Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Goede-Fee schreef op 13 februari 2016 @ 10:05:

Is Reign wat?Ik heb 11 afleveringen gekeken en vond het leuk. Mooie mensen, mooie kostuums. Maar op de één of andere manier toch afgehaakt. Boeide toch niet genoeg.
quote:daj schreef op 13 februari 2016 @ 10:10:

Ik ben ook een Netflix fan, TWD is idd mijn favoriet, Hannibal ook , Ray Donavan vindt ik wel aardig, SON is mijn nieuwe "binge " (zelfs mijn man vindt die leuk).

Maar Modern F. Vond ik echt niet veel aan, ik zoek nog een echte goede comedy (ik ben wel moeilijk aan het lachen te krijgen ), maar kon vruger wel hard lachen om Friends, iemand een idee?SON?

Maar Modern F. Vond ik echt niet veel aan, ik zoek nog een echte goede comedy (ik ben wel moeilijk aan het lachen te krijgen ), maar kon vruger wel hard lachen om Friends, iemand een idee?Fresh meat als je van Engelse humor houdt.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 februari 2016 @ 10:49:

[...]

Ik heb 11 afleveringen gekeken en vond het leuk. Mooie mensen, mooie kostuums. Maar op de één of andere manier toch afgehaakt. Boeide toch niet genoeg.

In 3 dagen heb ik het hele seizoen afgekeken.

quote:Pil0u schreef op 13 februari 2016 @ 11:02:

[...]

In 3 dagen heb ik het hele seizoen afgekeken.

Ik sluit ook niet uit dat ik verder ga kijken.

Nu kijk ik Teen Wolf (héél slecht en daarom ook weer leuk ofzo) en Gotham.

Ik ben ook een Netflix fan, TWD is idd mijn favoriet, Hannibal ook , Ray Donavan vindt ik wel aardig, SON is mijn nieuwe "binge " (zelfs mijn man vindt die leuk).

Maar Modern F. Vond ik echt niet veel aan, ik zoek nog een echte goede comedy (ik ben wel moeilijk aan het lachen te krijgen ), maar kon vruger wel hard lachen om Friends, iemand een idee?

Mwoah, als je MF niet leuk vindt weet ík echt geen wél leuke serie. Althans, geen

Amerikaanse.

Extra's een Engelse serie is leuk (alleen niet op Nerflix) en Life's too short (wel op Netflix) vond ik heel droog en leuk. Hello ladies van Stephen Merchant ook trouwens maar ook geen Netflix serie. De comedy's op Netflix vind ik over het algemeen niet fantastisch.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 februari 2016 @ 10:49:

[...]

Ik heb 11 afleveringen gekeken en vond het leuk. Mooie mensen, mooie kostuums. Maar op de één of andere manier toch afgehaakt. Boeide toch niet genoeg.Ik vond het verhaal echt belachelijk slecht. Het moest een beetje op The Tudors lijken denk ik maar het kwam er niet bij in de buurt.
quote:Moiren_ schreef op 13 februari 2016 @ 00:11:

Under the dome heb ik 3 afleveringen volgehouden en toen was ik er klaar mee. Had ik niet eens het boek gelezen

GoT vind ik als serie trouwens wel beter dan als boek.

Verschrikkelijk.

Under The Dome.
No offence Leo maar jij vind bar weinig leuk dus daar ga ik niet op af.

Ik ga gewoon kijken, is het niks zoek ik wel weer verder.
SON is Sons of Anergy
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 februari 2016 @ 11:15:

[...]

Ik sluit ook niet uit dat ik verder ga kijken.

Nu kijk ik Teen Wolf (héél slecht en daarom ook weer leuk ofzo) en Gotham.Gotham zou ik met man kijken maar hij is weer eens verder dan ik, dus dat samen kijken werkt niet, hahaha
quote:daj schreef op 13 februari 2016 @ 11:45:

SON is Sons of AnergyAnarchy
quote:Eleonora-1 schreef op 13 februari 2016 @ 11:38:

[...]

Ik vond het verhaal echt belachelijk slecht. Het moest een beetje op The Tudors lijken denk ik maar het kwam er niet bij in de buurt.Ja? Dus The Tudors is ook een aanrader?
Ik vond The Tudors wel leuk inderdaad.

Erorm geromantiseerd en ineens is Henry een lekker stuk gescheurd goed van heb ik jou daar, terwijl het een griezel eerste klas was, maar als je (historisch figuurlijk) een beetje tussen je wimpers door gluurt is het heeeeeeelijk vermaak.

Ik heb 'm twee keer gekeken. Een keer op tv en een keer op Netflix.

Hopelijk komen de Borgia's ook nog eens op Nerflix. Ook zo fijn kitschy.
quote:daj schreef op 13 februari 2016 @ 11:45:

SON is Sons of AnergyDan klopt je afko niet helemaal
SOA dan maar
Luther er door heen gejast, nu begonnen met orphan black. Beiden zeer vermakelijk.
Ben bij aflevering 3 van The walking dead, ik ben nog niet afgehaakt

Het wordt alleen maar beter Lilith.
Dan heeft Daryl al zijn entree gemaakt

quote:Lilith75 schreef op 13 februari 2016 @ 15:34:

Ben bij aflevering 3 van The walking dead, ik ben nog niet afgehaakt Je bent altijd welkom in het the walking dead topic
Yeeeeaaah, Beter call Saul II begint volgende week woensdag!
Girls compete with each other, women empower one another
Daar moet ik ook nog aan beginnen. Vertel!
Hooked......jullie hebben gelijk het is echt een goede serie en die walkers ach die zij " bijzaak " yeah ik heb weer een binge serie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven