Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 februari 2016 om 00:59
quote:Sapsorrow schreef op 15 februari 2016 @ 00:55:
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik.
Ja ze hebben het hier met iedereen aan de stok maar het ligt nooit aan hen
Met jou ga ik niet ruzieën hoor daar vind ik konijnen veel te schattig voor
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik.
Ja ze hebben het hier met iedereen aan de stok maar het ligt nooit aan hen
Met jou ga ik niet ruzieën hoor daar vind ik konijnen veel te schattig voor
maandag 15 februari 2016 om 01:04
quote:Sapsorrow schreef op 15 februari 2016 @ 00:58:
En misbruik deze niet zo alstublieft. Dat is een onschuldig lachend vriendelijk gezichtje. Als je wilt vitten, gebruik dan deze of deze of deze of deze desnoods maar laat deze voor de echt vriendelijke opmerkingen. Vind ik dan he. Is voor de beeldvorming Ik heb ook een heel vriendelijk onschuldig gezichtje. Tenzij ik echt boos ben dan is het meer maar die smiley heb ik hier nog niet hoeven te gebruiken.
En misbruik deze niet zo alstublieft. Dat is een onschuldig lachend vriendelijk gezichtje. Als je wilt vitten, gebruik dan deze of deze of deze of deze desnoods maar laat deze voor de echt vriendelijke opmerkingen. Vind ik dan he. Is voor de beeldvorming Ik heb ook een heel vriendelijk onschuldig gezichtje. Tenzij ik echt boos ben dan is het meer maar die smiley heb ik hier nog niet hoeven te gebruiken.
maandag 15 februari 2016 om 12:01
maandag 15 februari 2016 om 12:08
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik. Mot in de kroeg? Echt niet.
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik. Mot in de kroeg? Echt niet.
maandag 15 februari 2016 om 12:21
maandag 15 februari 2016 om 12:31
maandag 15 februari 2016 om 12:36
quote:Sapsorrow schreef op 15 februari 2016 @ 00:58:
En misbruik deze niet zo alstublieft. Dat is een onschuldig lachend vriendelijk gezichtje. Als je wilt vitten, gebruik dan deze of deze of deze of deze desnoods maar laat deze voor de echt vriendelijke opmerkingen. Vind ik dan he.
Ik gebruik deze graag. Als een onschuldig vriendelijk gezicht. Deze vind ik soms net iets TE: ' nou nou zo leuk is het nou ook weer niet om daar bij te plaatsen' denk ik dan. Vandaar een
Als ik naar jou of is het zeker niet bedoeld als vitsmiley.
En misbruik deze niet zo alstublieft. Dat is een onschuldig lachend vriendelijk gezichtje. Als je wilt vitten, gebruik dan deze of deze of deze of deze desnoods maar laat deze voor de echt vriendelijke opmerkingen. Vind ik dan he.
Ik gebruik deze graag. Als een onschuldig vriendelijk gezicht. Deze vind ik soms net iets TE: ' nou nou zo leuk is het nou ook weer niet om daar bij te plaatsen' denk ik dan. Vandaar een
Als ik naar jou of is het zeker niet bedoeld als vitsmiley.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 15 februari 2016 om 12:42
In de tijd dat ik zwanger was, was de eerste serie 'live bevallen', zoiets op tv. Elke week een ander stel, met liefst een dusdanige bevalling dat de camera erbij aanwezig kon zijn. Heel interessant dus.
Een paar dagen na geboorte van oudste, zat ik met een kersverse baby naar de uitzending vd week te kijken. Bleek dat net een bevalling te zijn die maar net goed ging; de placenta liet los, dus met vliegende vaart naar het ziekenhuis. Die uitzending had ik dus echt niet vóór mijn bevalling moeten zien!
Een paar dagen na geboorte van oudste, zat ik met een kersverse baby naar de uitzending vd week te kijken. Bleek dat net een bevalling te zijn die maar net goed ging; de placenta liet los, dus met vliegende vaart naar het ziekenhuis. Die uitzending had ik dus echt niet vóór mijn bevalling moeten zien!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 15 februari 2016 om 12:55
Motten..... Lijst met vlinders op wikipedia .... Plaats in Duitsland.
Forummotten staan er niet bij.
Flora motten...
Fauna motten..
Geografische motten.
Echte motten staan er wel tussen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vlinders
Forummotten staan er niet bij.
Flora motten...
Fauna motten..
Geografische motten.
Echte motten staan er wel tussen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vlinders
maandag 15 februari 2016 om 13:13
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik. Zullen wij ruzie maken? Allebei superlieve ava's, moet goedkomen dus
Ik wilde gisteravond gezellig kletsen maar toen was er mot. In de napraat en in de stamkroeg. En nu weer! Maar nu met iemand anders. Het lijkt wel deja vu. Nou, gezellig. Wil iemand anders met mij ruzieen? Het is de trend, geloof ik. Zullen wij ruzie maken? Allebei superlieve ava's, moet goedkomen dus
maandag 15 februari 2016 om 13:14
maandag 15 februari 2016 om 13:17
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 12:21:
[...]
Geen idee. Ik heb het topic voorbij zien komen, maar totaal geen behoefte om aan te klikken.
Wordt dan ook vast weer een wedstrijdje 'wie heeft het het zwaarst gehad'Ik win altijd, dus ik hoef er ook niet heen.
[...]
Geen idee. Ik heb het topic voorbij zien komen, maar totaal geen behoefte om aan te klikken.
Wordt dan ook vast weer een wedstrijdje 'wie heeft het het zwaarst gehad'Ik win altijd, dus ik hoef er ook niet heen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar