VRLK
zaterdag 25 oktober 2008 om 12:26
Leuke foto's hoor! Ely wat zie je er prachtig uit! En de rest van de foto's zijn ook erg leuk, volgens mij was het een goed feest!
Jouw verjaardag klinkt ook gezellig Athena. Gaaf hoor dat je je vriendin zo weer even hebt kunnen zien.
Ik kom later even kijken of Mille en Pebbles zich al gemeld hebben om iets te kunnen afspreken voor de stoffenmarkt.
Jouw verjaardag klinkt ook gezellig Athena. Gaaf hoor dat je je vriendin zo weer even hebt kunnen zien.
Ik kom later even kijken of Mille en Pebbles zich al gemeld hebben om iets te kunnen afspreken voor de stoffenmarkt.
zaterdag 25 oktober 2008 om 12:56
Het was heel erg leuk gisteravond! Ik heb echt heel veel lol gehad en me geweldig vermaakt. Ely en Zorro en kids zagen echt schitterend uit en straalden helemaal! Zo verliefd waren ze en heel mooi om te ziken.
Ook leuk om de buurvrouwen van Cheers te zien!
Nath, zwemmen vanmorgen ging niet lukken was was pas om 2.30 thuis en rolde pas om 3.00 bed in en na aai over bol van mij om 8.00, sliep Mormel ook tot 11.00
Maar vond je het wat?
Drop, zijn jullie al vriendjes samen of ben je nog steeds in de ijstijd? Jammer dat je er niet bij kon zijn
Ook leuk om de buurvrouwen van Cheers te zien!
Nath, zwemmen vanmorgen ging niet lukken was was pas om 2.30 thuis en rolde pas om 3.00 bed in en na aai over bol van mij om 8.00, sliep Mormel ook tot 11.00
Drop, zijn jullie al vriendjes samen of ben je nog steeds in de ijstijd? Jammer dat je er niet bij kon zijn
zaterdag 25 oktober 2008 om 14:27
die foto's in de AK!
Ik sta er ook cht een paar keer 'te erg' op.
Hé... maar ik dans wel en dus in actie
Zijn dat verzachtende omstandigheden?
Ik kan de groepsfoto wel op de MSN van juli 04 zetten dan kunnen Mims en Pim ze weer verplaatsen naar de ak van Cheers.
Meave, Mims en PIm, echt onwijs leuk jullie weer te zien!
Ik heb echt een hele leuke avond gehad!
Morrie, volgende feestje is van jou!
Ely, ben benieuwd naar jouw verhaal!
Ik sta er ook cht een paar keer 'te erg' op.
Hé... maar ik dans wel en dus in actie
Zijn dat verzachtende omstandigheden?
Ik kan de groepsfoto wel op de MSN van juli 04 zetten dan kunnen Mims en Pim ze weer verplaatsen naar de ak van Cheers.
Meave, Mims en PIm, echt onwijs leuk jullie weer te zien!
Ik heb echt een hele leuke avond gehad!
Morrie, volgende feestje is van jou!
Ely, ben benieuwd naar jouw verhaal!
zaterdag 25 oktober 2008 om 14:54
zaterdag 25 oktober 2008 om 17:18
Dropje, ik zou laaiend zijn! Ik hoop dat Veter zich vandaag zo schuldig voelde dat je er in elk geval van hebt kunnen profiteren
Ely, we zeiden het gisteren al, maar het was heel bijzonder om er bij te zijn!
Feest was leuk en gezellig en echt een bruiloft; veel gedanst, geen abctjes maar wel Zorro the Movie en een stralend bruidspaar met mooie kinderen.
En Ely zag er natuurlijk prachtig uit, maar ja, met Ely's mooie koppie, slanke figuurtje en gelukkige uitstraling had ze er in de meest wanstaltige jurk nog mooi uitgezien (maar dan wel mooi in een wanstaltige jurk )
En ik durf het bijna niet te vragen Ely, maar waar staat de nieuwe auto nu..?
Nathje, zou heel gezellig zijn als je het nog redt! Ik begreep van Peb dat het van 10-16u is, maar dan gaan we toch gewoon vroeg met koffie/theedrinken? Of kon jij 's morgens niet Pebbles?
Ely, we zeiden het gisteren al, maar het was heel bijzonder om er bij te zijn!
Feest was leuk en gezellig en echt een bruiloft; veel gedanst, geen abctjes maar wel Zorro the Movie en een stralend bruidspaar met mooie kinderen.
En Ely zag er natuurlijk prachtig uit, maar ja, met Ely's mooie koppie, slanke figuurtje en gelukkige uitstraling had ze er in de meest wanstaltige jurk nog mooi uitgezien (maar dan wel mooi in een wanstaltige jurk )
En ik durf het bijna niet te vragen Ely, maar waar staat de nieuwe auto nu..?
Nathje, zou heel gezellig zijn als je het nog redt! Ik begreep van Peb dat het van 10-16u is, maar dan gaan we toch gewoon vroeg met koffie/theedrinken? Of kon jij 's morgens niet Pebbles?