Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Echt hè, dat is toch te goor voor woorden.
Nou ja, ze hebben dan ook allang geen intimiteiten meer. En dat snap ik wel. Brrr
Ja, ik ook.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 21:25:

Brrrrr even narillen. Iemand is al jaren getrouwd en heeft kinderen met een man die nooit (echt nooit) zijn tanden poetst. Hoe kun je nu nooit je tanden poetsen? Bizar he! Brre
online "pesten". Wat te doen?

Niet lezen vlak voor je naar bed gaat. Dan maal je de hele tijd wat te doen als je de TO was, moeder van andere kinderen, juf.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik had het gisteren ff snel gelezen en hoopte dat Enn zou reageren. Ze schrijft wijze dingen vind ik.
Je bent zelf een theepot
Ik zag een gore film (Not another teen movie.) Toen de wc-potten inclusief inhoud door een klaslokaal vlogen. Toen ben ik afgehaakt. Het begin had ik wel gezien. https://www.youtube.com/watch?v=XdF6AfeBlH0 Is niet mijn humor. Dan bedoel ik de stront.

Gisteren ook een film gezien waarbij een klein kind een show model pot gebruikte om plasje in te doen tijdens bezoek aan bouwmarkt met vader. Met opa ging hij een grote boodschap leggen in dezelfde pot.

Was dus goedgekeurd.

Ach, de lieverd. Is ook een manier om te laten zien dat een eigen wc wel zo prettig is om te hebben.

Zo'n overgang van potje naar wc. Is wel een prijsje waard.

De kinderen van toen zijn de ouders van nu.
Het trof mij om dat het hier gisteren ging over @huidprobleem.

Eigenlijk is het niet mijn bedoeling andere forummers over de tong te laten gaan, maar ik het kader van dat pesttopic doe ik het toch.

Je wilt niet dat je eigen kind een buitenbeentje is. Maar je wilt ook niet de moeder zijn van 1 vd kinderen die zegt 'ga maar weg, want niemand moet jou hier'.

Als volwassene wil je dat kinderen snappen hoe ze met zgn buitenbeentjes om moeten gaan, wat ze wel en niet moeten zeggen.

Als ouders probeer je je kinderen daarin op te voeden, als je met zoiets geconfronteerd wordt.

Terwijl je misschien zelf, als volwassene, met kennis van alle sociale codes, op een topic schrijft 'hoepel op hier, je past hier niet'.

Omdat je denkt dat het een trol is. En dan mag je zoiets zeggen.

Of omdat iemand geen trol is, maar, naar de gemiddelde maatstaven, niet de juiste toon lijkt te treffen.

Ik snap best wel dat niemand heilig is en dat je niet altijd op iedereen kunt/wilt reageren. En dat het hier geen sociale werkplaats is, waarbij je verplicht bent naar iedereen belangstellend en vriendelijk te doen.

Maar misschien is iemand geen trol en denkt ze 'ik wil niet voorbestemd zijn om er niet tussen te passen, ik wil zijn zoals de anderen'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Oh, ik denk niet dat huidprobleem een trol is. Wat ik wel weet is dat ze zeer grove, echt grove, posts heeft getypt, oa over alleenstaand ouderschap. Daarom zijn haar posts in dat topic nu raar, misplaatst etc vind ik.

Wat ik eigenlijk denk is dat ze heel graag een kind wil, ook al toen ze die andere posts plaatste
Je bent zelf een theepot
Toevallig heb ik vandaag een discussie met huidprobleem en ik geloof ook niet dat dat een trol is, maar mijn ervaring heeft mij geleerd dat ik trollen sowieso niet herken.

Maar ze (hij?) heeft wel een heel naar wereldbeeld en naar toontje van discussiëren.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
Sommige mensen hebben het dom-zijn uitgevonden hoor
Wees dan vooral blij dat je zelf niet zo bent en er op een volwassen manier mee om kunt gaan.

quote:simbalabimba schreef op 17 februari 2016 @ 16:01:

Wees dan vooral blij dat je zelf niet zo bent en er op een volwassen manier mee om kunt gaan.

Kan ja, maar niet altijd zin in

Soms verval ik nog even in mijn kindrol.
Sorry, maar zelfs ik heb mijn twijfels bij deze forummer. Er klopt iets niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
[...]
quote:simbalabimba schreef op 17 februari 2016 @ 16:01:

Daar ben ik ook heel blij om.

Maar alsmaar uitleggen dat iemand zich vergist gaat op een gegeven moment toch vervelen hè.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 17 februari 2016 @ 16:21:

[...]

Daar ben ik ook heel blij om.

Maar alsmaar uitleggen dat iemand zich vergist gaat op een gegeven moment toch vervelen hè.Is dat zo? Ik vind t altijd wel grappig
Misschien is huidprobleem nu net een verkeerd voorbeeld voor je punt Simba.
Je bent zelf een theepot
De maandban is over en ze gaat weer compleet los. Ze is op het minst bijzonder. En gelijk zwanger...

Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.
quote:juubje schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:

De maandban is over en ze gaat weer compleet los. Ze is op het minst bijzonder. En gelijk zwanger...

Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.Dit dus.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 16:04:

[...]

Kan ja, maar niet altijd zin in

Soms verval ik nog even in mijn kindrol.De volwassenpositie is ook zo overrated
Tjezus, wat vals
quote:juubje schreef op 17 februari 2016 @ 16:46:

Gezien wat ze in het verleden heeft gepost en hoe ze nu weer start heeft ze zo weer een ban. Ze heeft professionele hulp nodig, er is veel meer aan de hand. Sneu en rete-irri tegelijk.O das waar, ze was net terug. Dag 1 na de ban meteen aankondigen dat ze wel eens zwanger zou kunnen zijn, dag 2 dat ze zwanger is. Wordt nog een klus om nu 9 maanden te wachten
Tjezus, wat vals
[...]
quote:MevrouwJack schreef op 17 februari 2016 @ 17:09:

[...]

De volwassenpositie is ook zo overrated Soms wel
quote:MevrouwJack schreef op 17 februari 2016 @ 17:10:

[...]

O das waar, ze was net terug. Dag 1 na de ban meteen aankondigen dat ze wel eens zwanger zou kunnen zijn, dag 2 dat ze zwanger is. Wordt nog een klus om nu 9 maanden te wachten Ik moet ineens aan Sabia denken. Ik weet niet waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven