Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Ik heb het niet gedaan en ga het niet doen.

Hij verliet onverschillig de poort, van te voren zuchtend bij mijn instructies.

Ik riep nog na "heb je nou je geld?"

"O nee"

Ik ben nog niet helemaal overbodig
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 18:43:

[...]

Toch zit ik met enige verbazing te lezen. En echt niet dat ik mijn kinderen nou zo makkelijk loslaat, maar op een gegeven moment weet je dat je kind iets (aan)kan en dan maak ik me ook geen zorgen.Er zijn nog andere mensen hè
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:43:

"O nee"

quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:44:

[...]

Er zijn nog andere mensen hè Die zijn er overdag ook als hij naar school fietst.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:30:

[...]

Het is echt zo'n leuk beroep! En die in het speciaal onderwijs zijn het leukst Ik heb een jaar in een REC4 school gewerkt als begeleider van individuele leerlingen en dat was heel leuk! Was wel basisonderwijs (vnl. bovenbouw).
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 18:45:

[...]

Die zijn er overdag ook als hij naar school fietst.

Ah ja, weet ik. De eerste keer alleen naar school vond ik ook spannend.

En nu de eerste keer alleen op stap in het donker ook.

En straks de eerste keer echt stappen ook weer.
quote:Kittens schreef op 22 februari 2016 @ 18:47:

[...]

Ik heb een jaar in een REC4 school gewerkt als begeleider van individuele leerlingen en dat was heel leuk! Was wel basisonderwijs (vnl. bovenbouw).Ik werk ook op een rec4
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:43:

"O nee"

Het is allemaal zo herkenbaar

Die van mij is ook 12.

Komt goed. Lekker afleiding zoeken tot hij weer thuis is.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het al wanneer ze nichtjes kwamen logeren na het stappen. Wakker liggen tot ze er zijn.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:48:

[...]

En straks de eerste keer echt stappen ook weer.Zo is het precies. Ik hing dan wel zo mooi de rielekste moeder uit zaterdag toen dochter naar Amsterdam was, maar ik vond het best spannend hoor . En ik was ook bereblij toen ze weer terug was. En mocht ze ooit de aanvechting krijgen om naar De Disco te gaan zal ik dat ook weer heel spannend vinden.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:48:

[...]

En straks de eerste keer echt stappen ook weer.De eerste keer op scoutingkamp vond ik dood eng! En dat in de periode zonder mobiels en internet.
Ik ben een lui kreng Ga vanavond eens naar een andere sportschool. Op de fiets is dat nog geen 10 minuutjes en toch baal ik dat die kolerebrug naar beneden is gevallen want ik ga liever met de auto. Maar nu zou ik enorm om moeten rijden en dat is ook weer zowat
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Kind naar scouting zou ik sowieso al eng vinden

Ineens ben ik me weer bewust van de 100 sloten die er tussen de grachten door lopen.

En ook vind ik het mooi dat hij dit doet
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2016 @ 18:56:

Ik ben een lui kreng Ga vanavond eens naar een andere sportschool. Op de fiets is dat nog geen 10 minuutjes en toch baal ik dat die kolerebrug naar beneden is gevallen want ik ga liever met de auto. Maar nu zou ik enorm om moeten rijden en dat is ook weer zowat

O echt?

Ik ben echt lui maar ga veel liever met de fiets. Met de auto vind ik veel meer gedoe.
quote:WD-40 schreef op 22 februari 2016 @ 18:55:

[...]

De eerste keer op scoutingkamp vond ik dood eng! En dat in de periode zonder mobiels en internet.Mobieltjes en internet helpen ook geen zier. Ik hoor nooit enig taal of teken van dochter als ze de hort op is. En bellen of appen heeft geen enkele zin, want ze neemt toch niet op en ze zit altijd toevallig net op een plek waar geen wifi is dus terug appen is er ook al niet bij. Ik heb maar leren leven met het motto 'geen bericht is goed bericht' .
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Mobieltjes en internet helpen ook geen zier. Ik hoor nooit enig taal of teken van dochter als ze de hort op is. En bellen of appen heeft geen enkele zin, want ze neemt toch niet op en ze zit altijd toevallig net op een plek waar geen wifi is dus terug appen is er ook al niet bij. Ik heb maar leren leven met het motto 'geen bericht is goed bericht' .En ik moest een hele week alleen overbruggen ook nog met alleen nederland 1, 2, 3 en rtl 4.
quote:Lady_Voldemort schreef op 22 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Mobieltjes en internet helpen ook geen zier. Ik hoor nooit enig taal of teken van dochter als ze de hort op is. En bellen of appen heeft geen enkele zin, want ze neemt toch niet op en ze zit altijd toevallig net op een plek waar geen wifi is dus terug appen is er ook al niet bij. Ik heb maar leren leven met het motto 'geen bericht is goed bericht' .Dit, exact om wat jij schrijft: bericht niet gezien, geen wifi, vergeten enz. Ik denk dat een bericht sturen alleen maar stress geeft ipv wegneemt.
quote:hatsetats schreef op 22 februari 2016 @ 18:51:

Ik had het al wanneer ze nichtjes kwamen logeren na het stappen. Wakker liggen tot ze er zijn. Zo herkenbaar! Nog steeds als ze hier logeren, intussen met verkering en andere aanhang, heb ik de neiging om de koppen gaan te tellen voor ik kan slapen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
He ladies, ik kom snel ff zwaaien!
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 18:04:

[...]

Waar is KING?volgens mij hier
very metal
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 18:28:

[...]

Ik ben overduidelijk niet als enige in shock.in shock, vanwege een beetje havermout? ik ontbijt niet echt met gefrituurde babies he.
very metal
quote:-KING- schreef op 22 februari 2016 @ 19:53:

[...]

ik ontbijt niet echt met gefrituurde babies he.
ik heb geen kinderen, maar mijn moeder is vanmorgen op vakantie gegaan en ik ben ook pas gerust als ik een berichtje heb gehad dat ze goed is aangekomen hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Same here Rosanna
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2016 @ 20:04:

ik heb geen kinderen, maar mijn moeder is vanmorgen op vakantie gegaan en ik ben ook pas gerust als ik een berichtje heb gehad dat ze goed is aangekomen hoor En andersom vraagt mijn moeder me nog altijd even te appen dat ik veilig thuis ben gekomen na een bezoek aan haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven