Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Marjoliene schreef op 14 februari 2016 @ 17:58:

[...]

Dat is waar. Alleen waarom zou je er vanuit gaan dat iemand liegt. Dat was wat ik vreemd vond. Meer niet.Tja, waarom?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 18:11:

[...]

Als je mij loept ga ik ook pas een blauwe maandag mee. Wat men niet weet is.....
2e nick na 15 jaar
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 18:11:

[...]

Als je mij loept ga ik ook pas een blauwe maandag mee. Wat men niet weet is..... Ik eis nu een PB
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 18:22:

[...]

Ik eis nu een PB Durfiknie
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 18:24:

[...]

Durfiknie Echt wel. Ik weet wie je in ieder geval niet bent dus dat zit goed
Nee, het is al jaren geleden toen ik hier mijn 1e nick aanmaakte. Ik heb toen mijn eigen naam gebruikt, dom genoeg. Vandaar
Mijn hersens kraken teveel nu, laat maar
quote:Star schreef op 14 februari 2016 @ 18:27:

Mijn hersens kraken teveel nu, laat maar Niet doen. Was echt niet noemenswaardig. Ik ben gewoon een trouwe meelezer al ruim 10 jaar. Verder niet onder een nick actief meegeschreven.
quote:WD-40 schreef op 14 februari 2016 @ 17:47:

[...]

Het was maar een tip. dan niet.

( ik schijn van alles fout te doen vandaag)
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 15:18:

En dat er hier iemand stug vol blijft houden dat wanneer je terminaal bent, het nog onverstandig is om te drinken/roken vind ik werkelijk waar onbegrijpelijk. Als je toch al ongeneeslijk ziek bent en niet lang meer hebt, maak het in godsnaam zo comfortabel voor jezelf. Als je dan nog rekening moet gaan houden met egoïstische familieleden waar je niks mee hebt is het einde zoek. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt.

Niemand, helemaal niemand, dus ook de arts en tas niet, kan bepalen hoeveel die man lijdt. Dat weet alleen hij zelf en als hij vindt dat wiet helpt dan is dat gewoon zo. Dat mag hij toch zelf weten? Dat tas er wat van vindt is haar goedrecht maar ze hoeft zich niet met die man zijn keuze te bemoeien. Die heeft al genoeg aan zijn hoofd. Lijkt mij.Probleem is dat je dan wellicht nog sneller de pijp uitgaat en volgens mij willen de meeste mensen dat juist niet. Die willen nog zolang mogelijk genieten van de momenten die ze hebben, maar mischien is dat bij de vader van tas anders hoor. Dat weet ik niet. Feit blijft wel dat je de pijn ook kan stillen door er een bakje thee van te trekken. Dat werkt net zo goed als blowen. Ik heb tas trouwens niet eens zien reageren vandaag terwijl men zo met haar bezig is. Volgens mij is ze oprecht verdrietig hierover, itt tot wat anderen hier beweren dat ze opzettelijk reacties uit zou lokken.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 18:30:

[...]

Niet doen. Was echt niet noemenswaardig. Ik ben gewoon een trouwe meelezer al ruim 10 jaar. Verder niet onder een nick actief meegeschreven.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 18:34:

[...]

Probleem is dat je dan wellicht nog sneller de pijp uitgaat en volgens mij willen de meeste mensen dat juist niet. Die willen nog zolang mogelijk genieten van de momenten die ze hebben, maar mischien is dat bij de vader van tas anders hoor. Dat weet ik niet. Feit blijft wel dat je de pijn ook kan stillen door er een bakje thee van te trekken. Dat werkt net zo goed als blowen. Ik heb tas trouwens niet eens zien reageren vandaag terwijl men zo met haar bezig is. Volgens mij is ze oprecht verdrietig hierover, itt tot wat anderen hier beweren dat ze opzettelijk reacties uit zou lokken.Nee hoor. Mijn oom voelde zich zo beroerd dat hij zsm de pijp uit wilde met zo min mogelijk pijn. En dat gaf hem veel verdriet want hij was 60 en gaf toe dat hij eigenlijk nog genoot van het leven en zonder die kanker wel 90 had willen worden. Zo gaan die dingen helaas soms.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 18:40:

[...]

Nee hoor. Mijn oom voelde zich zo beroerd dat hij zms de pijp uit wilde met zo min mogelijk pijn. En dat gaf hem veel verdriet want hij was 60 en gaf toe dat hij eigenlijk nog genoot van het leven en zonder die kanker wel 90 had willen worden. Zo gaan die dingen helaas soms.Dat vind ik heel erg. Een dierbare van mij is ook vrij recent overleden aan deze stomme ziekte en zij wou niet gaan. Ze had helemaal geen pijn meer dankzij de morfine en ze heeft gevochten om te blijven leven tot haar laatste adem.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 18:44:

[...]

Dat vind ik heel erg. Een dierbare van mij is ook vrij recent overleden aan deze stomme ziekte en zij wou niet gaan. Ze had helemaal geen pijn meer dankzij de morfine en ze heeft gevochten om te blijven leven tot haar laatste adem.Zo kan het ook ja. Daarom zeg ik ook altijd dat het voor iedereen anders is. Je weet pas hoe je reageert als je zo ziek bent. En in t geval van de vader van tas wil hij wiet roken om de pijn te verzachten. Ik heb daar niks op tegen. Als iemand dat nou wil... je kunt iemand zn pijn nooit inschatten.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 18:34:

[...]

Probleem is dat je dan wellicht nog sneller de pijp uitgaat en volgens mij willen de meeste mensen dat juist niet. Die willen nog zolang mogelijk genieten van de momenten die ze hebben, maar mischien is dat bij de vader van tas anders hoor. Dat weet ik niet. Feit blijft wel dat je de pijn ook kan stillen door er een bakje thee van te trekken. Dat werkt net zo goed als blowen. Ik heb tas trouwens niet eens zien reageren vandaag terwijl men zo met haar bezig is. Volgens mij is ze oprecht verdrietig hierover, itt tot wat anderen hier beweren dat ze opzettelijk reacties uit zou lokken.Ik zou juist zo snel mogelijk dood willen zodat mijn familie mij niet hoeft te zien lijden. De angst, het verdriet en de onmacht die ze dan voelen gun ik niemand.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Tvp
quote:Kia-Ora schreef op 14 februari 2016 @ 18:48:

[...]

Ik zou juist zo snel mogelijk dood willen zodat mijn familie mij niet hoeft te zien lijden. De angst, het verdriet en de onmacht die ze dan voelen gun ik niemand.Jij heb toch zelf ook k? Of heb ik jou verkeerd begrepen, zoals las ik althans in het vorige deel.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Jij heb toch zelf ook k? Of heb ik jou verkeerd begrepen, zoals las ik althans in het vorige deel.Wat maakt dat uit?

[...]

Jij heb toch zelf ook k? Of heb ik jou verkeerd begrepen, zoals las ik althans in het vorige deel.Je mag t beestje wel bij zn naam noemen. Kanker. En het is geen scheldwoord maar een afschuwelijke ziekte.
Iedereen gaat op zijn eigen manier met ziekte en dood om. Er is geen 1 goede manier.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 februari 2016 @ 19:03:

[...]

Je mag t beestje wel bij zn naam noemen. Kanker. En het is geen scheldwoord maar een afschuwelijke ziekte.En als ze dat nou niet wil?
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 19:03:

[...]

En als ze dat nou niet wil?...dan doet ze dat niet.
2e nick na 15 jaar
quote:Kia-Ora schreef op 14 februari 2016 @ 18:48:

[...]

Ik zou juist zo snel mogelijk dood willen zodat mijn familie mij niet hoeft te zien lijden. De angst, het verdriet en de onmacht die ze dan voelen gun ik niemand.

Helemaal mee eens.

Waarom nog rekken als het leven helemaal niet leuk meer is en geen genezing meer mogelijk is.
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 19:06:

[...]

Helemaal mee eens.

Waarom nog rekken als het leven helemaal niet leuk meer is en geen genezing meer mogelijk is.Inderdaad.

[...]

Jij heb toch zelf ook k? Of heb ik jou verkeerd begrepen, zoals las ik althans in het vorige deel.Ja ik heb kanker maar ben niet terminaal. Maar maakt dat wat uit?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven