Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 februari 2016 om 20:55
quote:Goede-Fee schreef op 15 februari 2016 @ 20:49:
[...]
Draai wat? Deze begrijp ik niet.
Alles wat ik tik is mijn post. Of ik iemand quote of niet.Je gebruikt mijn post voor jouw punt. Slaat nergens op, dus gebruik mijn posts daar niet voor. Dat jij draait dat je heus echt zelf getikt hebt veranderd daar niets aan.
[...]
Draai wat? Deze begrijp ik niet.
Alles wat ik tik is mijn post. Of ik iemand quote of niet.Je gebruikt mijn post voor jouw punt. Slaat nergens op, dus gebruik mijn posts daar niet voor. Dat jij draait dat je heus echt zelf getikt hebt veranderd daar niets aan.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 15 februari 2016 om 21:07
quote:SuzanneSuus schreef op 15 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Ik denk dat Simba bedoelt dat zij, net als jij, vindt dat er veel mag. Dat schreef je vanavond.
Ik vind ook dat er veel mag. Aan de ene kant vind ik dat ok ( = niet ingrijpen vd mods maar het forummers zekf laten regelen); aan de andere kant gaat het me ook weleens te ver hoor, valse opmerkingen over en weer.
Wat ik niet begrijp is dat er dan iets wordt weggehaald ( met of zonder waarschuwing/ban tot gevolg) wat in geen verhouding staat tot echr gesneer en gezuig waar niet is ingegrepen.
Maar goed, dit is beleid
Zoiets ja.
De posting van @Goede-Fee van 19:43 vind ik een posting die voldoet aan wat @Amaqanda schreef om 18.24 en 19.19
[...]
Ik denk dat Simba bedoelt dat zij, net als jij, vindt dat er veel mag. Dat schreef je vanavond.
Ik vind ook dat er veel mag. Aan de ene kant vind ik dat ok ( = niet ingrijpen vd mods maar het forummers zekf laten regelen); aan de andere kant gaat het me ook weleens te ver hoor, valse opmerkingen over en weer.
Wat ik niet begrijp is dat er dan iets wordt weggehaald ( met of zonder waarschuwing/ban tot gevolg) wat in geen verhouding staat tot echr gesneer en gezuig waar niet is ingegrepen.
Maar goed, dit is beleid
Zoiets ja.
De posting van @Goede-Fee van 19:43 vind ik een posting die voldoet aan wat @Amaqanda schreef om 18.24 en 19.19
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 15 februari 2016 om 21:14
quote:Amaqanda schreef op 15 februari 2016 @ 21:12:
Sorry voor mijn ongeoorloofde afwezigheid, ik was nog even met een bijna 4-jarige in discussie over of een ironmanpak als pyjama gebruikt kan worden.Jaja. Wat was de uitkomst van de discussie? Ik heb hier een vijfjarige met een mega mindy outfit in bed liggen namelijk
Sorry voor mijn ongeoorloofde afwezigheid, ik was nog even met een bijna 4-jarige in discussie over of een ironmanpak als pyjama gebruikt kan worden.Jaja. Wat was de uitkomst van de discussie? Ik heb hier een vijfjarige met een mega mindy outfit in bed liggen namelijk
maandag 15 februari 2016 om 21:19
maandag 15 februari 2016 om 21:20
quote:hatsetats schreef op 15 februari 2016 @ 20:55:
[...]
Je gebruikt mijn post voor jouw punt. Slaat nergens op, dus gebruik mijn posts daar niet voor. Dat jij draait dat je heus echt zelf getikt hebt veranderd daar niets aan.
Sorry maar ik snap echt niet wat je nu zit te raaskallen.
Ik quote wat en tik dan zelf mijn woorden daar onder. Dus zijn die woorden van mij toch? Jij hebt ze toch niet getikt?
Koekkoek.
[...]
Je gebruikt mijn post voor jouw punt. Slaat nergens op, dus gebruik mijn posts daar niet voor. Dat jij draait dat je heus echt zelf getikt hebt veranderd daar niets aan.
Sorry maar ik snap echt niet wat je nu zit te raaskallen.
Ik quote wat en tik dan zelf mijn woorden daar onder. Dus zijn die woorden van mij toch? Jij hebt ze toch niet getikt?
Koekkoek.
maandag 15 februari 2016 om 21:22
quote:LittleRedRidingHood schreef op 15 februari 2016 @ 21:17:
[...]
Leuk setje maken ze samen, haha!
Dat hele slapen was vandaag zo'n drama, strijd om waar ze in wilde slapen ging ik echt niet voeren. Iron man en Mega Mindy. Zou Mega Mindy ook Catwoman of hoe heet ze willen zijn? Ik zoek namelijk nog Avengerbruidskinderen.
[...]
Leuk setje maken ze samen, haha!
Dat hele slapen was vandaag zo'n drama, strijd om waar ze in wilde slapen ging ik echt niet voeren. Iron man en Mega Mindy. Zou Mega Mindy ook Catwoman of hoe heet ze willen zijn? Ik zoek namelijk nog Avengerbruidskinderen.
maandag 15 februari 2016 om 21:25