Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 16 februari 2016 om 15:00
En wie reageert doet dat voor haar eigen 'plezier'/vul maar in.
(op het zwanger/kind in je Uppie topic)
Je kunt betr. forummer gebieden op te hoepelen, je kunt verontwaardigd zijn, je kunt het ook laten gaan.
Je kunt betr. forummer gebieden op te hoepelen, je kunt verontwaardigd zijn, je kunt het ook laten gaan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 16 februari 2016 om 15:09
quote:simbalabimba schreef op 16 februari 2016 @ 15:00:
Je kunt betr. forummer gebieden op te hoepelen, je kunt verontwaardigd zijn, je kunt het ook laten gaan.Ik vind zo'n onderwerp wel ff iets anders hoor. Dat is toch best intiem zeg maar en wil je steun en begrip van gelijkgestemden lijkt me
Je kunt betr. forummer gebieden op te hoepelen, je kunt verontwaardigd zijn, je kunt het ook laten gaan.Ik vind zo'n onderwerp wel ff iets anders hoor. Dat is toch best intiem zeg maar en wil je steun en begrip van gelijkgestemden lijkt me
Je bent zelf een theepot
dinsdag 16 februari 2016 om 15:29
quote:SuzanneSuus schreef op 16 februari 2016 @ 15:09:
[...]
Ik vind zo'n onderwerp wel ff iets anders hoor. Dat is toch best intiem zeg maar en wil je steun en begrip van gelijkgestemden lijkt me
De gelijkgestemden kunnen op elkaar ingaan en @huidprobleem steun en begrip geven of links laten liggen.
Als @huidprobleem steun en begrip wil, maar ze krijgt het daar niet, kan ze het elders zoeken.
Wie het exclusief en intiem en voor bepaalde personen uitgesloten wil houden, moet maar een privé forum oprichten, vind ik.
[...]
Ik vind zo'n onderwerp wel ff iets anders hoor. Dat is toch best intiem zeg maar en wil je steun en begrip van gelijkgestemden lijkt me
De gelijkgestemden kunnen op elkaar ingaan en @huidprobleem steun en begrip geven of links laten liggen.
Als @huidprobleem steun en begrip wil, maar ze krijgt het daar niet, kan ze het elders zoeken.
Wie het exclusief en intiem en voor bepaalde personen uitgesloten wil houden, moet maar een privé forum oprichten, vind ik.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 16 februari 2016 om 18:59
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 18:57:
Mozes kriebel...
Een of andere defrona mist het nuanceren geloof ik.
Echt, ik zou er bijna een biefstuk van eten en mijn kind iedere avond preventief paracetamol geven, zo tegendraads word ik er van.Goh, dat vind ik nou niks voor jou, tegendraads worden.
Mozes kriebel...
Een of andere defrona mist het nuanceren geloof ik.
Echt, ik zou er bijna een biefstuk van eten en mijn kind iedere avond preventief paracetamol geven, zo tegendraads word ik er van.Goh, dat vind ik nou niks voor jou, tegendraads worden.