Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol

zondag 26 oktober 2008 om 12:39
Mevrouw de Haan, heb je al een rauw ei in tomatensap gedronken? Of zure haring met slagroom? Of moet je al kotsen als ik je deze tips geef? Kotsen helpt mij altijd als ik weer een fles Kellergeister soldaat heb gemaakt op een dolle avond.
Dingen als processo de witte wijn die iedereen nu drinkt vind ik blaartrekkend droog en daar krijg je rimpels van als ik Tell Sell mag geloven (en dat doe ik).
Sterkte hoor!
Dingen als processo de witte wijn die iedereen nu drinkt vind ik blaartrekkend droog en daar krijg je rimpels van als ik Tell Sell mag geloven (en dat doe ik).
Sterkte hoor!

zondag 26 oktober 2008 om 13:08
He, das een opluchting Havettes, dat ik dat niet fout gedaan heb. De baby komt over een maand of 3, wanneer precies weet niemand, maar ik weet zeker dat het in ieder geval op dezelfde dag is dat de dakkapellen geplaatst worden, dat kan niet anders.
Ik ga nu een heule tijd in de auto zitten voor een kinderverjaardag waar ik bij voorbaat het zuur al van krijg, godmariajezusalleheiligenenengelenstamebij!
wat een huilie ben ik toch he? Onder havettes kan ik mijn doorweekte masker wattattegaat gewoon afzetten!
Ik ga nu een heule tijd in de auto zitten voor een kinderverjaardag waar ik bij voorbaat het zuur al van krijg, godmariajezusalleheiligenenengelenstamebij!
wat een huilie ben ik toch he? Onder havettes kan ik mijn doorweekte masker wattattegaat gewoon afzetten!

zondag 26 oktober 2008 om 15:16
Hoi Havettes, ben een beetje laat vandaag, maar moest eerst al jullie berichten lezen over hoe dat moest met de uren achteruit zetten, maar toen lukte het me nog niet. Nou heeft gelukkig mijn zoon het gedaan, die is namelijk ook heel intelieg slim want hij zit op VWO.
En ik had al een beetje een kater omdat mijn man en ik op zaterdagavond altijd heel veel blikjes bestbier drinken en dan krijgt mijneer Kruishaar het op zijn heupen. Kortom we hebben een gesellige nacht achter de rug.
Lidewij, valt niet mee he meid die ukkies. Die jongens van mij zijn nu allemaal in de pupertijt al tieners.
En ik had al een beetje een kater omdat mijn man en ik op zaterdagavond altijd heel veel blikjes bestbier drinken en dan krijgt mijneer Kruishaar het op zijn heupen. Kortom we hebben een gesellige nacht achter de rug.
Lidewij, valt niet mee he meid die ukkies. Die jongens van mij zijn nu allemaal in de pupertijt al tieners.

zondag 26 oktober 2008 om 15:43
Oh wat leuk, Annelies en Margien erbij, het wordt steeds gezelliger bij de Havettes!
Het is wel wennen hoor die klok, dat het nu eigenlijk kwart voor vijf is enzo.
Heel veel sterkte Lidewij, misschien ben je er nu een uur eerder van verlost? En volgens mij ben jij heel podologies verantwoord bezig hoor!
Het is wel wennen hoor die klok, dat het nu eigenlijk kwart voor vijf is enzo.
Heel veel sterkte Lidewij, misschien ben je er nu een uur eerder van verlost? En volgens mij ben jij heel podologies verantwoord bezig hoor!

zondag 26 oktober 2008 om 16:13
quote:eleonora schreef op 26 oktober 2008 @ 16:06:
Weet a minit....
Margje en Margien is natuurlijk niet goed.
Ik doe een andere voornaam, Bia heeft toch haar fiat nog niet gegeven.
(ik heb pijn in mijn oren, voel me helemaal zielig)
Och, arm kind, heeft je visietu zo hard tegen je aan lopen kleppen?
En Ursula Borstklopper vind ik een hele mooie aliejas naam
Weet a minit....
Margje en Margien is natuurlijk niet goed.
Ik doe een andere voornaam, Bia heeft toch haar fiat nog niet gegeven.
(ik heb pijn in mijn oren, voel me helemaal zielig)
Och, arm kind, heeft je visietu zo hard tegen je aan lopen kleppen?
En Ursula Borstklopper vind ik een hele mooie aliejas naam