Help, kriebelborsten!

27-10-2012 22:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben nu 25 weken zwanger en heb de afgelopen dagen echt enorm last van kriebelborsten. Weet iemand wat je hiertegen kan doen? Thuis kan ik nog ongeneerd een keer blazen of kriebelen, maar op m'n werk is dat toch wat lastiger...

Iemand de gouden tip?
Alleen je borsten jeuken? Heb jij mazzel

Ik vond menthol poeder wel prettig. Maar nu (ik nooit meer zwanger ga worden ) zou ik ook eens langs de apotheek fietsen om te kijken wat ze daar voor me zouden kunnen betekenen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hier 22 weken en al wéken last van jeukende borsten en vooral tepels. Het enige wat bij mij helpt is ze smorgens goed insmeren met weleda zwangerschapsolie. En zonodig tussendoor nog een keer!

Succes, ik weet hoe irritant het is!
Whaaaaaaaa OMG ik heb dat ook gehad!! En inmiddels twee weken geleden bevallen maar zo een jeuk gehad! Dacht werkelijk dat ik gestoord was en daarom aan niemand gevraagd! Men ik heb lopen krabben als een gek. Maar idd mentholpoeder werkte goed bij mij!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
quote:norma_jeane schreef op 27 oktober 2012 @ 22:45:

Whaaaaaaaa OMG ik heb dat ook gehad!! En inmiddels twee weken geleden bevallen maar zo een jeuk gehad! Dacht werkelijk dat ik gestoord was en daarom aan niemand gevraagd! Men ik heb lopen krabben als een gek. Maar idd mentholpoeder werkte goed bij mij!Proficiat!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Je hebt ook mentholgel bij mij werkte dat veel beter dan de poeder. Succes jeuk is echt om gek van te worden!
Ik werd er gek van! Nooit aan gedacht om tips te vragen (ook niet aan VK). Dus ik heb ook geen tips, maar iig sterkte en na de bevalling is het echt over.
Ik heb er ook zo last van, het enige wat mij helpt? Krabben en goudsbloemzalf!
Koelzalf, kan je bij de apotheek kopen. En in de Etos mama creme zit ook iets menthol-achtigs, dat verkoelt. Ik kreeg van de bio-oil juist meer jeuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven