Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 februari 2016 om 23:23
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 23:22:
Het is in tijden niet zo kumbaja geweest op napraat trouwens...
Dan ga je je toch afvragen hoe dat komt.Ik denk omdat er zo'n strenge-doch-rechtvaardige mod dienst heeft.
Dan ga je je toch afvragen hoe dat komt.Ik denk omdat er zo'n strenge-doch-rechtvaardige mod dienst heeft.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 17 februari 2016 om 23:23
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 februari 2016 @ 23:22:
[...]
Jij moest hoognodig eens goed worden gestaft.
Ik schreeuw er om, ik fluister er om en het gebeurt niet!
Lees terug! Dan zal je het zien.
[...]
Jij moest hoognodig eens goed worden gestaft.
Ik schreeuw er om, ik fluister er om en het gebeurt niet!
Lees terug! Dan zal je het zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 februari 2016 om 23:25
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 23:22:
Dan ga je je toch afvragen hoe dat komt.
Angst. Pure angst.
In een kringetje opzwepende enge liedjes zingen terwijl je elk moment een staf in je oog geprikt kunt krijgen
Dan ga je je toch afvragen hoe dat komt.
Angst. Pure angst.
In een kringetje opzwepende enge liedjes zingen terwijl je elk moment een staf in je oog geprikt kunt krijgen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 17 februari 2016 om 23:32
woensdag 17 februari 2016 om 23:34
woensdag 17 februari 2016 om 23:35
quote:feow schreef op 17 februari 2016 @ 23:25:
[...]
Angst. Pure angst.
In een kringetje opzwepende enge liedjes zingen terwijl je elk moment een staf in je oog geprikt kunt krijgen Ik zit hier elke keer weer zwetend te wachten op de mededeling 'you are banned forever' weet je dat. En elke keer kan ik weer gewoon lezen en posten en zo... die adrenalinerush werkt best wel verslavend.
[...]
Angst. Pure angst.
In een kringetje opzwepende enge liedjes zingen terwijl je elk moment een staf in je oog geprikt kunt krijgen Ik zit hier elke keer weer zwetend te wachten op de mededeling 'you are banned forever' weet je dat. En elke keer kan ik weer gewoon lezen en posten en zo... die adrenalinerush werkt best wel verslavend.
woensdag 17 februari 2016 om 23:35
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 23:34:
[...]
Ik vind het net een horror film; je wéét dat ze zich ergens schuilhouden. En toch ga je door. Straks komt de grote bannenregen.Ja zoiets. Je zet je voet ergens neer en dat lijkt precies op waar je het de vorige keer neerzette. Alleen valt dan nu de grond onder je weg en eindig je in geslepen bamboestaken.
[...]
Ik vind het net een horror film; je wéét dat ze zich ergens schuilhouden. En toch ga je door. Straks komt de grote bannenregen.Ja zoiets. Je zet je voet ergens neer en dat lijkt precies op waar je het de vorige keer neerzette. Alleen valt dan nu de grond onder je weg en eindig je in geslepen bamboestaken.