Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:tattou schreef op 13 februari 2016 @ 00:07:

[...]

Ik vond dat boek zo goed, maar ik heb altijd vraagtekens bij verfilmingen van Stephen King boeken. Eerst zien, dan beoordeel ik pas.Ja,under the dome was ook een blamage vergeleken met het boek.
Under the dome heb ik 3 afleveringen volgehouden en toen was ik er klaar mee. Had ik niet eens het boek gelezen

GoT vind ik als serie trouwens wel beter dan als boek.
quote:tattou schreef op 13 februari 2016 @ 00:07:

[...]

Ik vond dat boek zo goed, maar ik heb altijd vraagtekens bij verfilmingen van Stephen King boeken. Eerst zien, dan beoordeel ik pas.

Ja, aan de ene kant kijk ik erg naar deze serie uit, maar zoals ze Under the dome verkloot hebben....dan hou ik mijn hart weer vast.

Net als de plannen die ze nu weer maken voor een film/serie van The Dark Tower. Alles leuk en aardig, maar Idris Elba casten voor de rol van Roland? (is nog niet zeker, maar de geruchten zijn zeer hardnekkig)
quote:Moiren_ schreef op 13 februari 2016 @ 00:10:

[...]

Dan is de serie meestal niet leuk. En ik vind boeken enger dan films en series en dan slaap ik dus niet het is geen horror. Beloofd!
quote:Starshine schreef op 13 februari 2016 @ 00:13:

[...]

het is geen horror. Beloofd!Horror vind ik dan weer niet erg. Maar zo'n voortdurende ondertoon van engheid trek ik niet.
quote:Starshine schreef op 13 februari 2016 @ 00:12:

[...]

Ja, aan de ene kant kijk ik erg naar deze serie uit, maar zoals ze Under the dome verkloot hebben....dan hou ik mijn hart weer vast.

Net als de plannen die ze nu weer maken voor een film/serie van The Dark Tower. Alles leuk en aardig, maar Idris Elba casten voor de rol van Roland? (is nog niet zeker, maar de gerichten zijn zeer hardnekkig)Ja, James Franco had ik ook niet verwacht als hoofdrolspeler in 11-22-63. Die ik net wel in een behoorlijk heftige scène zag in 127 hours
quote:Moiren_ schreef op 13 februari 2016 @ 00:14:

[...]

Horror vind ik dan weer niet erg. Maar zo'n voortdurende ondertoon van engheid trek ik niet.O(h dat vind ik juist lekker
quote:tattou schreef op 13 februari 2016 @ 00:17:

[...]

O(h dat vind ik juist lekker Dan slaap ik niet, omdat ik het boek uit moet lezen
quote:Starshine schreef op 13 februari 2016 @ 00:12:

[...]

Net als de plannen die ze nu weer maken voor een film/serie van The Dark Tower. Alles leuk en aardig, maar Idris Elba casten voor de rol van Roland? (is nog niet zeker, maar de geruchten zijn zeer hardnekkig)The Dark Tower, die plannen zijn er al zo lang... ik vraag me inderdaad af hoe die serie (als er al een serie komt) eruit gaat zien. De boeken van SK zijn vaak zo goed, hoe moet je die in godsnaam goed verfilmen?
quote:Moiren_ schreef op 13 februari 2016 @ 00:18:

[...]

Dan slaap ik niet, omdat ik het boek uit moet lezen Oh ik lees altijd voor ik ga slapen, vaak wordt ik wakker met de vouw van het boek in mijn gezicht haha. Maar het blijft de beste tijd om boeken te lezen vind ik, voor het slapen gaan.
quote:tattou schreef op 13 februari 2016 @ 00:22:

[...]

Oh ik lees altijd voor ik ga slapen, vaak wordt ik wakker met de vouw van het boek in mijn gezicht haha. Maar het blijft de beste tijd om boeken te lezen vind ik, voor het slapen gaan.Helemaal eens. Maar dan dus niet te spannend
Hmm ondertoon van engheid..even denken het is alweer een tijd geleden....

Nee dat vond ik ook niet, wel heel spannend, wat gaat er gebeuren? gaat dit lukken? wat als dat?

Het bleef wel lang door mijn hoofd spoken (het gaat over parallelwerelden en tijdreizen. De hoofdpersoon Jake gaat door een soort doorgang terug in de tijd om de moord op Kennedy te voorkomen, daar komt het op neer.), wat als dat mogelijk is, wat zou ik willen voorkomen of anders doen.
quote:tattou schreef op 13 februari 2016 @ 00:20:

[...]

The Dark Tower, die plannen zijn er al zo lang... ik vraag me inderdaad af hoe die serie (als er al een serie komt) eruit gaat zien. De boeken van SK zijn vaak zo goed, hoe moet je die in godsnaam goed verfilmen?

klopt, maar ze zijn er nu wel serieus mee bezig. Ron Howard is als regisseur aangetrokken. Ze willen een aantal films maken en dan in de tussentijd ook een tv-serie.

Soms denk ik ook: joh laat zitten. Waarom moet alles toch verfilmd worden? Het wordt er meestal niet beter van hè. De verfilmingen van LOTR waren best okay, maar het boek is gewoon beter, klaar.

Als mensen geïnteresseerd zijn in een verhaal, gaan ze maar lezen.
quote:Starshine schreef op 13 februari 2016 @ 00:22:

Hmm ondertoon van engheid..even denken het is alweer een tijd geleden....

Nee dat vond ik ook niet, wel heel spannend, wat gaat er gebeuren? gaat dit lukken? wat als dat?

Het bleef wel lang door mijn hoofd spoken (het gaat over parallelwerelden en tijdreizen. De hoofdpersoon Jake gaat door een soort doorgang terug in de tijd om de moord op Kennedy te voorkomen, daar komt het op neer.), wat als dat mogelijk is, wat zou ik willen voorkomen of anders doen.

Ik vond het idee van dat boek vooral zo mooi, wat als je 1 belangrijk event in history kan veranderen? En wat brengt die verandering teweeg dan?

Dat doet me dan weer denken aan deze movies:

Lola Rennt en The Butterfly Effect. Het principe is hetzelfde.

Soms zou je iets willen veranderen, maar welk side-effect heeft dat dan?
Ben begonnen met The Mentalist, wat ik niet wist was dat het allemaal losse afleveringen zijn, beetje als de CSI series. Leuk voor af en toe maar niet echt om te bingen.

En ik wil bingen dit hele weekend lang.

Ben ook al eens geprobeerd over te halen voor Walking Dead, ik ga het vandaag gewoon proberen.

Hoop echt op een derde seizoen van The Fall, ben fan van Gillian Anderson!
Jaaa lilith, doe twd!

(Meer bekeerlingen, yes!
Hahaha ik laat het weten als ik gekeken heb!
Veel plezier!
quote:Lilith75 schreef op 13 februari 2016 @ 07:49:

Ben begonnen met The Mentalist, wat ik niet wist was dat het allemaal losse afleveringen zijn, beetje als de CSI series. Leuk voor af en toe maar niet echt om te bingen.

En ik wil bingen dit hele weekend lang.!Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken. Er zit een verhaallijn doorheen. De drijfveer van Jane. En dat is de rode draad die steeds belangrijker wordt in de serie.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 13 februari 2016 @ 09:57:

[...]

Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken. Er zit een verhaallijn doorheen. De drijfveer van Jane. En dat is de rode draad die steeds belangrijker wordt in de serie.

Red John, hoe verder in de seizoenen hoe meer het daar om draait inderdaad, ik heb vanaf seizoen 4 ook gebinged. Prima te doen.

Maar ik vind geen bijzondere hoogstaande serie maar wel een lekker ding, dat helpt enorm.
Is Reign wat?
Ik ben ook een Netflix fan, TWD is idd mijn favoriet, Hannibal ook , Ray Donavan vindt ik wel aardig, SON is mijn nieuwe "binge " (zelfs mijn man vindt die leuk).

Maar Modern F. Vond ik echt niet veel aan, ik zoek nog een echte goede comedy (ik ben wel moeilijk aan het lachen te krijgen ), maar kon vruger wel hard lachen om Friends, iemand een idee?
Little britain?

Kweenie, ik kijk niet zoveel komedie.

Rita vind ik ook wel lachwekkend maar dat is geen echte komedie.
quote:daj schreef op 13 februari 2016 @ 10:10:

Ik ben ook een Netflix fan, TWD is idd mijn favoriet, Hannibal ook , Ray Donavan vindt ik wel aardig, SON is mijn nieuwe "binge " (zelfs mijn man vindt die leuk).

Maar Modern F. Vond ik echt niet veel aan, ik zoek nog een echte goede comedy (ik ben wel moeilijk aan het lachen te krijgen ), maar kon vruger wel hard lachen om Friends, iemand een idee?Ik vond Lillyhammer wel grappig. Maar ik vond Friends weer niet om te lachen 😁
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Goede-Fee schreef op 13 februari 2016 @ 10:05:

Is Reign wat?

Mwah. We kijken het wel uit maar ik vind het een hoog 'ja hoor..!' Gehalte hebben. Als in 'ernstige verwondingen' en dan even daarna weer vrolijk rondhuppelen. Ook de vele complotten begin ik een beetje zat te worden.

Maar als je van historie en kostuums houdt is het leuk om te kijken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven