Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Mevrouw de Haan, heb je al een rauw ei in tomatensap gedronken? Of zure haring met slagroom? Of moet je al kotsen als ik je deze tips geef? Kotsen helpt mij altijd als ik weer een fles Kellergeister soldaat heb gemaakt op een dolle avond.

Dingen als processo de witte wijn die iedereen nu drinkt vind ik blaartrekkend droog en daar krijg je rimpels van als ik Tell Sell mag geloven (en dat doe ik).

Sterkte hoor!
quote:MissMara schreef op 26 oktober 2008 @ 12:21:

[...]

Zou dat pedologisch verantwoord zijn meiden?Vast niet schat maar ik roep ook de hele dag dingen die niet mogen van de Ouders van Nu, nou mijn dochter wordt er heus niet slechter van hoor!
Alle reacties Link kopieren
He, das een opluchting Havettes, dat ik dat niet fout gedaan heb. De baby komt over een maand of 3, wanneer precies weet niemand, maar ik weet zeker dat het in ieder geval op dezelfde dag is dat de dakkapellen geplaatst worden, dat kan niet anders.

Ik ga nu een heule tijd in de auto zitten voor een kinderverjaardag waar ik bij voorbaat het zuur al van krijg, godmariajezusalleheiligenenengelenstamebij!

wat een huilie ben ik toch he? Onder havettes kan ik mijn doorweekte masker wattattegaat gewoon afzetten!
Sterkte Lidewij!

Zeg je tegen Meneer Bokje dat ie voorzichtig rijdt?
Lieve Lidewij,

Ik zal een kaars gaan branden om er voor te zorgen dat de baby en de dakkappellen bij elkaar uit de buurt blijven. Ik geloof daar eigenlijk niet in, in de kracht van die kaars. Maar ik vind de simbolyk gedachte er achter wel mooi....
Hallo-ho ....... waarom staat mijn naam helegaar niet in de openingspost ? Word daar zooooo chagger sjagrei zaggerei moe van he .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Liefste, jij hebt nog geen alias gekozen.....als jij ook - net als Beyoncé - een alias hebt gekozen dan mag je ook in de lijst hoor. Kun je het zelf? Of wil je dat ik er een voor je verzin?
Voor een alias dien je je wel iets meer te proliveren laten zien op dit topic, BGB! Maar beter laat dan nooit, Vraag even een nieuwe naam aan Roelien, die is daar eksp exsep heel goed in.
Ik wil ook een alias

Leo, wil jij hem voor me verzinnen. Doe maar iets met veeteelt (gezien mijn mbo opleiding)
Charlotte , ik heb niet zoveel in huis om te laten zien , of het moet het bossie hout vóór de deur zijn.....

Maar verzin maar iets passends .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou Roel: twee nieuwe aanvragen binnen een kwartier: ik zeg: werk aan de winkel!
Hoi Havettes, ben een beetje laat vandaag, maar moest eerst al jullie berichten lezen over hoe dat moest met de uren achteruit zetten, maar toen lukte het me nog niet. Nou heeft gelukkig mijn zoon het gedaan, die is namelijk ook heel intelieg slim want hij zit op VWO.

En ik had al een beetje een kater omdat mijn man en ik op zaterdagavond altijd heel veel blikjes bestbier drinken en dan krijgt mijneer Kruishaar het op zijn heupen. Kortom we hebben een gesellige nacht achter de rug.

Lidewij, valt niet mee he meid die ukkies. Die jongens van mij zijn nu allemaal in de pupertijt al tieners.
quote:Chardonnay schreef op 26 oktober 2008 @ 14:27:

Ik wil ook een alias

Leo, wil jij hem voor me verzinnen. Doe maar iets met veeteelt (gezien mijn mbo opleiding)Annelies Koevanger
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 oktober 2008 @ 14:31:

Charlotte , ik heb niet zoveel in huis om te laten zien , of het moet het bossie hout vóór de deur zijn.....

Maar verzin maar iets passends .Margien Ursula Borstklopper
Sorry, ik heb bezoek (saai) en ik voel me niet zo lekker, vandaar dat ik even van de kort van stoffige ben...

Als de aliassen zijn goedgekeurd zet ik ze op de namenlijst.

Sjardonee, heb jij nou mijn laatste mail wel gekregen bij de weg?
quote:eleonora schreef op 26 oktober 2008 @ 15:33:

[...]

Annelies Koevanger Het voelt ook echt als mijn naam. Dank je wel, lieve Leo.
Leo, mail is ontvangen. Ik reageer snel

Ik plof met een glaasje rood en een toastje kaas op de bank. Lekker een foute film kijken (nou ja, fout, meer havette's)
Oh wat leuk, Annelies en Margien erbij, het wordt steeds gezelliger bij de Havettes!

Het is wel wennen hoor die klok, dat het nu eigenlijk kwart voor vijf is enzo.

Heel veel sterkte Lidewij, misschien ben je er nu een uur eerder van verlost? En volgens mij ben jij heel podologies verantwoord bezig hoor!
Gretha, ik vind het ook geweldig om nu een alias te hebben. Chardonnay klinkt zo (wilde bijna geleerd zeggen ) hoog opgelijd leidt.
Ja, ik kan je nu veel beter aanspreken want *knip-plak* Chardonnay is toch bijna niet goed te spellen hoor.

Veel plezier bij de foute film en jij Roelien sterkte met het saaie bezoek en het niet lekker voelen.
Gezellig, hoe meer zielen hoe meer vrucht. Maar ik moet wel oppassen dat ik al die namen door elkaar in de war haal. Margje en Margien. Nog eve oefenen.
Weet a minit....

Margje en Margien is natuurlijk niet goed.

Ik doe een andere voornaam, Bia heeft toch haar fiat nog niet gegeven.

(ik heb pijn in mijn oren, voel me helemaal zielig)
Bianc, ik heb je opnieuw verzonnen hoor, Ursula Borstklopper is het geworden. Wat denk je?
Arme Roelien, beterschap hoor!
quote:eleonora schreef op 26 oktober 2008 @ 16:06:

Weet a minit....

Margje en Margien is natuurlijk niet goed.

Ik doe een andere voornaam, Bia heeft toch haar fiat nog niet gegeven.

(ik heb pijn in mijn oren, voel me helemaal zielig)

Och, arm kind, heeft je visietu zo hard tegen je aan lopen kleppen?

En Ursula Borstklopper vind ik een hele mooie aliejas naam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven