Geinig dat ze al meteen eten en naar buiten kijken enzo, sommige katten kruipen eerst echt een dag onder de bank voordat ze voorzichtig tevoorschijn komen...

Hoop dat het nog af te leren is, dat krabben aan meubels (de mijnen zijn al verpest... en de bank ook ), maar aangezien ze nu nieuwe omgeving zijn werkt het misschien nog wel. En als ze gaan krabben, meteen vriendelijk optillen en op de krabpaal zetten.

Plantenspuit met goeie richtstraat is ook erg handig, dan merken ze niet dat jij het bent die straft, anders vinden ze jou straks eng, met je vliegenmepper! In ieder geval consequent zijn. (Hoor mij, hier mogen ze echt alles, haha!)

Hoei, ben best beetje zenuwachtig voor vanavond...!

Snotterigheid is tot aanvaardbaar niveau gedaald, maar ga wel effe hot coldrex en flinke bak koffie nemen voordat ik ga... wil niet ineens inkakken!

Ooow, en al die gedachten he... hij lijkt vast op die stomme foto, en niet op die leuke, en wat zou het bij deze voor detail zijn waar ik gigantisch op afknap? Of stel je voor dat 'ie ineens WEL heel leuk is! Neee.... vast niet. Het valt vast tegen. Of hij is alleen maar op sex uit... Die gedachten kennen jullie vast allemaal, of zit ik gewoon vreselijk te mutsen?
Ik heb het krabben afgeleerd door een tijdje consequent de nageltjes (van de voorpootjes) kort te houden. Op een gegeven moment zijn ze het dan 'vergeten' ofzo. Ik vergelijk het maar met de tip die ze geven aan mensen die willen ophouden met roken of drinken: de gewoontesigaret (bv na het eten) vervangen met een nieuwe gewoonte. Moet je er wel voor zorgen dat die nieuwe gewoonte minder destructief is :o)
Die tip van de plantenspuit kwam ik meer tegen , misschien idd maar zon ding aanschaffen en vullen met water.

1 kat kruipt steeds onder de bank en mauwt ook steeds wat , af en toe komt ie er onder vandaan en loopt nar de keuken waar het voer staat en de ander ligt op een stoel .

Opa gaf ze altijd van alles te eten , aardappelen groente , kat at gewoon met de pot mee en dat is ook aan ze te zien qua vacht beetje dof.. En ze haren nu mega uit *grrrr*.. Het is toch goed als ze altijd een bakje met gewoon brokkies hebben en elke dag smorgens een half blikje vlees en natuurlijk gewoon elke dag vers water ?
Hoe zou het met WM zijn, die had gisteren toch haar man op bezoek?

Xen, al wat terug gehoord van zzp? Onzekerheid is killing. Mijn laatste tips:

- Als hij je uitnodigt om iets leuks te doen vindt hij je heus niet stom.

- Als hij laat weten dat hij het leuk heeft gehad, dan meent hij dat heus wel. Een man doet dat niet zomaar.

- Als je te snel om bevestiging gaat vragen kan hij ervan schrikken, hij heeft waarschijnljik nog niet eens nagedacht over de toekomst.

- Je bent al op een date, dus je eerste indruk is goed geweest. Nu alleen nog zorgen dat het gezellig blijft!

- Als je geen risico's neemt is komt er niks op je pad.

Aspoes, wat is er mis gegaan met OOML?

Mozz, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier, natuurlijk snap ik dat je zenuwachtig bent, en ga je meteen zoeken naar zijn minst leuke dingen, omdat je er niet vanuit durft te gaan dat het misschien wel eens heel gezellig kan gaan worden! Maar wat ik vaak vergeet op een date (dat rijmt) is genieten. Mijn mantra is sinds kort dus ook: GENIET GENIET GENIET!!!
Dat uitvallen van haren kan door de stress van de nieuwe omgeving komen, die van mij hadden het ook gigantisch toen ze bij mijn ouders gingen logeren. En natuurlijk als ze zomer/wintervacht krijgen, maar daartussen gaat het wel.

Die van mij eten hun brokjes meteen allemaal op, ook als ik echt veel geef, dus ik geef ze bijv. 's ochtends en 's middags een handje. 's avonds krijgen ze (als ik ook ga eten ) vlees uit zo'n zakje of blikje. Meestal minder dan een half blikje per kat.

En af en toe iets lekkers zoals rauwe kipfilet of runderhart, die van mij worden daar helemaal wild van!
Zodra ik fotos van de beestjes kan maken doe ik dat ff.. Ze kruipen nu aldoor weg voor de foto.. Niet erg fotogeniek zijn ze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven