Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Angel, zou je het topic "Help wij scheiden(vervolg op man wil ex ontmoeten)" kunnen weghalen? Op het andere topic van TO wordt er verder over gepraat.

Of mag alleen de TO dit vragen?
Ik heb hem verwijderd Luna
hoi angel 5,

zou je mijn 3 geopende topics samen kunnen voegen?

pff, ff van me af schrijven, en advies gevraagd.

staan bij relaties en psyche.

alvast bedankt.

groetjes
Ashley, ik heb ze alledrie samengevoegd!
dank je!
.
Ja, dat vind ik echt.
beste angel zou je mijn topic

man wil scheiden ben radeloos met spoed adviesgevraagd

aub willen verwijderen

ik ben erop herkend en er staat zeer gevoelige info op

ikheb al dingen gewist maar de qoutes blijven staan

mvg lambada
Wat vreselijk, Lambada. Weg is uitlaatklep en alle hulp en steun die je kreeg.

Gruwelijk dat mensen dat misbruiken.
Geen bijzonderheden
Hoi Angel,

is het mogelijk dat jij naar de identiteit kijkt van "mevrouw x" van het topic 'netelige situatie-huwelijksproblemen"?

Ze (of hij?) heeft zojuist een ontzettend smakeloze post gedaan, om 13:54 meen ik, waarin gesuggereerd wordt dat ze haar man om zeep geholpen heeft.
Computer says nooooo
Verwijderd op verzoek van TO: onmogelijke liefde
quote:Viva Angel5 schreef op 24 oktober 2008 @ 09:59:

Verwijderd op verzoek van TO: onmogelijke liefde

Mag ik vragen waarom?

Tssss...kreeg TO niet de antwoorden waar ze stiekem op hoopte?

Zwak zeg.
quote:Viva Angel5 schreef op 24 oktober 2008 @ 09:59:

Verwijderd op verzoek van TO: onmogelijke liefdeNou jaaa, ik was hem ook al aan het zoeken! Wat stom en slap. Weer een nieuwe huillie op het forum.
Stressed is just desserts spelled backwards
En er was niks aan de hand. Er was een heel fatsoenlijke discussie op gang aan het komen.
Erg merkwaardig...
Tsja, helaas moeten we altijd verwijderen enzo. Soms gebeurt dat dus ook wanneer de reacties TO niet aanstaan. Denk ik.
quote:Viva Angel5 schreef op 24 oktober 2008 @ 11:33:

Tsja, helaas moeten we altijd verwijderen enzo. Soms gebeurt dat dus ook wanneer de reacties TO niet aanstaan. Denk ik.

Waarom moet dat?

Kun je 't beleid niet gewoon zo aanpassen dat wat eenmaal geschreven is niet meer verwijderd mag worden? Het is al sneu genoeg dat er mensen hun eigen OP weg (kunnen/mogen) halen, maar dat de rest van de discussies waar anderen hun tijd in gestoken hebben ook verwijderd worden vind ik wel erg ver gaan.
Ben het eens met elninjoo en goldielocks. Ik vind het echt waanzin om een topic wat normaal verloopt weg te halen. Ook voor anderen die meelezen en die misschien met hetzelfde probleem lopen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is wettelijk gezien zo, dat wij alles op verzoek weg moeten halen. Zie ook eerdere discussies in dit topic.
Misschien moet ik dan maar een nieuw topic openen; 'Wat doe je als je getrouwd bent en hals over kop verliefd wordt op een andere man'.

Want daar ging het over. Niet meer en niet minder.
anoniem_7250 wijzigde dit bericht op 24-10-2008 13:18
Reden: typefout
% gewijzigd
Oh Lambada wat naar voor je... veel sterkte!
quote:SanneW schreef op 15 september 2008 @ 14:31:

[...]

Hi Capibara,

Wettelijk ben je als websitebeheerder verplicht op verzoek berichten te verwijderen die 'persoonsgegevens' bevatten.

Nu is dit een behoorlijk breed begrip, variërend van naam, woonplaats tot geboortedatum. Aangezien dit slecht controleerbaar is én wij de privacy van onze forummers bovendien héél belangrijk vinden, hebben we besloten ons te conformeren aan de op 11 december 2007 gepubliceerde "Richtsnoeren Publicatie van persoonsgegevens op internet" van het college bescherming persoonsgegevens.

Meer informatie hierover kun je vinden op de website: mijnprivacy.nl

Met vriendelijke groet,

Sanne WalvischIk quote de uitleg van Sanne nog maar eens
quote:elninjoo schreef op 24 oktober 2008 @ 12:49:

[...]

Waarom moet dat?

Kun je 't beleid niet gewoon zo aanpassen dat wat eenmaal geschreven is niet meer verwijderd mag worden? Het is al sneu genoeg dat er mensen hun eigen OP weg (kunnen/mogen) halen, maar dat de rest van de discussies waar anderen hun tijd in gestoken hebben ook verwijderd worden vind ik wel erg ver gaan.Via google is bijna alles nog te vinden.
quote:Goldielocks schreef op 24 oktober 2008 @ 13:17:

Misschien moet ik dan maar een nieuw topic openen; 'Wat doe je als je getrouwd bent en hals over kop verliefd wordt op een andere man'.

Want daar ging het over. Niet meer en niet minder.Dat mag, zolang het algemeen blijft en het niet over "het andere topic" gaat.
Parnell: nee hoor, klik maar eens door.

Even nuanceren: niet, als het verwijderde topics betreft.
Nou nee, zo belangrijk was het ook weer niet, maar dat ik van deze regel erg baal mag duidelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven