M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren

Thanks indian!

Ik ga nadenken. Leuk!

Wat heb je bedacht Syl? Kunnen we in de AK niet een nieuw bericht openen, kunnen we daar onze ideeen kwijt.

test
hey scoob

*zwaai*

Las over de drukte met werk. Ik ben ook net in zo n soort project gestapt, ik leid het project voor onze afdeling internationaal. We krijgen een echte WIKI. zo leuk, word er helemaal blij van.
Leuk Merel, veel succes!!!

Is samen Cars film kijken ook samen iets doen?? Wel toch!!! Is soms wel zielig hoor, zit er dan echt bij te janken. Hihi en Yuma mij dan aankijken....waar heb jij last van??!!!! Ik heb dat altijd met disney of animatie films. Zit er dan helemaal in en leef en voel dan alles mee.

*Zwaai* Merel! Ben er nu pas weer....

Lachuh...wij hebben ook een WIKI! Echt superhandig en leuk.

Doe je mee met de avatar verkiezingen? Leuk plaatje en je hebt de ondertekst gevonden zie ik.

Nog gelukt met schilderen?

Oja heeft Roos jou ook al de poetsdoeken 'aangesmeerd'?

Indian, owww wat lief dat jij daar om moet huilen. Cars is leuk. Maar zoveel disneyfilms. Heb je dinosaur al eens gezien? Die is zooooo mooi. Jasper vind 'm super gaaf.

Ik ga nog ff weer prutsen met een taart. Heb vanmiddag nog snel met kids ernaast een slagroomtaart gemaakt. Daar had manlief zin in. Nu nog een klein verjaardagstaartje voor buurman. Even wat nieuws uitproberen.

Greetz!

en scooby....was het taartje voor de buurman gelukt??

Denk niet dat ik die gezien heb, heb er veel gezien, maar kan me dino niet herinneren.

Fijn weekend allemaal!!!
Hallo allemaal!

Juul, vreselijk akelig, als ze zo ontzettend over hun toeren raken en je het ondertussen eigenlijk lang niet eens bent met aanpak van man. Brrr. Gebeurt hier ook wel eens, natuurlijk, en ik haat dat. Ook Sophie heeft dat soort acties, nl. Ze kan soms helemaal uit haar dak gaan vanwege iets heeeel lulligs. Soms weet ik niet eens wat er aan de hand is?! En dan is ze niet te troosten, niet te bereiken, krijst alleen maar enzo. Oehh.

Is trouwens alleen als ze heel erg moe is. Ik neem het mezelf soms ook wel een beetje kwalijk.... wacht ik weer net even te lang met naar bed brengen ofzo.

Pips.... ook ik ben geen goede "thuis"zitter. Ga vaak ook even wat doen. Eventjes samen fietsen, in het park wandelen, winkelen, langs papa lopen. Soms vind ik dat ik meer thuis moet zijn met de kids, en ga ik samen met ze een simpele kruidcake bakken ofzo (water toevoegen, zij mogen allebei hun eigen portie roeren, mogen bakjes vullen, bakjes inboteren enz enz. Erg grappig, wel). Maar goed, da's bij ons natuurlijk alleen in vakantie en op woensdag; verder zitten we echt in zo'n "schoolritme"....

Doordeweeks meeten vind ik prima, hoor. Heb wel het een en ander gepland (Workshop op het werk, bijv. Kan ik echt niet vrij nemen........), maar best kans dat jullie een datum prikken dat ik gewoon lekker vrij neem dan! Roep maar een dag/datum.

Pfff.... verven. jaaaaa.... dat ga ik volgend voorjaar ook wel doen (understatment). Donderdagavond zijn we nog even bij die mensen die nu in dat huis wonen op visite geweest, en alles even in detail bekeken. Menomen, wat een verfwerk!!!! 't Ziet er allemaal keurig uit, maar ja.... je wilt het toch in je eigen kleuren enzo, he?

Vrijdag heeeerlijk de hele dag van vroeg tot laat gewinkeld met man, 2 kroonluchters gescoord, een vloer uitgezocht, leuke dingetjes gekocht in woonwinkels, leuke ideeen opgedaan, samen veel overlegd en het blijkt dat we gewoon dezelfde smaak hebben. Beetje ruig, donker hout, offwhite verfwerk, eenvoudig behang met hier en daar een leuk accent, wat "barokke"/brocante accessoires, maar wel rustig. Dat idee. Ik heb echt helemaal zin om de boel daar in te richten!!!

's Avonds heeeel lang geborreld bij vrienden, en nu dus hoofdpijn hahaha.

De kids ga ik zometeen ophalen; toen ik net belde dat ik eraan kwam begonnen ze op de achtergrond te jammeren dat ze niet wilden dat ik kwam en dat ze langer bij tante .... wilden blijven. Nah ja, zeg!

See you!!!
Hahaha, Indian, heeft Yuma nog kleertjes aangekregen? Of heeft ie de dag in pyama doorgebracht. Of "Pyamya" zoals Sophie het stug blijft zeggen......
Nee Xop, de hele dag in Pyjama rond gelopen. haha

Fijn Xop, dat het shoppen gelukt!!! Klinkt leuk, ben benieuwd naar het resultaat in febr/mrt
Zo druk als het vrijdag was alhier, zo rustig is het vandaag.

Iedereen druk?

Vandaag een heerlijke dag gehad. Eerst allebei uitgeslapen tot circa 9.30 uur. Dit is echt een record als het om Emdin gaat. Hij is vreselijk verkouden, maar sinds 2 avonden smeer ik hem in met LUUF, en dit helpt fantastisch. Geen hoestend kind meer 's nachts. Donderdagavond/nacht heeft hij door het vele hoesten tot 3x toe overgegeven. Gelukkig was ik elke keer op tijd met een emmertje. Hij lag daarom wel bij mij in bed, kon ik het in de gaten houden.

Na het opstaan/douchen/aankleden, zijn we naar de kinderboerderij geweest en daarna heb ik Emdin bij oma geplant. Ik ben daarna met een collega samen naar Den Haag geweest, alwaar we een workshop Chinees Koken hadden van mijn werk. Deze workshop heb ik samen met een andere collega georganiseerd, want wij zijn beide lid van onze personeelsvereniging (de evenementen commissie). Het was erg geslaagd. Lekker gekookt en gegeten en gedronken. Ik heb met een collega 1 van de toetjes gemaakt = chocolademousse met peper. Erg lekker en makkelijk te maken! Na afloop van de workshop kregen we een receptenboekje mee. Kan ik alles nog een keertje thuis maken. Daarna met een andere collega teruggereden naar Delft en Emdin opgehaald.

Die begon het net zat te worden bij oma en was super druk. Hij had niet geslapen 's middags en dat werkt meestal averechts.

Maar toen we thuis en omgekleed waren, viel hij toch vrij snel in slaap. Net nog eventjes hem over zijn bolletje geaaid. Ik vind het altijd heerlijk om dat te doen als hij slaapt. !

Wat betreft eventueel meeten, ik kan door de weeks alleen op woensdag en het is uiteraard ook afhankelijk waar een eventuele meeting gaat plaatsvinden. Laat een datum niet van mij afhangen. Ik kan in november eigenlijk alleen de 20ste als het om door de week gaat. Qua weekend 22/23 of 29/30.

Wij gaan van 5 t/m 12 november nog met vakantie naar Duitsland (in de buurt van Gogh), lekker een weekje in een Ferienwohnung op een boerderij, alwaar ze oa paarden hebben. Ik mag deze week voor mezelf kleren kopen in Duitsland en als het meezit, wil ik een jas, laarzen, broeken en vesten scoren.

Met de mannen gaat het nu wat minder. Ik zie me mannen niet of nauwelijks. De getrouwde man is onlangs weer vader geworden van een 2e zoon en heeft het druk en de Antiliaan heeft het druk met zijn werk. Ach, ik heb altijd "bob" nog en die is er altijd voor me, !

Zo, ga nog even een spelletje spelen op de pc en dan naar bed toe. We mogen vannacht een uurtje langer slapen, joeppie!
huh, is de klok vannacht een uur terug gegaan?? Dacht dat zon wakker was om 7:15u, kruip nu net achter de pc. ik dacht bijna 8u. Staat er op het klokje bijna 7u. Pffff dat is erg vroeg!!

Oh lees het net ook bij jou Q. Mmm even alle klokken verzetten.

Iemand nog leuke ideeen voor vandaag?? Had al vanalles voorgesteld aan man, ik mocht kiezen zei hij. Maar alles ketst hij af!!! Zei al, kies jij dan, want wat ik zeg is toch niet goed.

Nou tot straks, fijne zondag allemaal!!

Q, Luuf is echt fijn spul!!! Bij Yuma mogen we het alleen neit op zijn rug doen, krijgt hij uitslag van. Ik heb het van de week ook bij mijzelf gedaan, kon de dampo niet vinden.
OH.... verrek... ik wist het ook niet van die klok. Dat zijn we dus glad vergeten. Gaat hij voor of achteruit? (kan ik nooit onthouden, ik zoek het wel even op).

Ow. Ik herlees het berichtje van Indian. Een uur terug dus..

Ik ga ook alle klokken even verzetten.

Hahaha Indian en Pips, idd de klok gaat een uur terug. Grappig dat leven ook gewoon doorgaat als je de klok niet terug zet, je loopt alleen uur voor op iedereen.

Indian, ja de taart is gelukt, Niet helemaal zoals ik wilde maar wel leuk, ze vonden hem erg lekker.En wat gaan/hebben jullie vandaag uiteindelijk gedaan?

Klinkt goed Xop het shoppen! Fijn dat jullie dezelfde ideeen hebben voor inrichten nieuwe huis.

Meiden weer lekker thuis geslapen?

Q, leuk zo'n kook workshop! Gezellig ook. Ik vind luuf ook superspul. Smeer het zelf ook nog wel eens op als snachts heel verkouden ben en neus dicht heb zitten.

Hier had Jasper vanochtend een droge luier, hij riep ook er komt een plas toen hij nog in zijn bed lag. Hopelijk gaat hij ook naar slapen zonder luier!

Hier een relax dagje denk ik. We zitten nog lekker in de pyama. Kids kijken een Barbiefilm. Manlief loopt net de deur uit om de hond uit te laten, koffie prutteld! Lekker kneuterig hier.

Fijne dag allemaal!

Klinkt gezellig bij jullie Scooby :-) HIer iets minder gezellig vanochtend gezien Papsie al twee dagen na 01.00 uur op bed ging en ik hem er gewoon om 8.00 uur uitrag tegenwoordig :-) .

Gelukkig is ie nu weer te genieten maar die eerste uurtjes...

Geweldig hoor, die Jasper!

WIj gaan vanmiddag naar vrienden met een baby van een paar weken oud. Grijnz, ze klagen nu al over oververmoeidheid.... Grin, wij voelden ons de eerste maanden wel okay. Later kwam pas de supervermoeidheid omdat het zo lang duurde eer we konden doorslapen. Ik stel me dus maar in op een middagje "uithuilen" van de andere kant

Hoe is het met die vriendin van jou Scooby? Die met de kinderwens?
Nee Scooby, nog niks gedaan. Wel even bij oma en opa hun oude meubels opgehaald en klein geslagen voor de kachel. Behalve de tafel, die gaan wij buiten neer zetten.

Dadelijk Yuma naar bed, en dan kijken we nog wel even!!
Fijn he dat snotweer. Hier zit ook een kind in pyama met van die groene klodders die steeds over dr kin lopen. Ze zit nu een ijsje te eten, brrrrrr. Ze drinkt al een paar dagen bijzonder beroerd, ijsjes gaan dr wel in gelukkig.

Pips das wel leuk zon klein babietje bekijken! Tsja vermoeidheid.....

hahahahaha dr zijn dus nog meer mensen die niet wisten dat de klok een uur terug ging vannacht. Jammer dat levende wekkers dat niet snappen....

Xop, dat klinkt als een geslaagde shopsessie! Hoe heb je de meisjes weer mee naar huis gekregen? Je hebt ze niet nog een nachtje daar gelaten?

Oei Frans, das beroerd, bijna van je stokje gaan! Was dr een aanleiding voor?

mail mail waar gaat t over??? heb mijn adres ook in de AK gezet.

hmm Marit is nu wel heel zielig om mama aan het roepen, even posten
Hello,

Hier relaxte zondag tot nu toe, ga zo werken, helemaal niet erg met dit weer

Vanmorgen op de kinderboerderij geweest, halve straat was aanwezig en daar lekker koffie gedronken.

Valentijn ligt nu te pitten, in zn nieuwe juniorbed. Dan lijkt hij opeens weer zo klein, in zo n groot bed...

tira, beterschap voor Marit!

Rest allemaal een fijne dag!

Merel
Oh Tiramam, beterschap met Marit. Nooit leuke ziek en snotterende kindjes!!!

Net heerlijk door de bossen gewandeld, nu zijn papa en Yuma met de dublo trein aan het spelen. Lieffff!!!!

Werkze Merel!! Ik heb vandaag vrij, geruild voor a.s dinsdag!
En Merel, heeft hij goed geslapen in zijn nieuwe bed?? Heb je er een foto van?? Ben wel nieuwsgierig.

Hier van 18-19u meegedaan aan de lampionnenoptocht voor Halloween. Erg leuk en gezellig al die kleintjes met zo'n lampje. Is eigenlijk voor 4 tot 12 jarige, maar we hebben toch gewoon mee gelopen. We hadden voor Yuma een lampionnetje aan een stokje op batterij. Het heeft maar liefst 20min gedaan, toen had hij het lapje van het snoertje af. Maar toch gentoen, alleen jammer dat het net begon te regenen.

Joepie wij hebben een wagen voor de nieuwe baby! Man is net wezen kijken en vond hem zo mooi dat ie meteen gekocht heeft. En nu kan ik lekker proefrondjes rijden met baby Liz erin
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ow verder ff groetjes en *zwaai*. Kom morgen weer even kletsen. Nu even lief zijn voor man omdat ie door weer en wind die wagen is gaan halen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Enne, iedereen al weer gewend aan de tijd?

Wij wel, alhoewel Emdin er vanochtend al om 5.00 uur naast stond, maar hij is lekker bij mama komen liggen en toen hebben we tot 8.30 uur geslapen. Wij zijn vandaag naar Diergaarde Blijdorp geweest. Emdin had het vanochtend over dat hij graag naar de dierentuin wilde en zo gezegd, zo gedaan. We waren er al om 10.15 uur en toen was het nog redelijk weer, alleen naar mate de dag vorderde, werd het weer steeds slechter. Maar het weer heeft de pret echt niet gedrukt en we hebben samen lekker de dierentuin doorgewandeld, want ik had de kinderwagen in de auto gelaten. Ben zo trots op hem, want hij heeft het helemaal volgehouden!

Morgen weer werken, nog maar 6 daagjes werken en dan vakantie. Joepie!
Leuk, Q, eventjes samen naar de dierentuin! Altijd een leuk uitje!

Gisteren druk dagje; vriendin liet beebje dopen (Lieke en ik zijn daar samen heengeweest) en halverwege de middag metelkaar naar zuslief geweest die gezamenlijke verjaardagen van 3 van haar 4 kids vierde. Leuk, ze had een stamppotbuffet georganiseerd..... echt hartstikke lekker en leuk! (Moet je stamppot natuurlijk wel lekker vinden.....) Onze familie is natuurlijk groot (allesbijmekaar zo'n 30 personen!!) en haar schoonfamilie ook. Dus wel handig om zo'n buffet ofzo te doen.

Omdat zij op een boerderij wonen, moesten Lieke en Sophie weer eens TE laat in bad/onder de douche. Hahaha, da's nooit zo['n succes. Maar goed, waarschijnlijk daardoor waren ze op "gewone" tijd wakker. Anders waren ze vast een uurtje vroeger geweest!

Vandaag druk op 't werk, maar ik kom maar niet op gang. Vreselijk. Zit nu aan een dubbele espresso; kijken of dat helpt .

Q, gezellig hoor samen nog even verder slapen en dan naar de dierentuin. Als je dan eenmaal buiten loopt valt de regen soms best wel dan dat je het vanuit je woonkamer ziet.

Indian, leuk lampionoptocht, altijd leuk die lichtjes

Xop, helpt de espresso? Leuk hoor een doperij. Vond lieke het leuk? Ze vind vast babies ook geweldig.

Frans, wat voor wagen is het?

Wij zijn gisteren nadat ik berichtje poste toch nog ff naar zwembad geweest. Kids waren zo druk in huis, die moesten ff energie kwijt. Bos hadden ze geen zin in. Lekker daar 1,5u uitgeleefd. Daarna waren ze stuk rustiger.

Ook nog lekker met de trein gespeeld van duplo. Van alles erbij gebouwd.

Van het uur hebben we hier niks gemerkt. Kids lagen er zaterdagavond pas om 21.00u in. En werden nieuwe tijd 8u wakker zodag. Voor hen 12u slaap. Vanochtend zaten ze ook gewoon in het ritme, moest ze om 7.15 wakker maken. Gisteren lagen ze er gewoon om 19.00u in.

Ik moet hier ook een beetje zin maken om wat te doen. Eerst een bakkie en dan eens bedenken wat ik in het huishouden zal doen...

greetz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven