Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

De nachtploeg die als een waanzinnige naleest en staft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MevrouwJack schreef op 17 februari 2016 @ 23:40:

[...]

Misschien kunnen we lukraak groepjes binnenvallen en massahysterie ontketenenIk zeg tabellen van zwangergroepjes bewerken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 23:41:

[afbeelding]

quote:MevrouwJack schreef op 17 februari 2016 @ 23:40:

[...]

Misschien kunnen we lukraak groepjes binnenvallen en massahysterie ontketenenDat deden we heel erg vroeger wel eens.

[afbeelding]

Ik moet naar bed, kappen jullie eens met grappig doen.
quote:Solomio schreef op 17 februari 2016 @ 23:39:

[...]

Als je altijd braaf geweest bent krijg je alleen een waarschuwing.Beetje VWO 6 all over again. In de laatste week proberen eruit gestuurd te worden, lukt niet meer na al die brave jaren. Maar wel 3x "dit is de laatste keer". Ja man, stuur me er dan UIT!
Tjezus, wat vals
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 23:41:

[...]

Ik zeg tabellen van zwangergroepjes bewerken.

Oh, dat zou een goede zijn :-).

Of van de afvallers

[...]

Ik zeg tabellen van zwangergroepjes bewerken.Ik zou dus wel licht hysterisch worden als ik ineens in de tabel zou lezen dat ik zwanger ben van een drieling, maar misschien neem ik het gedrukte forumwoord te serieus.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:MevrouwJack schreef op 17 februari 2016 @ 23:43:

[...]

Beetje VWO 6 all over again. In de laatste week proberen eruit gestuurd te worden, lukt niet meer na al die brave jaren. Maar wel 3x "dit is de laatste keer". Ja man, stuur me er dan UIT! Ik had dat in de 5e al opgegeven. Ben toen zelf de klas maar uitgewandeld.
Limits only exist in your mind. And in your bank account.
Week 30 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

Ik zeg tabellen van zwangergroepjes bewerken.
Tjezus, wat vals
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 23:42:

[...]

Dat deden we heel erg vroeger wel eens.Toen ik nog met de barbies speelde zeker?
Dat gestaf is doodvermoeiend zeg, ik heb er nu 25 gedaan. Ik ga naar bed.
quote:Amaqanda schreef op 17 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Toen ik nog met de barbies speelde zeker?Yep.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 23:35:

[...]

Ja zoiets. Je zet je voet ergens neer en dat lijkt precies op waar je het de vorige keer neerzette. Alleen valt dan nu de grond onder je weg en eindig je in geslepen bamboestaken.

Komt ineens een herinnering aan een filmpje van Roadrunner boven.

Hij maakt een Birmaanse tijger val voor Coyote; wacht in spanning tot hij iets in die val hoort vallen en springt verlekkerend met mes en vork in de val.

Na een stofopwaaiend gevecht in die val, komt er een verstoorde Birmaanse tijger uit.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[afbeelding]

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 23:42:

[...]

Dat deden we heel erg vroeger wel eens.Of we openden over 1 onderwerp op alle pijlers een topic. Was ook leuk.
Mij lukte het in de brugklas al. Het grappige is dat het me op Viva nog nooit is gelukt.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Yep.Ik ben 20 jaar te laat geboren.
quote:cochise schreef op 17 februari 2016 @ 23:45:

Dat gestaf is doodvermoeiend zeg, ik heb er nu 25 gedaan. Ik ga naar bed.uitgeput?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Beetje VWO 6 all over again. In de laatste week proberen eruit gestuurd te worden, lukt niet meer na al die brave jaren. Maar wel 3x "dit is de laatste keer". Ja man, stuur me er dan UIT!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 februari 2016 @ 23:46:

[...]

Of we openden over 1 onderwerp op alle pijlers een topic. Was ook leuk.Ik heb ooit nog eens met iemand na een nacht stappen op elk topic op 1 pijler hetzelfde woord gepost. Was even werk, maar de ochtend erna een erg grappig modtopic
quote:feow schreef op 17 februari 2016 @ 23:44:

[...]

Ik zou dus wel licht hysterisch worden als ik ineens in de tabel zou lezen dat ik zwanger ben van een drieling, maar misschien neem ik het gedrukte forumwoord te serieus.
quote:Moiren_ schreef op 17 februari 2016 @ 23:46:

Mij lukte het in de brugklas al. Het grappige is dat het me op Viva nog nooit is gelukt.Ik had er ook totaal geen moeite mee, met er uit gestuurd worden. Terwijl ik zo lief en schattig ben en er nooit dingen uitflap die ik misschien beter alleen in mijn hoofd kan zeggen...
quote:Enn schreef op 17 februari 2016 @ 23:47:

[...]

uitgeput? Na 25x kan ik me er wel iets bij voorstellen.

[...]

Beetje VWO 6 all over again. In de laatste week proberen eruit gestuurd te worden, lukt niet meer na al die brave jaren. Maar wel 3x "dit is de laatste keer". Ja man, stuur me er dan UIT!

Geweldig topic zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven