Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 22:06:

[...]

He als KING pubergedrag vertoont wil hij geen hoofdletters. En ik geen spaties pubergedrag?
very metal
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:13:

[...]

Die geur. Je kunt hem vast nog herinneren. Tegenwoordig ruik je hem niet meer in de stad. Soms vind ik dat jammer.Die goede ouwe tijd dat je nog op de lucht die je inademde kon kouwen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:12:

[...]

Ik ben ook voor. Ik doe wel alsof ik van de straat ben, maar dat is niet helemaal waar, natuurlijk.Mogen er ook gezegdes bij (goedgekeurd door VD) die weinig gebruikt worden? Zoals hier in NL weinig bekend: ' De kerk in het midden houden' . Man en ik hebben een boekje waarin we de grappigste verhaspelingen van gezegdes schrijven. We roepen regelmatig bij een tv-programma maar ook (schaamschaam) aan tafel met vrienden: ' Dat is er een voor het boekske'! (Ja ik weet het, boekske is Vlaams, maar het is dan ook heel leuk om thuis toch een beetje Vlaams te blijven spreken terwijl we al bijna 20 jaar in andere landen en NL wonen).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:14:

[...]

ja faith no more hier, misschien wel de coolste band ooit. (naar mijn mening dan) helaas bij het grote publiek alleen bekend met the commodores cover 'easy'.

midlife crisis

[afbeelding] Merci KING: knallen nu uit de speakers hier!
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:15:

[...]

ik dacht er gisteravond ineens aan dat ik jou niet meer zag. (ik had gewoon kleren aan hoor)

Dat is lief van je. Vermoed ik

Ik ken alleen Epic van Faith no More, maar dat ken ik dan wel uit mijn hoofd.
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:16:

[...]

pubergedrag? We vinden elkaar wel hoor KING. *indefrituurpan*
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 februari 2016 @ 22:08:

[...]

Ik ben ook een westerling, en ontzettend gevaarlijk inderdaad. Mijn grootste liefhebberij is het klieven van de schedels van argeloze Achterhoekers, met een reusachtige bijl. Ik vraag ze hoe laat het is, en als ze dan op hun horloge kijken sla ik genadeloos toe.
very metal
quote:feow schreef op 19 februari 2016 @ 22:17:

[...]

Die goede ouwe tijd dat je nog op de lucht die je inademde kon kouwen!En daarna even wandelen langs Niemeyer. Dat rook altijd een beetje naar huis, toen ik op kamers woonde.
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 22:18:

[...]

Merci KING: knallen nu uit de speakers hier!

ik heb het idee dat ik veel te traag reageer hier
very metal
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:18:

[...]

Dat is lief van je. Vermoed ik

Ik ken alleen Epic van Faith no More, maar dat ken ik dan wel uit mijn hoofd.epic is ook cool!
very metal
Niemand bardienst? Of is LV de echte koningin die af kan dwingen dat ik terug lees voor ik een drankje krijg?
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 22:17:

[...]

Mogen er ook gezegdes bij (goedgekeurd door VD) die weinig gebruikt worden? Zoals hier in NL weinig bekend: ' De kerk in het midden houden' . Man en ik hebben een boekje waarin we de grappigste verhaspelingen van gezegdes schrijven. We roepen regelmatig bij een tv-programma maar ook (schaamschaam) aan tafel met vrienden: ' Dat is er een voor het boekske'! (Ja ik weet het, boekske is Vlaams, maar het is dan ook heel leuk om thuis toch een beetje Vlaams te blijven spreken terwijl we al bijna 20 jaar in andere landen en NL wonen).Ik houd van taal. Ik las als puberkind/jong-volwassene alleen maar Vlaamse schrijvers en daar heb ik veel van geleerd. Meer van Lanoye dan van Brusselmans, maar desalniettemin.
ik was hier ook niet zoveel meer omdat ik soms dubbelpost. Ik ben eigenlijk een bejaarde. Met een gehaakt kleedje over de rugleuning van mijn fauteuil.

[...]

ik dacht er gisteravond ineens aan dat ik jou niet meer zag. (ik had gewoon kleren aan hoor)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 22:21:

Niemand bardienst? Of is LV de echte koningin die af kan dwingen dat ik terug lees voor ik een drankje krijg?Nou veuruut. Wat mag het wezen?
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:20:

[...]

En daarna even wandelen langs Niemeyer. Dat rook altijd een beetje naar huis, toen ik op kamers woonde.Die geurt nog steeds hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:SuzanneSuus schreef op 19 februari 2016 @ 22:11:

[...]

Ben je een rasamsterdammer Leo?Ikke wel....
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:14:

[...]

ja faith no more hier, misschien wel de coolste band ooit. (naar mijn mening dan) helaas bij het grote publiek alleen bekend met the commodores cover 'easy'.

midlife crisis

[afbeelding]Het nummer Easy past dan wel weer veel beter bij het The Fonz tijdperk. En het is ook gewoon echt een mooi nummer.
Ik wil wel een Martini!

En onderhand zit ik mijn lessen voor volgende week te maken, het gaat zo lekker vloeiend vandaag dat ik er maar gebruik van maak
quote:feow schreef op 19 februari 2016 @ 22:23:

[...]

Die geurt nog steeds hoor.Ik kom zelden in Stad. Voor studieverplichtingen, vriendenbezoek of Ikea, maar de Herestraat is denk ik wel 7 jaar geleden. Ik ben tegenwoordig meer op Assen gericht. De achteruitgang heeft ingezet.
Te goor vond ik die lucht in stad altijd, bah.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:21:

[...]

ik heb het idee dat ik veel te traag reageer hier Neuh hoor, Qua muziek zit ik gewoon op rozen: man is daar profi mee bezig en heeft ' alles' waardoor ik op elk moment in zijn bieb wat kan aanklikken waarna het door de B&O' s schalt. Heerlijk! (en de bovenbuurvrouw is van de Hardrock, de naaste buren van de rap en de overbuurvrouw van de vrouwelijk artiesten. Dus, never nooit gezeur.
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:22:

ik was hier ook niet zoveel meer omdat ik soms dubbelpost. Ik ben eigenlijk een bejaarde. Met een gehaakt kleedje over de rugleuning van mijn fauteuil.

Tsk. Maak je niet druk om dubbelposten, ik lees je graag.

Tsk. Maak je niet druk om dubbelposten, ik lees je graag.

En anders starten we gewoon een foruminzameling voor een nieuwe muis.

En anders starten we gewoon een foruminzameling voor een nieuwe muis.

[...]

Heeeeerlijke terzijde!
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 22:17:

[...]

Mogen er ook gezegdes bij (goedgekeurd door VD) die weinig gebruikt worden? Zoals hier in NL weinig bekend: ' De kerk in het midden houden' . Man en ik hebben een boekje waarin we de grappigste verhaspelingen van gezegdes schrijven. We roepen regelmatig bij een tv-programma maar ook (schaamschaam) aan tafel met vrienden: ' Dat is er een voor het boekske'! (Ja ik weet het, boekske is Vlaams, maar het is dan ook heel leuk om thuis toch een beetje Vlaams te blijven spreken terwijl we al bijna 20 jaar in andere landen en NL wonen).

Alles mag, het topic is open.

Ik verwacht nu wel reacties natuurlijk ^^.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven