M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
JAHOOOOEEEEE Het klopt!!! Ben zo blij!!

Q alvast fijne vakantie!!

Jij ging toch in de buurt van Boxmeer???

Is errug vlak bij mij.

Hier wel moeite met de nieuwe tijd, met name 's ochtends. Ook vanmorgen weer om 6:15u wakker. Nu ligt hij te slapen in de auto.

En Frans....hoe rijdt ie met baby liz??

hier ook met de dublo trein gespeeld Scooby, blijft erg leuk!!
Yep, Duplo-trein blijft hier ook een topper. Ook als er vriendjes komen!

Fijn, Indian!! Hele geruststelling, of niet!?
Bij ons is de eichhorn trein een groot succes. Speelt er al een jaar mee.

Fijn Indian, een kloppend hartje!!!!!!!!!!!
koffie, zwart graag...
Oh ja! Die trein hebben ze op de PSZ, en daar wordt ook veeeel mee gespeeld.

Lekker zonnetje hier; ik ga even hardlopen. Tot zo!

Gaaf Indian, dat je het hartje gehoord/gezien hebt. Het is echt zo!!! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend??

Vanochtend wilde Jasper spelletje doen, wat wilde hij doen doraspel op de spelcomputer van Laura. Van V-tech Smile is dat ding. (wellicht bekend bij sommige, Xop?) Hij snapte wel aardig hoe het werkte. Hij zat bij mij op schoot en gingen we samen met de joystick sturen. Het springen had ie al door.

Pfff...hier met veel geklets Jasper net in bed gekregen. Vorige week sliep hij niet s'middags maar aan eind van de dag was ie echt niet gezellig. Nou moeten we vanmiddag naar zwemles met Laura en dan moet ie toch ff braaf in de kleedkamer zitten als ik laura aankleed. Zonder slaapje wordt dat lastig denk ik... Hopelijk doet ie een tuk.

Men wat ben ik blij dat ik niet elke dag thuis ben. Dat schoolritme....pfff. Wat een gesjees tussen de middag. Gelukkig heb ik dat om de week om maandag met Jasper erbij heb en niet elke week. Wij hebben hier een uur pauze. Je kunt er wel 2x 15 voor heen en weer naar school brengen af halen. Dan moet je echt binnen 30 min. eten. En hoppa gelijk weer op fiets.

Psies, Scoob, dat is echt een gevlieg. Hier heb je dan een uur en een kwartier (12:00 u uit, 13:15 u beginnen) maar jeeee.... het is altijd een heel gevlieg en gedoe.

k Vind het vooral 'sochtends zo'n toestand. Ie-de-re ochtend weer kind op tijd wekken, op tijd in de kleren krijgen, eten, tanden poetsen, bekkies schoon, plassen, jassen en schoenen aan, op de fietsen en op tijd op school zijn. Pfffff. Af en toe niet erg, maar in de vakanties valt me op hoe heerlijk het eigenlijk is als je je kind aan kan kleden wanneer het jezelf het beste uitkomt. Lekker een beetje lummelen in pyama enzo .... .

V-tech Smile ken ik niet. Lieke ze wel achter de PC te kleuren, memory-spelletje, muziek luisteren enzo (en hat valt me op hoe HANDIG ze al is met de PC!). Sophie staat er altijd met neus en oren bij te kijken, maar doet niet veel anders dat wat inkleuren van plaatjes met de PC. Echt spelletjes heb ik voor allebei niet.
Woooow wat fijn Indian, kan je lekker gaan genieten van het zwanger zijn. Kloppend hart is altijd bijzonder.

He Q Ga je vaker naar Blijdorp? Is hier erg dichtbij, we moeten toch echt een keer een mini meeting doen

Dat uur vind ik echt een drama. ochtend duurt heeeel lang, Valentijn al om 6.15 naast mn bed, gelukkig ging hij braaf tv kijken, maar men o men, kids houden nou eenmaal geen rekening met tijdsverschuivingen. Daarbij heb ik al heeeel vroeg honger, ik ben dus zelf ook de kluts kwijt.

Valentijn ligt al tijdje te slapen, lekker huis beetje opgeruimd!.

groet,

merel
Jeetje..... ik moet eens wat minder snel tikken. Wat een vauten.
zwaai naar xop!
Heeee en Merel! Goed man, dat je je huis hebt opgeruimd. Ik word tenminste altijd helemaal blij van een schoon en opgeruimd huis. Helaas ook andersom; als het een bende is, word ik erg chagrijnig!
Hihi Xop, ik ben daar ook erg goed in, schrijven met fouten hier!! Wil te snel doen.

Heb er wel eens wat van gezien Scooby, van dat V-Tech spul.

Ben 20 of 21juni uitgerekend.

Die dublo trein hebben ze hier ook op de psz, weet niet of Yuma er daar ook mee speelt.

Donderdag middag gaat hij spelen met zijn meissie.

Ik wordt ook niet zo blij van een rommelig en chaotisch huis. Al wel veel opgeruimd zondag, maar morgen als Yuma naar de psz gaat sjees ik effe met emmer,doek en stofzuiger door het huis.

Nou ga eten maken, yuma wil Cars kijken. Die heeft vanmorgen in de auto geslapen dus die is nu niet moe.

Tot straks!!!
Joepie Indian, gefeliciteerd!!! Heerlijk he om een kloppend hartje te zien. Hoever ben je nu 6 weken en een beetje toch? Ik had bij 8 weken een echo en dat leek helemaal nog niet op een kindje, meer op een tuinboon

Q, leuk naar de dierentuin en wat enorm knap dat Emdin de hele dag heeft gelopen!

Wij hebben de houten trein van Ikea. Vind ik ook erg leuk. Milena ook. Ik vind het zelf ook leuk om die rails aan elkaar te leggen en er dan dieren omheen te zetten en er met de duplo omheen te bouwen enzo. Haha heb dan meer lol dan Leen

Hier vandaag weer gewerkt. Morgen laatste dag op deze plek. Is wel goed zo, ik ben wel klaar met deze klas. 29 kinderen waarvan de helft een (gedrags) stoornis heeft trek ik even niet zo goed. Merk echt dat het teveel energie kost. Dus dan maar even afwachten of en wanneer er weer iets komt. Ook wel even goed anders. Kan ik beetje relaxen op werkdagen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Indian: wat super dat er een kloppend hartje te zien was! Wanneer mag je voor je volgende echo?

Merel: ik ga niet zo vaak naar Blijdorp. Dit jaar was de eerste keer. Vorig jaar ben ik ook 1 keer geweest. Voor Emdin daarintegen was het de 2de keer, want hij is met de KDV van de zomer geweest. Misschien ga ik na zijn 3e verjaardag wel een abonnement nemen en dan zal ik wel vaker gaan, al is het alleen maar om de kosten eruit te krijgen. Maar ik houd me aanbevolen voor een mini-meeting. Hier in de omgeving zijn veel leuke dingen te doen. Bijvoorbeeld een keertje op een woensdagochtend naar de peuterochtend bij Kids Play Ground in Delft. Vooral leuk als het weer slecht is.

Frans: pfffff, gelukkig nog een moeder die het leuk vind om te bouwen met speelgoed en haar kinderen als excuses gebruikt ! Je gaat tenslotte niet als volwassenen alleen met de Duplo in de weer, toch.

Wat zit er bij de trein van Duplo voor attributen?

Ik wil Emdin of voor Sinterklaas iets leuks van Duplo geven of voor zijn verjaardag. Ik heb een basisemmer en hij heeft de ambulance.

Ook hier een vroege vogel. Vanochtend was het 5.00 uur. Maar ja, daar trap ik als moeder echt niet in, dus hup bij mama in bed en gewoon verder slapen. Gaat prima, dan slaapt hij gewoon verder. Net als ik trouwens.

Indian: De Ferienwohnung waar we heen gaan, ligt in Asperden, is in de buurt van Goch en ook in de buurt van Boxmeer. Er schijnt in Goch een mooi zwembad te zijn, alwaar ik met Emdin heen wil, als we daar zijn.

Hebben jullie ook het berichtje van de msn-groepen gekregen?

De groep gaat in februari volgend jaar overgezet worden of de beheerder kan voor een andere optie kiezen. Al bekend wat het gaat worden?

Momenteel is het echt een "gekkenhuis" op mijn werk. Zoveel werk te doen en vandaag was mijn naaste collega super chargerijnig. Bah, was niet leuk! Maar ze kwam gelukkig nog even zeggen dat ze niet goed geslapen had en daardoor niet lekker in haar vel zat. Heb haar dus grotendeels met rust gelaten.

Ga nog even surfen, nog wat andere mailtje versturen en zo. Fijne avond en alvast welterusten!
Ja Frans, hihi, wij zijn nu de trotse ouders van een rijstkorrel. Groter is het nog niet. Maar was idd enorm blij dat we het hartje zagen kloppen. Heb ook 2 echo's meegekregen!! Leuk!! Mag nu 25nov. weer. Als het goed is, krijg ik elke keer een echo. Was met Yuma wel. leuk,leuk,leuk!!!

Q, lastig een chagie collega. Wel fijn dat ze het even aangeeft.

Hoe is het nu met je tatoo?

Nee, heb nog niet op msn gekeken. Zal dat vanavond of morgen eens doen. Moet dadelijk werken tegen half 11 beginnen tot vanavond 19 a 19:30u. Had eigenlijk dienst tot 20:30u. Maar meot nu veel eerder beginnen ivm ziek kindje op het werk. Dus blijf echt niet tot 20:30u.

Succes met je laatste dag Frans.

Man en ik vinden het ook enorm leuk om met het speelgoed te spelen. hihi dan zijn de kids toch een goed excuus.
Indian, fijn nieuws hoor! Ik feliciteer pas uitgebreid als de 12 weken voorbij zijn maar dit is al een goede start :-)

Xop, hoe waren die dagen in Italie en Belgie>? Heb je naast het werk nog wat leuks kunnen doen? Even rondkijken, even shoppen? Of was het alleen werken en slapen?

Ik vroeg me verder af of jullie het hebben over treintjes met motertje of zonder? Wij hebben weinig speelgoed en ik zit wat te dubben over de aankopen voor SInt en verjaardag. I.i.g een buggy (oma) en een Eichorn poppenhuis (voor de verjaardag). Denk dat het ook een fiets wordt voor de verjaardag van ons. Sint weet ik dus nog niet. Vandaar mijn interesse naar dat treinspul. Ze krijgt in haar schoen gereedschap in een verbouwde wijnkist als als gereedschapskist :-).

Pffft.. ik heb het veel te druk de laatste tijd. Daar wordt ik dus onproductief van, dan sla ik op slot als het ware en zit alleen maar onbelangrijke dingen te doen (zoals; wat kost Duplo eigenlijk tweedehands en nieuw? en daar ga ik dan heel veel tijd aan besteden -smiley met draaiende ogen-).

Maar weer eens een poging doen om echt te werken. Doel van vandaag: 3 netwerkgesprekken afspreken en administratie bijwerken....(prive en zakelijk). Gosh... de geneugten van een eigen bedrijf "dramatische zucht" .Gelukkig is mijn "stagiar" weer bijna beter (zou al in september beginnen), dan gaat het vast weer beter want meer druk overal achter.
Mag ik jullie even gebruiken als testpubliek? Ik heb wat in de ak gezet (een naam). Wat vinden jullie, graag eerlijk zeggen hoor!
Dames, dames.... ik up ons even hoor. Tssssk... laatste posting om 10.57 uur.... We moesten ons schamen!
Dames, dames.... ik up ons even hoor. Tssssk... laatste posting om 10.57 uur.... We moesten ons schamen!
Pips, ik denk dat we ngo maar met zijn 2 zijn!!

Wij hebben 2 treinen van Dublo, kun je aan elkaar maken, past allemaal. En die werken op batterijen. Ja de locomotief dan!! Hij had van sint van ons vorig jaar die grootste doos gekregen, en voor zijn verjaardag hebben we de dubbele cadeautjes ingeruild en heeft hij zelf 8,- bijgelegd en toen de een na grootste doos erbij gekocht. (dat hij er zelf geld hefet bij gelegd weet hij niet, hihi)

Wij hadden voor deze grootte doos gekozen omdat daar het meeste bijzit, en qua prijs scheelde het niet zo heel veel. (ja oke toch wel, scheelde dahct ik 20,00)

De prijs voor 2dehands en nieuw scheeld meestal niet zo veel. Het scheeld wel natuurlijk. Alle losse lego, hebben wij ook ooit op de rommelmarkt gekocht. En bij de groothandel hebben ze zo'n grootte doos met blokken. Niet duur!!! In de winkel is dublo zo ie zo duurder als bij de groothandel.

Hij krijgt dit jaar het een en ander van Cars, dublo en een tractor. ohnee een vrachtwagen met kraan erop. Die kon papa niet laten staan. die vind het zelf ook zo onwijs leuk!!!

Dublo kun je ook nog wel laten opsturen. Je kunt ook kijken op kinderrommelmarkten. Soms ook op een gewone rommelmarkt. Maar ook dat scheelt denk ik niet zo veel in prijs. Het is wel speelgoed waar ze lang en veel mee kunnen blijven spelen.

Succes ermee!!!

Zal zo eens in de AK kijken, Pips!!

Morgen naar de HA, voor mijn benauwdheid en Yuma krijgt een griepprik. Had hem verteld dat hij ook een prikje krijgt en dat dat een beetje au kan doen. Zegt hij: Oh mama, geeft niet. mama doet er een kusje op en au is klaar.

Hihi, denk dat hij morgen wel anders piept. Sneu hoor!!!

Ga stoppen, ben helemaal op!! Gewerkt van 10-19:30u.
Goede naam Pips!! Is idd erg breed, dekt alles waar je bedrijf voor dient!!!

Ik had al zitten puzzelen met de namen van Pipsie en Popsie. Een aantal letters dan, maar kwam niet tot normale woorden, hihi

Hey en wat doen we met de AK??? Gaan we verhuizen, of stoppen we ermee en verder op de hyves????

Ik ga 'm even laten bezinken, Pips, klinkt op het eerste oor goed.

Indian, super dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Hyves vind ik prima om op verder te gaan, het is een onzichtbare groep toch? Werkt prima hoor, heb ik met m'n andere forumcluppie ook.

Ik heb vandaag bij Ikea voor Lynn een houten trein gekocht, zonder motortje, vindt ze erg leuk!

Leuk he, Pips, een eigen bedrijf?? Ik hik ook altijd zo tegen de administratie aan... O ja, we hebben iets nieuws toegoevoegd, zal het wel ff op msn zetten.

Ik ben al twee weken aan het kwakkelen, zondag echt ziek geweest en vanaf vanmiddag weer niet echt lekker. Morgen maar even zien hoe het gaat, anders moet ik het misschien toch maar even goed uitzieken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Pips, ik zal zo even op de AK kijken!

Frans: je bent niet de enige die ziek is, want ik heb het ook te pakken (overgeven, lage temperatuur, veel hoesten en moe). Alhoewel ik me nu al stukken beter voel, sinds mijn avondeten eruit gekomen is. Maar ik heb het nog steeds koud. Zit met een dekentje om voor de pc, inclusief joggingbroek, fleecevest, dikke sokken.

Gelukkig is Emdin niet ziek en die ligt dus nu ook lekker te slapen. Hij heeft genoten van het avondeten (soep en pannekoeken), die bij mij dus geheel verkeerd gevallen zijn.

Morgen hoef ik niet te werken, dus kan ik uitrusten. Was van plan te gaan sporten, maar als ik me voel zoals ik me nu voel, ga ik niet.

Indian: hoe kom ik terecht bij een speelgoedgroothandel als particulier? De online web-speelgoedwinkels zijn iets goedkoper dan in de winkel, maar niet veel.

Oke, ga nog even de mail/groep doen en dan lekker slapen.
Haii,

Ik ben niet ziek hoor! Dat is Juul. Ik ben zo gezond als een vis (een walvis weliswaar ).

Wel echt balen als je ziek bent. Ik hoorde al dat er een griepgolf aan zit te komen. Nah voor mij niet zo erg (tenzij ik ziek word tuuk), want dat betekent dat er vast wel invalwerk aankomt .

Q, hopenlijk was bij jou het eten alleen verkeerd gevallen en voel je je nu weer een stuk beter! En anders lekker uitrusten vandaag. Gaat Emdin wel naar de opvang?

Juul, bah dat je zo aan het kwakkelen bent. Soms kan het maar beter even doorzetten en dat je er dan vanaf bent.

Wij hebben ook de houten trein van de Ikea. Die vind ik erg leuk. Is zonder motor (Pips ) , dus we moeten zelf treinen. Ik denk dat we aan de Sint meer rails gaan vragen, dan kunnen we meer bouwen!

Pips, ik laat de naam ook even zakken hoor. Heb je hem zelf bedacht of iemand anders? Ik vind het goed dat het een korte naam is (ook handig voor website lijkt me, is makkelijker te onthouden) en dat je hem niet verkeerd kan schrijven.

Hoe is het met de klusjes die gedaan moesten? Ergens op viva is een 'de bezem erdoor' topic. Heb ik pas op gelezen en daarna was ik zo gemotiveerd dat ik hier meteen begon met flink puinruimen (met als nadeel dat onze kliko met nog een week te gaan, stampvol zit, maar goed).

Indian, ik heb een flinke zak duplo tweedehands gekocht en dat is

*aaaaaaah ik selecteer perongeluk een stuk en daarna typ ik iets waardoor er maar 1 letter nog staat, aaaah*

aangevuld met nieuwe duplo. Maar Milena vindt het niet zo interessant. Soms bouwt ze een toren of bouwen we een kasteel of bij de trein, maar ze speelt er verder niet echt mee. Alleen het echte bouwen.

Waarom krijgt Yuma een griepprik, vanwege zijn allergieen?

Gisteren had de speelgoedwinkel aan de overkant een 15% korting avond voor vrienden en bekenden. Leuk, ik heb vast voor Milena wat sintcadeaus uitgezocht. Ik vind het wel moeilijk om niet teveel te geven . Heb gisteren een kassa voor haar gekocht, een Dorastempeldoos, een Nijntjepuzzel en grote houten kralen . Verder nog wat kleine dingen voor in de schoen. Verder krijgt ze nog bij vent op werk een gereedschapskist met gereedschap. Ik dacht eraan om voor haar puzzels, poppenkleertjes (ze is erg met de pop bezig) en extra houten rails te vragen. Zelf heeft ze ook al uit een boek gescheurd wat ze wil hebben. Lief hoor. Jullie nog tips/dingen die leuk zijn?

Als haar broertje komt, krijgt ze dan van ons een poppenhuis. Ik vind dat er best veel nu dicht op elkaar komt: sint kerst broertje en haar verjaardag (haha en hopenlijk ook in deze volgorde ) .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Lekker is dat, jullie vinden die naam overwegend okay, Papsie vind ut niets. Zelf vind ik het okay maar ook niet meer dan dat.

Je kunt het woord "noord" er ook voor zetten. Dat bekt ook nog, is nog duidelijker, maar ja, dan wel weer een lange naam...

Pfffft.... ik heb me voorgenomen dit weekend er klaar mee te zijn....

Frans, voor het eerst in twee maanden heb ik mijn hele lijstje afgewerkt. Menomen wat was ik trots gister... FLOW.... :-)

Ik geloof dat als je zwanger bent dat je dan minder vatbaar bent voor griep enzo.

Jemig, ik zou een potentiele klant bellen nu, maar Papsie doet de kinderen in bad en ze hebben zo'n lol dat het hier op zolder te horen is. Moet maar even wachten.

Indian, krijgt Yuma de griepprik omdat die allergieen enzo heeft?

Xop, er is een nieuwe datum voor de Jan Bibejan avond. 19 NOvember a.s. Levering is ruim voor Sint en Kerst en er is dan nieuwe collectie. Ik breng het spul bij je thuis.

Nu even naar de ak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven