Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
tvp Voor als ik het niet terug kan vinden.
2e
😄
Wat is een eierhort, Pumps?
6e!
Life is short. Eat dessert first.
@Doornroosje, je vraagt in het vorige topic waarom Tass hier nog leest. Waarom zou ze niet?

En @BD voor iemand die ander mensen constant loopt te vertellen dat ze zo vreselijk hard oordelen heb je me toch een enorme lading boter op je hoofd.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yette schreef op 14 februari 2016 @ 13:48:

Wat is een eierhort, Pumps?Dat vroeg ik me ook af!
Meteen een pareltje om mee te beginnen:

Ex laat op valentijnsdag weten verloofd te zijn.
Toen ik googelde op eierhort bleek het Duits. Bij afbeeldingen stond wel een gewone lege kartonnen eierdoos. Leek mij wel een logische vertaling.

Maar als er nu ineens een enorme vulkaan uitbarst en er een asregen komt is het wel afzien voor de archeologen uit 4217 om te ontdekken waar een panty met katterig in een eierdoos goed voor was.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 13:49:

@Doornroosje, je vraagt in het vorige topic waarom Tass hier nog leest. Waarom zou ze niet?

En @BD voor iemand die ander mensen constant loopt te vertellen dat ze zo vreselijk hard oordelen heb je me toch een enorme lading boter op je hoofd.Omdat ze al verschillende keren aangegeven heeft dat ze er kapot van is, dat ze heel hard moet huilen en dat ze het verschrikkelijk vindt om de reacties te lezen. Soms twijfel ik echt of het wel allemaal waar is omdat ze zoveel dingen niet kloppen. Ook de zinsbouw en taalgebruik is af en toe echt heel anders. Dat vind ik raar.
TeeVeePee!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hoi, ik doe weer mee!
Is er nog wat te rellen ergens?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 14:05:

Is er nog wat te rellen ergens?Het topic over de ex die alleen van haar houdt heeft wel wat potentie.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2016 @ 14:05:

Is er nog wat te rellen ergens?Start zelf een rel. Nu graag, dan kan ik er ook eens vanaf het begin bijzijn.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 14:12:

[...]

Start zelf een rel. Nu graag, dan kan ik er ook eens vanaf het begin bijzijn.En dan wel voor 24.00 stoppen, anders mis ik teveel.
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 13:51:

Meteen een pareltje om mee te beginnen:

Ex laat op valentijnsdag weten verloofd te zijn.Sneu. Vanmorgen draaide haar wereld nog om een ongeïnteresseerde date.
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 13:55:

[...]

Omdat ze al verschillende keren aangegeven heeft dat ze er kapot van is, dat ze heel hard moet huilen en dat ze het verschrikkelijk vindt om de reacties te lezen. Soms twijfel ik echt of het wel allemaal waar is omdat ze zoveel dingen niet kloppen. Ook de zinsbouw en taalgebruik is af en toe echt heel anders. Dat vind ik raar.En jij vraagt je dan niet af waarom mensen gewoon lekker door blijven gaan als iemand aangeeft de reacties heel erg naar te vinden? Dat vind ik dan weer raar.
Tvp
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:yette schreef op 14 februari 2016 @ 13:48:

Wat is een eierhort, Pumps?

Het kartonnen doosje waarin 6 - 12 eieren liggen in de winkel. Ze zijn er ook voor fruit, maar de eieren hebben ook een deksel. Het kan bij het GFT afval. (Ik denk - maar weet niet zeker - dat het ook bedoeld is om de rommel van gebroken eieren in de verpakking te houden. Er zit een papieren etiket om.

Dat heb ik wel verwijderd.

Het matje waar de vochtvreter op stond was nat en er lagen brokjes ijs op.

Het SNEEUWT hier trouwens. De sneeuw valt verticaal naar beneden. Al lang niet meer gezien zo.

Een leg eieren in karton vervoersvorm.
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 14:14:

[...]

En jij vraagt je dan niet af waarom mensen gewoon lekker door blijven gaan als iemand aangeeft de reacties heel erg naar te vinden? Dat vind ik dan weer raar.Omdat ze het niet geloven, denk ik?
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2016 @ 14:20:

[...]

Omdat ze het niet geloven, denk ik?En dan is het oké om iemand zo af te fikken? Wat als het nou wel waar is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven