Floortje naar het einde van de wereld
woensdag 17 februari 2016 om 21:48
quote:friezinnetje2014 schreef op 17 februari 2016 @ 21:42:
[...]
Denk dat ze blij is, om iemand anders te zien, en dan ook nog een NederlandseJa dat zal. En de zenuwen. Ze is al wat rustiger nu (of de shit is uitgewerkt? Je weet t niet met zo'n oude sjamaan he) Lucky guy trouwens. Mooi om dat na je 50ste nog tegen te komen.
[...]
Denk dat ze blij is, om iemand anders te zien, en dan ook nog een NederlandseJa dat zal. En de zenuwen. Ze is al wat rustiger nu (of de shit is uitgewerkt? Je weet t niet met zo'n oude sjamaan he) Lucky guy trouwens. Mooi om dat na je 50ste nog tegen te komen.
.
woensdag 17 februari 2016 om 21:53
Ik vind het heel mooi om te zien, zag vandaag ook nog de aflevering van vorige week.
Tijdens de afleveringen denk ik 'dat wil ik ook'.
Dat is morgen weer over.
Tijdens de afleveringen denk ik 'dat wil ik ook'.
Dat is morgen weer over.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
woensdag 17 februari 2016 om 22:00
quote:hamerhaai schreef op 15 februari 2016 @ 09:34:
wat een mooie aflevering over Namibie! Ooit in het verre verleden heb ik ook zo een jaar door Afrika getrokken.
#iwanttogobackik ben er maar drie maanden geweest, maar wordt nog vaak een beetje weemoedig bij 'Afrika'.
wat een mooie aflevering over Namibie! Ooit in het verre verleden heb ik ook zo een jaar door Afrika getrokken.
#iwanttogobackik ben er maar drie maanden geweest, maar wordt nog vaak een beetje weemoedig bij 'Afrika'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)