Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 februari 2016 om 21:20
zondag 21 februari 2016 om 21:21
Wat ik me nu afvraag....
Je kots bagger op, onder het mom van 'ik hoor dit niet te denken maar......*bagger*
Je doet de grote anonimiseertruc. ( best slim, anders krijg je de rest van je forumleven die bagger weer voor je voeten)
Je komt terug onder de Nick 'Frisenonschuldig'
....krijgt Frisenonschuldig dan nog te maken met de sancties voor bagger?
Je kots bagger op, onder het mom van 'ik hoor dit niet te denken maar......*bagger*
Je doet de grote anonimiseertruc. ( best slim, anders krijg je de rest van je forumleven die bagger weer voor je voeten)
....krijgt Frisenonschuldig dan nog te maken met de sancties voor bagger?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 21 februari 2016 om 21:23
quote:feow schreef op 21 februari 2016 @ 21:21:
Wat ik me nu afvraag....
....krijgt Frisenonschuldig dan nog te maken met de sancties voor bagger?Als ze onder proxy ( schrijf je dat zo) gaat, niet. Anders krijgt ze nu een waarschuwing of ban en dan mag ze niet terugkomen met een andere nick.
Wat ik me nu afvraag....
....krijgt Frisenonschuldig dan nog te maken met de sancties voor bagger?Als ze onder proxy ( schrijf je dat zo) gaat, niet. Anders krijgt ze nu een waarschuwing of ban en dan mag ze niet terugkomen met een andere nick.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 21 februari 2016 om 21:26
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2016 @ 21:23:
[...]
Als ze onder proxy ( schrijf je dat zo) gaat, niet. Anders krijgt ze nu een waarschuwing of ban en dan mag ze niet terugkomen met een andere nick.
Ze is geanonimiseerd hè? Geen idee of mijn opmerking op het cmtopic nog gelezen is voor die modaktie of niet. En als ze een ban had dan is dat wellicht voor 24 uur?
Maar goed, de mod schrijft iets van bedankt voor het meewerken
[...]
Als ze onder proxy ( schrijf je dat zo) gaat, niet. Anders krijgt ze nu een waarschuwing of ban en dan mag ze niet terugkomen met een andere nick.
Ze is geanonimiseerd hè? Geen idee of mijn opmerking op het cmtopic nog gelezen is voor die modaktie of niet. En als ze een ban had dan is dat wellicht voor 24 uur?
Maar goed, de mod schrijft iets van bedankt voor het meewerken
Je bent zelf een theepot
zondag 21 februari 2016 om 21:28
quote:feow schreef op 21 februari 2016 @ 21:21:
Wat ik me nu afvraag....
....krijgt Frisenonschuldig dan nog te maken met de sancties voor bagger?Als je niet op proxy forumt dan gaat je "strafblad" gewoon mee naar je nieuwe Nick.
Wat ik me nu afvraag....
....krijgt Frisenonschuldig dan nog te maken met de sancties voor bagger?Als je niet op proxy forumt dan gaat je "strafblad" gewoon mee naar je nieuwe Nick.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 21 februari 2016 om 21:29
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 21:26:
[...]
Maar goed, de mod schrijft iets van bedankt voor het meewerkenIk weet het ook niet hoor. Had jij er iets over gevraagd in het modtopic?
[...]
Maar goed, de mod schrijft iets van bedankt voor het meewerkenIk weet het ook niet hoor. Had jij er iets over gevraagd in het modtopic?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 21 februari 2016 om 21:30
zondag 21 februari 2016 om 21:33
quote:feow schreef op 21 februari 2016 @ 21:30:
Bij het biechttopic heb ik wel eens iets van me afgeschreven wat ik verder nooit aan iemand verteld heb of zal gaan vertellen. En dat was fijn.Dat zal die anonieme ook denken.
Bij het biechttopic heb ik wel eens iets van me afgeschreven wat ik verder nooit aan iemand verteld heb of zal gaan vertellen. En dat was fijn.Dat zal die anonieme ook denken.
zondag 21 februari 2016 om 21:38
zondag 21 februari 2016 om 21:43
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 februari 2016 @ 21:34:
Wel raar dat er een post van Goede Fee is weggegumd, maar dat de quotes over het jongetje er gewoon nog staan.Ik weet wat er stond. Daar was niets provocerends aan behalve dat het refereerde aan wat Emeritus had gepost en weggehaald blijkbaar, dat mag natuurlijk niet (*kuch, nee foei*). Ik heb niet gezien wat Emeritus had gepost.
Wel raar dat er een post van Goede Fee is weggegumd, maar dat de quotes over het jongetje er gewoon nog staan.Ik weet wat er stond. Daar was niets provocerends aan behalve dat het refereerde aan wat Emeritus had gepost en weggehaald blijkbaar, dat mag natuurlijk niet (*kuch, nee foei*). Ik heb niet gezien wat Emeritus had gepost.
Je bent zelf een theepot
zondag 21 februari 2016 om 21:51
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 21:43:
[...]
Ik weet wat er stond. Daar was niets provocerends aan behalve dat het refereerde aan wat Emeritus had gepost en weggehaald blijkbaar, dat mag natuurlijk niet (*kuch, nee foei*). Ik heb niet gezien wat Emeritus had gepost.Die wilde geen azc in haar woonplaats
[...]
Ik weet wat er stond. Daar was niets provocerends aan behalve dat het refereerde aan wat Emeritus had gepost en weggehaald blijkbaar, dat mag natuurlijk niet (*kuch, nee foei*). Ik heb niet gezien wat Emeritus had gepost.Die wilde geen azc in haar woonplaats
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 21 februari 2016 om 21:51
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 21:43:
[...]
Ik weet wat er stond. Daar was niets provocerends aan behalve dat het refereerde aan wat Emeritus had gepost en weggehaald blijkbaar, dat mag natuurlijk niet (*kuch, nee foei*). Ik heb niet gezien wat Emeritus had gepost.
Ik ook niet, maar ik vind het gewoon raar dat die post wel gegumd is en de rest er nog staat.
Erger dan dat kan de post van GF niet geweest zijn.
[...]
Ik weet wat er stond. Daar was niets provocerends aan behalve dat het refereerde aan wat Emeritus had gepost en weggehaald blijkbaar, dat mag natuurlijk niet (*kuch, nee foei*). Ik heb niet gezien wat Emeritus had gepost.
Ik ook niet, maar ik vind het gewoon raar dat die post wel gegumd is en de rest er nog staat.
Erger dan dat kan de post van GF niet geweest zijn.
Huts!
zondag 21 februari 2016 om 21:57
zondag 21 februari 2016 om 22:01
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2016 @ 20:58:
[...]
Deze?
[afbeelding]Die herken ik ook nog! Jaren geleden kwam ik op 't forum om hier te lezen op (vnml) het BZV topic. De blogs van Nienke brachten me hier.
[...]
Deze?
[afbeelding]Die herken ik ook nog! Jaren geleden kwam ik op 't forum om hier te lezen op (vnml) het BZV topic. De blogs van Nienke brachten me hier.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)