Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 20:45:

[...]

Ik doe mee!Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
hup allemaal die billen op de vloer. Ik zet een glaasje bubbels klaar en schiet een knikker..... shit een meter er naast. Kitten: aan jou om te knikkeren.

(*wie is er portier vandaag? Graag meteen even waarschuwen dat er niemand aan de bar zit omdat iedereen deelneemt aan de laag-bij-de-grondse-fuif*)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:fietsie schreef op 11 februari 2016 @ 20:51:

[...]

Beetje Beppen vind ik ook zo leuk hier, maar bijlezen is na het werk een hele klus maar niet lezen maakt dat ik soms iets mis. Lastig dilemma.Kom je toch gewoon af en toe een beetje beppen? Het is geen napraat maar cafe praat hier. Kan je zomaar binnenvallen.
Daar gaat ie! Ow, hij ging er vlak langs! Maar waar is mijn knikker nu?
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 21:04:

Onder de kruk links!

Mag ik mag ik?
Ja, jij bent!
*ennn rol! He, hij zit in het glas..
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 21:04:

hm.. op 90 cm, beter dan ik dus. Aan jou om de eerste ad fundum te doen en een nieuw drankje te plaatsen. En natuurlijk mag je dan als eerste een knikker schieten en daarna is Perzikje aan de beurt. Hup achteroverslaan die bubbels!

voor de bar: Kitten bepaalt het nieuwe drankje! *shit als het melk wordt, dan ga ik mijn knikker richting Zuid Frankrijk schieten*
sorry, we hebben duidelijk een scheidsrechter nodig die geen 4 dagen vergadert heeft. Eh.. Yas, Leo, Moi, KING?
quote:Kittens schreef op 11 februari 2016 @ 21:07:

Ja, jij bent!Eh jij vergeet de ad fundum!
Ach, witte wijn gekozen, Oudblond is aan de beurt. Nu goed opletten dus!
Je hebt geluk oudblond, geen melk! Peachy mag bepalen met haar beginnersgeluk.

(Typisch, net toen we allebei de andere kant op keken)
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 21:10:

[...]

Eh jij vergeet de ad fundum!Oh, is het 1 tegen 1? Dan ehhh
Ik snap t niet meer

Maar als ik een drankje mag kiezen, wordt het een White Russian. Lekker met melk
Ok Je Russian it issss.... Knipknikker... 10cm van het glas. Volgende mag proberen om mijn knikker weg te schieten...
quote:fietsie schreef op 11 februari 2016 @ 20:51:

[...]

Beetje Beppen vind ik ook zo leuk hier, maar bijlezen is na het werk een hele klus maar niet lezen maakt dat ik soms iets mis. Lastig dilemma.Ik lees nooit bij. Alleen de laatste paar berichten.
quote:Peacy schreef op 11 februari 2016 @ 21:12:

Ach, witte wijn gekozen, Oudblond is aan de beurt. Nu goed opletten dus!Even opnieuw: Kittens was het dichtbij, kiest nu een Russian. En mijn knikker is dicht bij het glas belandt.... Maar Kit had vals gespeeld en geen ad fundum gedaan. Dat heb ik voor haar opgelost hiks.. en nu is de stand van zaken dat zij een Russisch iets neergezet heeft. Dus schiet mij weg, kom dichter dan kittens en je wint dit rondje (met melkdrankje)
quote:Moiren_ schreef op 11 februari 2016 @ 21:17:

[...]

Ik lees nooit bij. Alleen de laatste paar berichten.Heel goed, zo krijgt KING ook nog een wat vrijheid. Hij kon ongestoord 2 dagen weg zijn om patat, zo fijn!!
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Even opnieuw: Kittens was het dichtbij, kiest nu een Russian. En mijn knikker is dicht bij het glas belandt.... Maar Kit had vals gespeeld en geen ad fundum gedaan. Dat heb ik voor haar opgelost hiks.. en nu is de stand van zaken dat zij een Russisch iets neergezet heeft. Dus schiet mij weg, kom dichter dan kittens en je wint dit rondje (met melkdrankje)Aah oke! Jup. Ga ik doen
quote:Moiren_ schreef op 11 februari 2016 @ 21:17:

[...]

Ik lees nooit bij. Alleen de laatste paar berichten.Daar ben ik dan te nieuwsgierig voor. Dan lees ik een reactie en dan wil ik weten wat daar aan vooraf ging. Ik had ook meer dan genoeg tijd tot twee weken geleden.
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 21:21:

[...]

Heel goed, zo krijgt KING ook nog een wat vrijheid. Hij kon ongestoord 2 dagen weg zijn om patat, zo fijn!!Mannen zijn net kinderen hè, soms moet je ze wat vrijheid gunnen.
Pffff heftige dag achter de rug. Gaat niet goed met mn pa. Gaat niet lang meer meer duren denken we. En hopen we.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Heftig Hats. Sterkte.
quote:hatsetats schreef op 11 februari 2016 @ 21:39:

Pffff heftige dag achter de rug. Gaat niet goed met mn pa. Gaat niet lang meer meer duren denken we. En hopen we.
quote:Oudblond schreef op 11 februari 2016 @ 21:21:

[...]

Heel goed, zo krijgt KING ook nog een wat vrijheid. Hij kon ongestoord 2 dagen weg zijn om patat, zo fijn!!zo lekker, die vrijheid om patat te halen hoe lang ik maar wil.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven