Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
dinsdag 16 februari 2016 om 22:30
quote:Oudblond schreef op 16 februari 2016 @ 22:18:
[...]
yep, Toen hij 17 was en ik 25 was het niet voor de hand liggend om iets met elkaar te beginnen. Maar eh, hij is vorige week 41 geworden en we zitten vol plannen samen Hebben intussen ook al samen in drie landen geleefd en gewerkt en hebben nu samen wel duidelijk dat we hier (in het gebouw waar jij ook komt wonen) blijven en ons leven verder uitbouwen.
Klinkt heerlijk.
Echt.
Ik ben zo'n sucker voor de liefde, ben er altijd in blijven geloven maar intussen zit er een dwarse barst in mijn romantische kijk op de liefde.
Mezelf en mijn hart zonder reserves delen zit er niet meer in.
Wat had ik graag een liefde voor het leven gehad, dat is echt aan mij besteed.
Maar goed, ik heb dan weer nog geen bril nodig. En dat is ook wat waard!
[...]
yep, Toen hij 17 was en ik 25 was het niet voor de hand liggend om iets met elkaar te beginnen. Maar eh, hij is vorige week 41 geworden en we zitten vol plannen samen Hebben intussen ook al samen in drie landen geleefd en gewerkt en hebben nu samen wel duidelijk dat we hier (in het gebouw waar jij ook komt wonen) blijven en ons leven verder uitbouwen.
Klinkt heerlijk.
Echt.
Ik ben zo'n sucker voor de liefde, ben er altijd in blijven geloven maar intussen zit er een dwarse barst in mijn romantische kijk op de liefde.
dinsdag 16 februari 2016 om 22:33
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 22:30:
[...]
Klinkt heerlijk.
Echt.
Zo herkenbaar
En ik heb ook nog eens een bril nodig
[...]
Klinkt heerlijk.
Echt.
Zo herkenbaar
En ik heb ook nog eens een bril nodig
dinsdag 16 februari 2016 om 22:34
[...]
Klinkt heerlijk.
Echt.
Maar goed, ik heb dan weer nog geen bril nodig. En dat is ook wat waard!Same here, alleen niet zoveel ervaring dan. Maar moeite door andere dingen.
[...]
Klinkt heerlijk.
Echt.
Maar goed, ik heb dan weer nog geen bril nodig. En dat is ook wat waard!Same here, alleen niet zoveel ervaring dan. Maar moeite door andere dingen.
dinsdag 16 februari 2016 om 22:38
quote:prada schreef op 16 februari 2016 @ 22:36:
Thanks King en Leo. Weten jullie ook waarom? Vriend zegt dat verplichte in deze zin bijvoeglijk is en daardoor geen extra T nodig heeft. Ik weet het verder niet maar voor mijn oog klopt het niet zonder 2 T's.
Verplichten tot is een werkwoord.
het is een bijvoeglijk naamwoord als je de verplichte verzekering schrijft.
In jouw geval is het het eerste.
Thanks King en Leo. Weten jullie ook waarom? Vriend zegt dat verplichte in deze zin bijvoeglijk is en daardoor geen extra T nodig heeft. Ik weet het verder niet maar voor mijn oog klopt het niet zonder 2 T's.
Verplichten tot is een werkwoord.
het is een bijvoeglijk naamwoord als je de verplichte verzekering schrijft.
In jouw geval is het het eerste.
dinsdag 16 februari 2016 om 22:39
dinsdag 16 februari 2016 om 22:40
Ik weet niet of mijn ouders elkaars Echte Grote Liefde waren. Het was ook wel erg praktisch, hij als weduwnaar met twee kids en zij als ongehuwde moeder. Maar ze hebben zoveel tegenwerking gehad eer ze eindelijk eens konden trouwen, dat het echt wel liefde was.
Het ging niet altijd over rozen, de liefde was ook weleens zo goed als opgedroogd. Maar ze zijn altijd bij elkaar gebleven, tegen alle klippen op.
En nu is ze alleen.
Het ging niet altijd over rozen, de liefde was ook weleens zo goed als opgedroogd. Maar ze zijn altijd bij elkaar gebleven, tegen alle klippen op.
En nu is ze alleen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 16 februari 2016 om 22:43
[...]
Klinkt heerlijk.
Echt.
Leo lieve schat. Jij hebt heel wat mee gemaakt en afgelopen week was meer dan confronterend. Maar je hebt een plan in je hoofd en daar werk je samen met je dochter naar toe. Hoeveel beter wil je van jezelf?
'jes
[...]
Klinkt heerlijk.
Echt.
Leo lieve schat. Jij hebt heel wat mee gemaakt en afgelopen week was meer dan confronterend. Maar je hebt een plan in je hoofd en daar werk je samen met je dochter naar toe. Hoeveel beter wil je van jezelf?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 16 februari 2016 om 22:45
quote:hatsetats schreef op 16 februari 2016 @ 22:40:
Ik weet niet of mijn ouders elkaars Echte Grote Liefde waren. Het was ook wel erg praktisch, hij als weduwnaar met twee kids en zij als ongehuwde moeder. Maar ze hebben zoveel tegenwerking gehad eer ze eindelijk eens konden trouwen, dat het echt wel liefde was.
En nu is ze alleen.Hartverscheurend.
En nu is ze alleen.Hartverscheurend.
dinsdag 16 februari 2016 om 22:48
quote:Oudblond schreef op 16 februari 2016 @ 22:43:
[...]
'jes
Wat lief....
Ik wil (nog steeds, ergens) het sprookje.
Maar daarvan zal ik afscheid willen nemen, van die droom en me op andere dromen werpen.
[...]
Wat lief....
Ik wil (nog steeds, ergens) het sprookje.
Maar daarvan zal ik afscheid willen nemen, van die droom en me op andere dromen werpen.
dinsdag 16 februari 2016 om 23:28
quote:fietsie schreef op 16 februari 2016 @ 20:24:
[...]
Tja, als ze twee klassen konden maken ging daar misschien ook wel de voorkeur naar uit. Je kunt zo'n nieuwe klas niet in de fietsenberging plaatsen. Het is al heel fijn dat er een bijna fulltime onderwijsassistent bij kon, en dat het lokaal iets royaler is dan de huidige norm in m2.Mijn max was 37. Maar gelukkig maar voor kort.
[...]
Tja, als ze twee klassen konden maken ging daar misschien ook wel de voorkeur naar uit. Je kunt zo'n nieuwe klas niet in de fietsenberging plaatsen. Het is al heel fijn dat er een bijna fulltime onderwijsassistent bij kon, en dat het lokaal iets royaler is dan de huidige norm in m2.Mijn max was 37. Maar gelukkig maar voor kort.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 17 februari 2016 om 06:15
quote:prada schreef op 16 februari 2016 @ 22:36:
Thanks King en Leo. Weten jullie ook waarom? Vriend zegt dat verplichte in deze zin bijvoeglijk is en daardoor geen extra T nodig heeft. Ik weet het verder niet maar voor mijn oog klopt het niet zonder 2 T's.Mss moet je de rest van de zin er even bij zetten, maar zoals ik het lees is verplichtte hier verleden tijd en krijgt dan dus 2 t's.
Thanks King en Leo. Weten jullie ook waarom? Vriend zegt dat verplichte in deze zin bijvoeglijk is en daardoor geen extra T nodig heeft. Ik weet het verder niet maar voor mijn oog klopt het niet zonder 2 T's.Mss moet je de rest van de zin er even bij zetten, maar zoals ik het lees is verplichtte hier verleden tijd en krijgt dan dus 2 t's.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar