Klagende buren

12-02-2016 04:54 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gezien de soms erg nare en grove reacties heb ik mijn bericht maar verwijderd. Ik twijfelde al of ik dit wel moest doen, maar dit lost totaal niks op. Ik wilde mijn verhaal kwijt omdat ik heel erg verdrietig enn gefrustreert ben.

Het heeft mij erg gekwetst dat er zelfs mensen zijn die mij 'nog net niet met die' woorden bijna van dierenmishandeling betichten terwijl ik alleen maar het beste voor heb met mijn dieren. Voor de mensen die wel begrip hebben, dank. Ik laat het hierbij.
Als je echt veel van je hond houdt, vind je het belangrijker dat die hond een goed leven heeft dan dat je hem bij je hebt.

Een hond die een week (en wel vaker? Is me niet duidelijk) zijn behoefte moet doen op het balkon is zielig. En ronduit smerig.

Als ik te ziek ben om mijn kinderen naar school te brengen moet ik ook wat regelen, dan kan ik ze ook niet gewoon maar thuis houden.

Maar dit zal wel heel grof zijn.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Sapsorrow schreef op 12 februari 2016 @ 05:52:

Wat smerig is, is nogal relatief. De een gaat al gillen bij de idee aan een bacterie, de ander snapt dat dat ook goed voor je weerstand kan zijn. En over luchtjes valt niet te twisten. Smell is in the nose of the beholder.

Ach doe effe nomaal zeg, ga jij dit lekker zitten goed praten. Jak.

En arme hond.
TO, zonder de openingspost te kunnen lezen, weet ik inmiddels wat er stond. Het is ronduit zielig voor de hond om op een flatje te moeten zitten en niet uitgelaten te worden. Zo'n dier moet lekker rennen in het bos of op zijn minst elke dag een aantal keren door de buurt lopen.

Behoefte laten doen op het balkon is te ranzig voor woorden, dan ben je echt asociaal. En ik hou van honden, maar als die van de buren constant blaft, word ik gillend gek (heb ik ooit wel eens mee te maken gehad, die mensen waren niet voor rede vatbaar). Het is je buren hun goed recht om daar iets van te zeggen.
Je hond niet uitlaten en binnen houden en soms even op het balkon laten om zijn behoeften te doen is wel degelijk dierenmishandeling. Een hond hoort minstens 3/4 x per dag ( ligt ook aan de duur) uitgelaten te worden. En nee, even heen en weer in de straat is niet genoeg.
Ik heb een buurman gehad wiens hond ook regelmatig een "blaf bui" had dn zijn hond (zo'n kleinr rat, dus geen bouvier ofzo) in de tuin "uitliet". En echt; ik werd gierend gek. Ik heb best begrip voor leefgeluiden, maar zo'n blaffende hond zit op een bepaald moment echt op je zenuwen. Als jij ziek bent, is het jouw verantwoordelijkheid om een goede plek voor je hond te regelen. Een week binnen + poepen op het balkon kan écht niet.
quote:minnimouse schreef op 12 februari 2016 @ 06:33:

Oooooh we mogen alleen begrip hebben? Zeg dat dan meteen! Ik word doodziek van forummers waarvoor iedereen de moeite doet om een heel lulverhaal te lezen en als er dan niet gereageerd wordt zoals men verwacht, dan is het hele Viva forum weer bedankt en gaan ze lopen mokken.

Blijf voortaan maar weg want een forum is duidelijk niets voor jou.Het verhaal niet meegekregen maar ik heb ook een hekel aan dat soort forummers.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Sapsorrow schreef op 12 februari 2016 @ 05:52:

Wat smerig is, is nogal relatief. De een gaat al gillen bij de idee aan een bacterie, de ander snapt dat dat ook goed voor je weerstand kan zijn. En over luchtjes valt niet te twisten. Smell is in the nose of the beholder.Jij lijkt me dan weer niet de beste graadmeter. No offence.
Wat zielig voor de hond
Blafbuien zijn soms irritant, maar dat het beest op het balkon moet poepen is te triest voor woorden. Dan gaat het toch gewoon niet op die flat?! Doe de hond een plezier en laat hem ergens waar hij wel buiten kan.
De hond en de buren, ranzigheid ten top.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven