positieve test

22-02-2016 10:57 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik vandaag 11 dagen over tijd ben heb ik een zwangerschapstest gedaan en deze was POSITIEF .

Hoeveel testen hebben jullie gedaan voordat jullie contact opnamen met de verloskundige?

Dit is mijn eerste positieve test en vind het nog erg spannend allemaal, had ook niet verwacht dat de test nu al positief zou zijn.
Eentje maar. De week erop zou ik trouwen/een maand op huwelijksreis en ik was erg bang voor misselijkheid. Dus gelijk gevraagd of ik voor de zekerheid iets mee kon krijgen.

Is achteraf erg meegevallen trouwens!
Gefeliciteerd!!

Ik heb 2 testen gedaan, een 's avonds en die was positief. Maar die test was niet helemaal goed gegaan, dus de volgende ochtend opnieuw getest en weer positief. En een week later de verloskundige toen gebeld.

Succes met de zwangerschap!
Gefeliciteerd!

Ik belde rond 5 weken de vk 2 testen gedaan.

Jij kunt nu wel bellen hoor.
Ik geloof acht, ofzo en pas na de 9 weken-echo in het ziekenhuis werd ik 'ontslagen' en mocht ik naar de gewone verloskundige, toen heb ik dus ook pas gebeld
1 'plusje/geen plusje'-test, en een dag later eentje van clear blue die aangeeft hoe lang je zwanger bent. Daarna lekker 3 weken op vakantie gegaan en bij terugkomst de verloskundige gebeld voor de eerste afspraak.
Ik heb de website gecheckt van de praktijk waar ik heen wilde. daar stond op, dat ik met 9 weken eerste controle zou hebben. Kort daarvoor gebeld
Een week lang elke dag

Ik wilde die dikke knalstreep zien voordat ik het durfde te geloven. Waren in de eerste ronde zwanger.

Na die week meteen gebeld, was maar goed ook want het was druk bij verloskundige en ze had nog nét een gaatje in de week van de echo.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Ik ga vanmiddag nog een test doen, voelt nog steeds onwerkelijk
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik 2 testen gedaan, tweede zwangerschap heb ik ook 2 testen gedaan, derde zwangerschap wel 30 testen 😂
Gefeliciteerd!

Ik heb bij beide zwangerschappen 1 test gedaan, maar dat is blijkbaar heel ongewoon.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb drie testen gedaan voordat ik de verloskundige belde, twee 'gewone' en een digitale die aangeeft hoe lang je zwanger bent. Volgens mij kan je nu wel bellen, het verschilt per verloskundige wanneer de eerste echo is maar dan weet je tenminste wanneer je aan de beurt bent
Bij de eerste kreeg ik de uitslag van het ziekenhuis. Toen moest ik nog een keer bloed prikken om het HCG te testen en bleek iets voor mij onduidelijk, waardoor ik nog een keer gebeld heb. Dus technisch gezien, toen twee keer.

Bij de tweede heb ik één test gedaan en dat was voor mij voldoende. Meer dan de afspraak met de VK afwachten kun je toch niet doen.
Gefeliciteerd

Ik heb één test gedaan. Nouja, en nog één voor MvM, maar dat was nadat ik de verloskundige had gebeld.
Net toch maar de tweede test gedaan en begin het nu pas te geloven, ook deze is positief.

Eerste test was van de action en de tweede van clearblue
Tja 1?

2 dagen later heb ik de verloskundige gebeld.
en? al gebeld?
Ik heb 8 maart de eerste afspraak, vind het erg spannend.
Gefeliciteerd en wat spannend he shyzzy!! Ik heb zelf ook een paar keer getest! Kan het nog steeds niet geloven

Ik had vrijdag 2 dgn voor NOD getest met kv 2v5. Toen gaf die licht positief aan. Zondag met Clear blue getest met wekenindicator en jaaa zwanger! Ik had hier nog 1 test van de kv liggen dus vanochtend weer getest en ja hoor! Een dikke vette streepp

Gisteren verloskundige gebeld en ik mag 22 maart komen voor intake etc.

Weet je al wanneer je bent uitgerekend?
Als het goed is ben ik 20 oktober uitgerekend en jij?

Ik heb maandag weer een test gedaan haha, kan het niet laten.
Mijn UD is 30 oktober! Haha ja ik herken het hoor! Het liefst wil ik elke dag testen omdat ik het nog steeds niet kan geloven..

Ik doe mee met MvM en had net samen met de informatrice weer een test gedaan op de aanwezigheid van het hcg hormoon.. En jaaa weer een dikke vette streep!

Doe jij ook al mee met MvM?
Eerste keer meteen knaltest met gewone test. Daarna na 2 dagen nog een keer met digitale cb gewoon om te kijken hoe lang ongeveer. Dag erna gebeld
Gefeliciteerd!! Ik heb 2 testen gedaan, en de dag er na de vk gebelt.
Ik heb nog niks gehoord van MvM, volgens de verloskundige zouden ze contact met mij opnemen.

Mijn vriend is ook helemaal enthousiast, we kunnen nergens anders meer over praten als we samen zijn haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven