Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
donderdag 11 februari 2016 om 23:13
donderdag 11 februari 2016 om 23:21
donderdag 11 februari 2016 om 23:39
quote:-KING- schreef op 11 februari 2016 @ 23:31:
met een alien zou ik ook niet snel iets beginnen.
ik heb satan nog voor je, gespierd, gehoornd en een pittig karakter. hij is wel een beetje aan de dominante kant zeg maar.Van dominant houd ik wel. Niet van brandwonden... Maar misschien heb ik een verkeerd beeld van satan.
met een alien zou ik ook niet snel iets beginnen.
ik heb satan nog voor je, gespierd, gehoornd en een pittig karakter. hij is wel een beetje aan de dominante kant zeg maar.Van dominant houd ik wel. Niet van brandwonden... Maar misschien heb ik een verkeerd beeld van satan.
vrijdag 12 februari 2016 om 06:46
vrijdag 12 februari 2016 om 06:48
Idd komt zoon weer thuis vandaag Stone. Ik heb hem gisteren overladen met instructies, anders blijft de helft van zijn spullen daar. Diezelfde instructies heb ik ook aan de groepsleiding gegeven, dus hopelijk lukt het.
Nou ben ik komende week drie keer daar op het terrein, dus als zoon wat vergeet heb ik genoeg mogelijkheid om het zelf nog even op te halen.
Nou ben ik komende week drie keer daar op het terrein, dus als zoon wat vergeet heb ik genoeg mogelijkheid om het zelf nog even op te halen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 12 februari 2016 om 06:57
Het is niet eens zozeer mijn vrijheid, hoewel ik daar wel van genoten heb, als wel het feit dat hij zo enorm veel begeleiding nodig heeft, daar zie ik tegenop.
Hij had van de medicatie enorm veel bijwerkingen en zit daarom nu weer op de laagste startdosering. Daar valt weinig effect van te verwachten nog, maar een hogere dosis is voorlopig even niet bespreekbaar. Wat ik snap, want ik heb hem gezien met die bijwerkingen en dat was echt redelijk dramatisch.
Hij had van de medicatie enorm veel bijwerkingen en zit daarom nu weer op de laagste startdosering. Daar valt weinig effect van te verwachten nog, maar een hogere dosis is voorlopig even niet bespreekbaar. Wat ik snap, want ik heb hem gezien met die bijwerkingen en dat was echt redelijk dramatisch.
The best things in life are the ones you can't afford.