Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2016 @ 22:26:

[...]

Ik heb het nog nooit gezien. Ga morgen even kijken.Is maar een korte compilatie. Helaas.
quote:Goede-Fee schreef op 21 februari 2016 @ 22:07:

[...]

Dat ze geen azc in haar woonplaats wilde, toen zag ze de reacties op die andere fijne post en deed snel zelf gummen.Ok
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2016 @ 22:16:

[...]

Die vrouw was superfan (tv programma) van Thomas Berge Ik beken: tot 2 min geleden wist ik,niet wie Thomas Berge was.
Je bent zelf een theepot
Ik beken dat ik de Trosmuziekfeestplein types heel aandoenlijk vind. Wat lijkt het me heerlijk als dat je wereld is.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 22:44:

[...]

Ik beken: tot 2 min geleden wist ik,niet wie Thomas Berge was.Verkeerde topic .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 22:44:

[...]

Ik beken: tot 2 min geleden wist ik,niet wie Thomas Berge was.Je mist niks
quote:Kia-Ora schreef op 21 februari 2016 @ 22:47:

[...]

Verkeerde topic .Ik houd dat topic graag uit mijn lijstje Kia
Je bent zelf een theepot
Ik weet wel welke mod er géén dienst heeft vanavond.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Weet iemand of die van dat topic nog een ban heeft gekregen?

Ik zou dat namelijk wel terecht vinden aangezien die reactie echt shockerend is
quote:Blandar schreef op 21 februari 2016 @ 23:08:

Ik zou dat namelijk wel terecht vinden aangezien die reactie echt shockerend isAls er iemand een ban heeft kun je dat nalezen in het bantopic. ( ergens onderaan op deze pijler )
Oké thanks bianca!
quote:Blandar schreef op 21 februari 2016 @ 23:08:

Ik zou dat namelijk wel terecht vinden aangezien die reactie echt shockerend isEn u bent?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 21 februari 2016 @ 23:00:

[...]

Ik houd dat topic graag uit mijn lijstje Kia
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Goede-Fee schreef op 21 februari 2016 @ 22:45:

Ik beken dat ik de Trosmuziekfeestplein types heel aandoenlijk vind. Wat lijkt het me heerlijk als dat je wereld is. Ik denk zomaar dat het net mensen zijn. Met dezelfde shit en narigheid als jij en ik. Alleen n andere muzieksmaak.
quote:hatsetats schreef op 21 februari 2016 @ 23:43:

[...]

Ik denk zomaar dat het net mensen zijn. Met dezelfde shit en narigheid als jij en ik. Alleen n andere muzieksmaak.

Zou het?

Ik vind mensen die cultbandjes leuk vinden zooooo aandoenlijk en wat een heerlijke naïviteit om in te leven.

Oh wacht nee, die schijten ook gewoon op de pot en moeten er ook voor zorgen dat ze de belasting kunnen betalen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Moiren, hoe kan het dat jij Matt al na één post herkent?!

Ik ben ook impressed! Of had je eerst een PB van hem ofzo?
quote:Courage- schreef op 22 februari 2016 @ 00:13:

Moiren, hoe kan het dat jij Matt al na één post herkent?!

Ik ben ook impressed! Of had je eerst een PB van hem ofzo?

Nee hoor, ervaring

Ik herken zijn manier van schrijven en het soort nicks dat hij kiest.
Hij heeft altijd een stomme nick en altijd een idiote post over een of andere vrouw.
quote:Enn schreef op 21 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Oh wacht nee, die schijten ook gewoon op de pot en moeten er ook voor zorgen dat ze de belasting kunnen betalen.Echt????
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 00:14:

[...]

Nee hoor, ervaring

Ik herken zijn manier van schrijven en het soort nicks dat hij kiest.

Hij hangt al een tijdje bij de s.

Vroeger ging hij het alfabet nog langs tenminste
Je bent zelf een theepot
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 00:14:

[...]

Nee hoor, ervaring

Ik herken zijn manier van schrijven en het soort nicks dat hij kiest.Dit.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 21 februari 2016 @ 22:13:

Waar ben je bang voor dan?

Waar ik bang voor ben? Onrust, provocatie, twee kampen die lijnrecht tegen over elkaar staan. 5/6 jaar terug is het oude azc gesloopt. Sindsdien is er weer rust. Niet om de mensen die daar woonden. Maar je had de azc'ers en het kamp anti azc. Die twee groepen zochten elkaar continu op en dat zorgde voor veel gedoe. Ik vind het hardstikke kut dat een nieuw azc ongetwijfeld weer provocerend gaat werken hier. Dat zou ook helemaal niet mogen gebeuren. Maar voorheen had het die werking wel, dus waarom nu niet? En als ik dan de reacties lees van mensen uit mijn gemeente maakt mij dat verschrikkelijk bang. Dat zijn écht hele nare reacties.

Maar lekker hoor, iedereen die alles voor mij loopt in te vullen. Die vluchtelingen maakt mij geen bal uit. Het is meer de mensen die een probleem hebben met vluchtelingen. Ik heb helemaal geen zin dat hier weer dingen uit de hand gaan lopen. Het is hier nu juist zo lekker rustig en een nieuw azc zorgt er weer voor dat die twee kampen zich weer gaan vormen. Tenminste dat denk ik én daar ben ik ook bang voor.
quote:Enn schreef op 21 februari 2016 @ 23:45:

[...]

Zou het?

Ik vind mensen die cultbandjes leuk vinden zooooo aandoenlijk en wat een heerlijke naïviteit om in te leven.

Oh wacht nee, die schijten ook gewoon op de pot en moeten er ook voor zorgen dat ze de belasting kunnen betalen.Jeetje zeg. Dat had ik nou nooit achter ze gezocht. Weer wat geleerd.
quote:Mama-Emeritus schreef op 22 februari 2016 @ 02:01:

[...]

Waar ik bang voor ben? Onrust, provocatie, twee kampen die lijnrecht tegen over elkaar staan. 5/6 jaar terug is het oude azc gesloopt. Sindsdien is er weer rust. Niet om de mensen die daar woonden. Maar je had de azc'ers en het kamp anti azc. Die twee groepen zochten elkaar continu op en dat zorgde voor veel gedoe. Ik vind het hardstikke kut dat een nieuw azc ongetwijfeld weer provocerend gaat werken hier. Dat zou ook helemaal niet mogen gebeuren. Maar voorheen had het die werking wel, dus waarom nu niet? En als ik dan de reacties lees van mensen uit mijn gemeente maakt mij dat verschrikkelijk bang. Dat zijn écht hele nare reacties.

Maar lekker hoor, iedereen die alles voor mij loopt in te vullen. Die vluchtelingen maakt mij geen bal uit. Het is meer de mensen die een probleem hebben met vluchtelingen. Ik heb helemaal geen zin dat hier weer dingen uit de hand gaan lopen. Het is hier nu juist zo lekker rustig en een nieuw azc zorgt er weer voor dat die twee kampen zich weer gaan vormen. Tenminste dat denk ik én daar ben ik ook bang voor.Misschien kan je je uiten op de aktueel pijler.
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2016 @ 00:19:

[...]

Echt????Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven