Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 14 februari 2016 @ 12:55:

Hoe naar ben je als mens, als je informatie die de in kwestie hier vertrouwelijk neer heeft gezet en dat tegen ze gebruiken als ze niet met je eens zijn. Hoe durf je? Dit is gewoon bullie gedrag. Met ga bij je schoonmoeder eten etc is enorm kinderachtig en laag en heeft geen toegevoegde waarde dat laat pas zien wat voor persoon je bent.

En zeggen dat ik egoistisch ben dat ik verbied dat mijn vader wiet rookt. Ik ben er niet mee eens en morfine en nog eens wiet erbij is niet medisch verantwoord. En dan het lef om te zeggen wil je je vader pijn laten lijden is beyond sick to my stomic hoe durf je dat te zeggen. Kennen jullie mijn vader persoonlijk? NEE. Dus hou je verwijten voor je aub.

Prima dat je het er niet mee eens bent. Ik denk zomaar dat jouw vader daar geen enkele waarde aan hecht. En gelijk heeft hij wat mij betreft.

Over de rest van je gejank ga ik niet eens wat zeggen
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 13:00:

[...]

Ja fijn, dan is het meteen duidelijk wie er dienst heeft.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:30:

[...]

Mischien dat ze hem juist om die reden wil leren kennen omdat tas nu haar vader terminaal is beseft hoe eindig het leven is? Kun je haar dat kwalijk nemen? Het is een menselijke behoefte om te willen weten wie je verwekkers zijn en niet aan jou of wie dan ook om daarover te oordelen. Snap niet eens waar jullie het lef vandaan halen om dit ter discussie te stellen. Wat een bemoeienis en brutaliteit.Jij bent hier sinds 2 januari right? Dan ken je eerdere topics van deze forumster niet en snap je inderdaad niet waarom dit nu ter discusie wordt gesteld.

Hoe naar ben je als mens, als je informatie die de in kwestie hier vertrouwelijk neer heeft gezet en dat tegen ze gebruiken als ze niet met je eens zijn. Hoe durf je? Dit is gewoon bullie gedrag. Met ga bij je schoonmoeder eten etc is enorm kinderachtig en laag en heeft geen toegevoegde waarde dat laat pas zien wat voor persoon je bent.

En zeggen dat ik egoistisch ben dat ik verbied dat mijn vader wiet rookt. Ik ben er niet mee eens en morfine en nog eens wiet erbij is niet medisch verantwoord. En dan het lef om te zeggen wil je je vader pijn laten lijden is beyond sick to my stomic hoe durf je dat te zeggen. Kennen jullie mijn vader persoonlijk? NEE. Dus hou je verwijten voor je aub.

Dit begrijp ik echt niet.

Ik geef inderdaad aan dat ik dat egoïstisch vind, ik zeg verder nergens wil je je vader pijn laten lijden.

Zoals ik al schreef vind ik dat een ieder die terminaal is zijn einde in mag richten zoals hij/zij dat wil. Ik vind het inderdaad egoïstisch om dat iemand kwalijk te nemen.

Waarom mag ik dat niet zeggen op een forum?

Ik kan toch gewoon een andere mening hebben.

Ik geef aan dat ik snap dat jij graag meer met je vader zou willen praten, dat begrijp ik.

Hem veroordelen over zijn manier om zijn einde in te richten snap ik dan weer niet.

Mijn mening, niet meer en niet minder, als jij dat onzin vind, prima.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Het doet er niet toe of je zelf moeite hebt met wietgebruik. Als iemand zijn laatste periode daar dragelijk mee wil maken, bemoei je je daar niet mee. Jij bent namelijk niet belangrijk in deze periode. Als je vader (of moeder of....) geen behoefte heeft aan uitgebreide gesprekken met je dan accepteer je dat gewoon.

Niemand heeft in z'n laatste levensfase baat bij egoïstische klagers om zich heen.
2e nick na 15 jaar
Goedemidag

Hats, gecondoleerd
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 13:02:

Het doet er niet toe of je zelf moeite hebt met wietgebruik. Als iemand zijn laatste periode daar dragelijk mee wil maken, bemoei je je daar niet mee. Jij bent namelijk niet belangrijk in deze periode. Als je vader (of moeder of....) geen behoefte heeft aan uitgebreide gesprekken met je dan accepteer je dat gewoon.

Niemand heeft in z'n laatste levensfase baat bij egoïstische klagers om zich heen.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 12:31:

[...]

Maar dat er ongeveer 20 mensen een andere mening hebben, is geen probleem zeker?Klopt. En graag maar 1 iemand die die mening namens die groep mededeelt, anders is het gemeen.
quote:Gatti schreef op 14 februari 2016 @ 12:32:

Mijn ouders zijn behoorlijk oud, 80++ Mijn vader heeft allerlei, kleinere, kwalen en mijn moeder heeft huidkanker en Psychische klachten.

Tot nu toe gaat alles nog redelijk maar ik vrees de dag dat we te horen krijgen dat 't ten einde loopt.

Ik hoop, met alles wat ik heb, dat zij dan hun laatste tijd zo dragelijk mogelijk maken. Wat zij dan ook eten, drinken of roken.Goed gezegd.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:59:

[...]

Dit is toch wel het achterlijkste dat ik ooit heb gelezen.Tja dat kan
Tjezus, wat vals

En zeggen dat ik egoistisch ben dat ik verbied dat mijn vader wiet rookt. Ik ben er niet mee eens en morfine en nog eens wiet erbij is niet medisch verantwoord. En dan het lef om te zeggen wil je je vader pijn laten lijden is beyond sick to my stomic hoe durf je dat te zeggen. Kennen jullie mijn vader persoonlijk? NEE. Dus hou je verwijten voor je aub.Laat je niet opnaaien. Deze fase is al moeilijk genoeg zonder dat je het belangrijk moet vinden wat mensen die jou niet irl kennen van je vinden.
quote:Ttass28 schreef op 14 februari 2016 @ 12:41:

Ik ben verbijsterd en sta perplext.

Wat een onzin en het gore lef om zo over mij en mijn vader te praten.Dat mag alleen jij hè?
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 13:08:

[...]

Dat mag alleen jij hè?
2e nick na 15 jaar

En zeggen dat ik egoistisch ben dat ik verbied dat mijn vader wiet rookt. Ik ben er niet mee eens en morfine en nog eens wiet erbij is niet medisch verantwoord. En dan het lef om te zeggen wil je je vader pijn laten lijden is beyond sick to my stomic hoe durf je dat te zeggen. Kennen jullie mijn vader persoonlijk? NEE. Dus hou je verwijten voor je aub.Vertrouwelijke info moet je hier ook niet neerzetten. Kom op, hou eens op met dit spelletje te doen alsof je achterlijk bent.
Sorry, maar als je het echt allemaal zo vreselijk vindt, waarom blijf je hier dan meelezen? Dat snap ik echt niet hoor. Ik weet niet goed wat ik daarvan moet denken.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Het-groepje schreef op 14 februari 2016 @ 13:08:

[...]

Laat je niet opnaaien. Deze fase is al moeilijk genoeg zonder dat je het belangrijk moet vinden wat mensen die jou niet irl kennen van je vinden.Thanks
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 13:10:

[...]

Vertrouwelijke info moet je hier ook niet neerzetten. Kom op, hou eens op met dit spelletje te doen alsof je achterlijk bent.Ik begin me steeds meer en meer af te vragen of het doen alsof is.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:59:

[...]

Dit is toch wel het achterlijkste dat ik ooit heb gelezen.En toch heeft ze gelijk met haar eerste zin. Kan je achterlijk vinden.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 13:11:

[...]

Ik begin me steeds meer en meer af te vragen of het doen alsof is.Ja hoor, let maar eens op spelling en grammatica.
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 13:10:

[...]

Vertrouwelijke info moet je hier ook niet neerzetten. Kom op, hou eens op met dit spelletje te doen alsof je achterlijk bent.

Precies. Op een openbaar forum is NIETS vertrouwelijk.

*zwaait naar het meelezende journaille*
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 12:55:

[...]

Wat onvolwassen zeg van jullie allemaal.Yep. Zo ben ik. Laatst zei ook iemand hier dat ik schreef als een kind. Dus tja, ik hou dat nu maar gewoon vol
Vertrouwelijke info op een openbaar forum?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 13:12:

[...]

Ja hoor, let maar eens op spelling en grammatica.Exact. Ze wisselt af met vriend of zo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:yasmijn schreef op 14 februari 2016 @ 13:15:

[...]

Precies. Op een openbaar forum is NIETS vertrouwelijk.

*zwaait naar het meelezende journaille*Behalve als je het in het wit typt.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 12:30:

[...]

Mischien dat ze hem juist om die reden wil leren kennen omdat tas nu haar vader terminaal is beseft hoe eindig het leven is?

Ze is dr moeder op haar 11de al verloren. Hoe kan ze dat nu pas beseffen?

quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 12:44:

[...]

Niet letterlijk. Maar zo kom je wel over.Dat heb je dat verkeerd opgevat. Ik denk dat ze veel baat kan hebben bij een goede psycholoog om alles, wat niet mis is, een plekje te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven