Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 11:33:

[...]

Zo moeilijk is het Hats. Verdriet om verlies en verdriet om je moeder's verlies en haar zijn na het overlijden.Ja het is wel heftig. En geen therapie vandaag (als in met ijzer smijten) Maar met man op bed en stomme huishoudelijke klusjes alle tijd om na te denken en het verdriet te voelen. Ook goed hoor, alleen heftig.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 21 februari 2016 @ 11:33:

Mijn verkering komt net beneden, onder de douche vandaan, werpt één oog op de tv, ziet Frank Lammers als Michiel de Ruyter en vraagt: is er soms een 'zeehelden spaaractie' gaande bij de Jumbo?

Oh hij, ik was even in de war met de Appie Heijn man.
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2016 @ 11:36:

[...]

Ja het is wel heftig. En geen therapie vandaag (als in met ijzer smijten) Maar met man op bed en stomme huishoudelijke klusjes alle tijd om na te denken en het verdriet te voelen. Ook goed hoor, alleen heftig.
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2016 @ 11:36:

[...]

Ja het is wel heftig. En geen therapie vandaag (als in met ijzer smijten) Maar met man op bed en stomme huishoudelijke klusjes alle tijd om na te denken en het verdriet te voelen. Ook goed hoor, alleen heftig.Boemerangen met servies wil ook wel eens helpen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hats en Oudblond voor jullie eigen verdriet en het verdriet van de mensen waar jullie van houden

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemorgen!

Ik heb me opgeworpen om de agenda voor de vergadering te maken, collega die dat normaal doet is er niet. Ik had alleen niet verwacht dat dit betekende dat ik intensief overleg met manager zou moeten plegen over bijna elk punt ik skip die hele vergadering maar denk ik.

Ik heb dan ook maar tegen manager gezegd dat ik er niks meer over wil horen. Ik heb haar in de afgelopen 48 uur al 6x gesproken. Leuk mens hoor, maar het kan te gek ook.
Vergadercultuur.
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 11:50:

Vergadercultuur.Jij een net half bijgelezen (ben nog aan het werk)

Vergadercultuur.

Komende week is op mijn vrije dag een teamdag gepland om over een groot "project" te praten. Ik hoop zo dat we opschieten en die dag veel werk kunnen verzetten ipv stroperig en taai blijven hangen op bepaalde (heel belangrijke!) punten.

Probleem is dat er in het team twee verschillende meningen zijn over hoe iets aan te pakken. En dan blijft het vaak bij brommen en klagen en "jaja, problemen, problemen".

Zie er nu al tegenop.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 februari 2016 @ 12:01:

[...]

Komende week is op mijn vrije dag een teamdag gepland om over een groot "project" te praten. Ik hoop zo dat we opschieten en die dag veel werk kunnen verzetten ipv stroperig en taai blijven hangen op bepaalde (heel belangrijke!) punten.

Probleem is dat er in het team twee verschillende meningen zijn over hoe iets aan te pakken. En dan blijft het vaak bij brommen en klagen en "jaja, problemen, problemen".

Zie er nu al tegenop.Gewoon je broekrok aan en je mag voor de gelegenheid mijn olifantenonderbroek wel lenen

Vergadercultuur.Vre-se-lijk. Ik weet er alles van.
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 12:04:

[...]

Gewoon je broekrok aan en je mag voor de gelegenheid mijn olifantenonderbroek wel lenen Hahaha, dat is fijn! Dan weet ik zeker dat ze echt naar me gaan luisteren.
Hek is te ver open geweest.....en nog steeds stuk.
Hats en Oudblond voor jullie beide een dikke Het is zwaar wat jullie meemaken en doorheen moeten. Neem de tijd om te rouwen, er staat geen tijdsduur op. Heel veel sterkte, beide!
Vrij recent twee heel heftige films gezien (qua verhaal dan).

Gisteren 12 years a slave en The Quick and the Dead (Sharon Stone in de hoofdrol.)

Sharon Stone had ik niet herkend, maar wat was zij een mooie vrouw.

Ze is een revolverheld en draagt een DUSTER als ze op haar paard rijdt.

Vooral de achterkant is interessant. Zou een ideale jas zijn voor op de scooter.

https://www.youtube.com/watch?v=ni4zVS2OjAo

Misschien een film gaan kijken uit de ouwe doos die gedeeld en leuk gevonden werd?

Ik kon een oude jaar conference van Youp van 't Hek ook niet kijken. (Goochel werkt niet. Is echt vreselijk.)

Alsof ik geblokkeerd wordt in het gebruik. Ik krijg echt alleen commerciële shit te zien.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 februari 2016 @ 12:01:

[...]

Zie er nu al tegenop.

Deze post toevoegen als voetnoot bij de agenda. Daarnaast op posterformaat her en der ophangen in de vergaderruimte, al dan niet met poll ( eens / oneens / jamaar). En voor de zekerheid ook op elk toilet.

Wij zien de notulen verheugd tegemoet
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:yasmijn schreef op 21 februari 2016 @ 12:10:

[...]

Vre-se-lijk. Ik weet er alles van.

Cocktail schat?

Zo vroeg al, zullen we dat wel doen?

Nou, ik vind dat ieder dat voor zich moet bepalen. Maar ik heb wel zin, moet ik voor jou ook meenemen?

Dat zeg je wel erg makkelijk, het heeft natuurlijk ook effect op de ander als de ene gaat coctailen op de vroege middag. Zo simpel ligt dat niet.

Goed, neem ik een sapje. Voor jou ook wat meenemen?

Joh, het ging slechts om het principe! Ik lust best een cocktail. Die blauwe gisteren was lekker. Of zal ik die groene nu proberen? Wat vind jij?

De blauwe.

Nou, ik twijfel nog. Die groene is ook wel aantrekkelijk.

Oké, de groene dan. Tot zo.

Hier is je groene cocktail lief.

Dank je. Zullen we hier blijven zitten of lekker in de hangmat gaan liggen?

Enz.

Vakantievergadercultuur. Tjonge. Doe mij maar een groene EN een blauwe!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik probeer het toch nog een keer.

What will we do when the network faills? Dat is een regel van het nummer dat ik zoek.

Refrein klinkt als "chips" maar het kan ook "trips" zijn.

De hele tekst en de clip zoek ik.

Het ritme is ideaal om dansend op te lopen.

Ik moet een paar dingen opnieuw instellen. Geluid is uit en ik krijg foute verbindingen naar foute reclame en zo. Is heel vervelend.

Ik heb ook een paar trollen actief gezien die verkapt schelden.

Zie vorige post ook nog even. Kijk een film met mooie plaatjes die gedeeld werd.

EDIT: Faills kan ook "goes down" zijn. (Ik heb het onthouden als een vertaling van

"Wat zullen we doen als de stroom uitvalt." Het is een mamma Appelsap tekst voor mij. Maar het ritme is zo lekker voor een dansend loopje zonder forceren.

IK krijg echt de meest irritante rommel te zien via de zoekmachines.

Het is echt niet normaal meer.
Foew
Geen ruimte voor muziek.

Ik krijg van alles dat er op lijkt, maar niets wat bruikbaar is. Jammer.

Hier is het op phones gericht.
Pumps, kan je 'm hier misschien vinden?

http://www.lyrics.net/lyrics/Network
Hond begint te blaffen tegen pingeltjes in reclames op de radio.
Zo, mooie voorstelling gezien. Echt klassiek ballet vind ik niet zo mooi, maar er waren ook wat moderner ballet stukken, erg genoten en meisje dat mee was ook.
Leuk dat het leuk was Woll. Ik ben juist meer van klassiek ballet, dat moderne dansgedoe begrijp ik nooit.

Ik heb me vandaag overgegeven aan mijn favoriete zondagsbezigheid: niksen. Tot een uur of twaalf in bed, met een spannend boek, en daarna op de stoel achter mijn lappie. Gezellig geluisterd ook naar dochter, die vol verhalen zat over haar uitstapje gisteren .
Hallo! *pleurt een loeihete en zware ovenschotel prei op de bar* Iemand honger? Man zou een uurtje geleden thuiskomen van werk, maar de aflossingscollega is ziek. En er is niet zo snel andere vervanging, dus is hij het duupje. Hij belde met de boodschap dat ik extra kroeg budget krijg en dat ik de kroeg ook maar moest gaan voeden. Voila! Wie heeft bardienst: Tourner Generale!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven