Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 20:15
quote:Jonari schreef op 14 februari 2016 @ 20:12:
[...]
Ik met nog 2 anderen, was toch je eerste forummeet hè? Dat weet ik niet meer, ik dacht dat mijn eerste meet met de grotere groep was, bij Wies in de tuin.
[...]
Ik met nog 2 anderen, was toch je eerste forummeet hè? Dat weet ik niet meer, ik dacht dat mijn eerste meet met de grotere groep was, bij Wies in de tuin.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 14 februari 2016 om 20:18
quote:Solomio schreef op 14 februari 2016 @ 20:16:
Was iedereen bang voor mij? Ik niet hoor, ik kijk ernaar uit. Nu maar hopen dat mijn overmoedigheid er niet voor zorgt dat het hele treinnetwerk plat komt te liggen .
Was iedereen bang voor mij? Ik niet hoor, ik kijk ernaar uit. Nu maar hopen dat mijn overmoedigheid er niet voor zorgt dat het hele treinnetwerk plat komt te liggen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 14 februari 2016 om 20:19
zondag 14 februari 2016 om 20:22
zondag 14 februari 2016 om 20:23
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:16:
[...]
Nu ga ik echt raar denkenIk ook, maar dat is genetisch bepaald komt vast door een filmpje (NSFV) dat ik laatst uitermate per ongeluk had opgezocht aangeklikt en waarna mijn kijk op lollies en het zeer creatieve gebruik ervan voor het leven is veranderd. Net als, zeg, maar mijn kijk op bananen, na een bezoek aan de bananenbar. Ook de konttext is ongeveer hetzelfde.
[...]
Nu ga ik echt raar denkenIk ook, maar dat is genetisch bepaald komt vast door een filmpje (NSFV) dat ik laatst uitermate per ongeluk had opgezocht aangeklikt en waarna mijn kijk op lollies en het zeer creatieve gebruik ervan voor het leven is veranderd. Net als, zeg, maar mijn kijk op bananen, na een bezoek aan de bananenbar. Ook de konttext is ongeveer hetzelfde.
zondag 14 februari 2016 om 20:23
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:11:
[...]
En nu zei je het nog een keer omdat je het een mooi moment vond om nog eens even te sneren en stoken?
Ik zie niet in waarom je die opmerking moest plaatsen anders dan sneren. Nu al helemaal niet meer aangezien je het blijkbaar al gezegd hebt.Ach hou toch op man. En kijk wat je zelf allemaal naar Tas toe gezegd hebt. Dus doe aub niet zo scheinheilig. Met je sneren.
[...]
En nu zei je het nog een keer omdat je het een mooi moment vond om nog eens even te sneren en stoken?
Ik zie niet in waarom je die opmerking moest plaatsen anders dan sneren. Nu al helemaal niet meer aangezien je het blijkbaar al gezegd hebt.Ach hou toch op man. En kijk wat je zelf allemaal naar Tas toe gezegd hebt. Dus doe aub niet zo scheinheilig. Met je sneren.