Borsthaar.
dinsdag 16 februari 2016 om 14:17
Brrrr, nee! Als ik had willen grazen, was ik wel als koe geboren..
Goddank is mijn man zo goed als onbehaard.
Goddank is mijn man zo goed als onbehaard.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

dinsdag 16 februari 2016 om 15:46
quote:puck1981 schreef op 16 februari 2016 @ 15:37:
Yes please.... Rughaar daarentegen....
Vreselijk als een man z'n hele borst scheert, met name die stoppels. Maar zo'n kokosmat vind ik ook weer niks... Een beetje dus. Verder ben ik niet veeleisend hoor. Nee qua veeleisendheid val je best mee inderdaad:-)
Yes please.... Rughaar daarentegen....
Vreselijk als een man z'n hele borst scheert, met name die stoppels. Maar zo'n kokosmat vind ik ook weer niks... Een beetje dus. Verder ben ik niet veeleisend hoor. Nee qua veeleisendheid val je best mee inderdaad:-)

dinsdag 16 februari 2016 om 17:42
hoe oud zijn jullie dames? ik heb namelijk het idee dat hoe ouder de vrouw hoe mooier ze borsthaar vind.. (niet iedereen natuulijk)
ik vraag het omdat ik zelf een erg behaarde borstkas heb (zoals op de foto maar ik ben knapper ) ik weet niet of ik het moet laten zitten of niet. wil de dames niet afschrikken
ik vraag het omdat ik zelf een erg behaarde borstkas heb (zoals op de foto maar ik ben knapper ) ik weet niet of ik het moet laten zitten of niet. wil de dames niet afschrikken