Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 februari 2016 om 18:42
quote:Moiren_ schreef op 15 februari 2016 @ 18:41:
Ik zal me even afmelden.
Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Ja ja. Dit is gewoon je dekmantel om er als een dolle op los te staffen.
Ik zal me even afmelden.
Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Ja ja. Dit is gewoon je dekmantel om er als een dolle op los te staffen.
maandag 15 februari 2016 om 18:43
Ik zal me even afmelden.
Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Jou verdenk ik niet want je hebt het niet met Dadel aan de stok gehad voor zover ik weet.
Ik zal me even afmelden.
Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Jou verdenk ik niet want je hebt het niet met Dadel aan de stok gehad voor zover ik weet.
maandag 15 februari 2016 om 18:55
maandag 15 februari 2016 om 18:56
maandag 15 februari 2016 om 18:57
Ik zal me even afmelden.
Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Vergeet niet dat je vanaf 22.00 niet meer beschikbaar bent vanwege twd.
Ik zal me even afmelden.
Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Vergeet niet dat je vanaf 22.00 niet meer beschikbaar bent vanwege twd.
maandag 15 februari 2016 om 19:00
Ah was ik even vergeten. Dergelijke zaken worden liever in de doofpot gestopt . Dit spelletje spelen jullie wel vaker door één persoon massaal te gaan staffen om hem of haar de mond te snoeren, en wanneer er om opheldering wordt gevraagd de gebeten hond uithangen. Ik snap precies wat hatstetats bedoeld met een ban aansmeren.
maandag 15 februari 2016 om 19:06
quote:Vivaneesje schreef op 15 februari 2016 @ 19:00:
Ah was ik even vergeten. Dergelijke zaken worden liever in de doofpot gestopt . Dit spelletje spelen jullie wel vaker door één persoon massaal te gaan staffen om hem of haar de mond te snoeren, en wanneer er om opheldering wordt gevraagd de gebeten hond uithangen. Ik snap precies wat hatstetats bedoeld met een ban aansmeren.Wie is toch jullie? Want ik denk dat de meeste die je hiermee wil aanspreken gewoon wat anders aan het doen waren. Moi in ieder geval.
Ah was ik even vergeten. Dergelijke zaken worden liever in de doofpot gestopt . Dit spelletje spelen jullie wel vaker door één persoon massaal te gaan staffen om hem of haar de mond te snoeren, en wanneer er om opheldering wordt gevraagd de gebeten hond uithangen. Ik snap precies wat hatstetats bedoeld met een ban aansmeren.Wie is toch jullie? Want ik denk dat de meeste die je hiermee wil aanspreken gewoon wat anders aan het doen waren. Moi in ieder geval.
maandag 15 februari 2016 om 19:10
maandag 15 februari 2016 om 19:12
quote:yasmijn schreef op 15 februari 2016 @ 19:10:
Werken, boodschappen, koken, wassen, kinderen voederen en in bad doen, lezen, tv kijken, seks hebben, praten met echte mensen, huishouden, met de hond wandelen, badkamer poetsen, ach, dat zijn maar een paar grepen van wat forummers doen op een dag.
Moeilijk te begrijpen denk ik.Mijn Riviera Maison huis inrichten. Hoort er ook bij als alleswetende Vivavrouw lees ik net in een ander topic.
Werken, boodschappen, koken, wassen, kinderen voederen en in bad doen, lezen, tv kijken, seks hebben, praten met echte mensen, huishouden, met de hond wandelen, badkamer poetsen, ach, dat zijn maar een paar grepen van wat forummers doen op een dag.
Moeilijk te begrijpen denk ik.Mijn Riviera Maison huis inrichten. Hoort er ook bij als alleswetende Vivavrouw lees ik net in een ander topic.