Hoe verder?
dinsdag 28 oktober 2008 om 11:06
je zit in een moeilijke situatie die al veel mensen hebben gehad..
je kunt eens gaan kijken wat de voordelen en nadelen zouden zijn als je weer een relatie aan gaat of alleen blijft,
jij weet zelf het beste wat je wilt in een relatie en je kunt erna kijken of hij dat bieden kan..
als er meer nadelen zijn dan voordelen niet doen en als je twijfelt zou ik nog even afwachten hoe moeilijk dat ook is
je kunt eens gaan kijken wat de voordelen en nadelen zouden zijn als je weer een relatie aan gaat of alleen blijft,
jij weet zelf het beste wat je wilt in een relatie en je kunt erna kijken of hij dat bieden kan..
als er meer nadelen zijn dan voordelen niet doen en als je twijfelt zou ik nog even afwachten hoe moeilijk dat ook is
dinsdag 28 oktober 2008 om 11:07
dinsdag 28 oktober 2008 om 11:20
Mis je je (ex) vriend? Of mis je de relatie?
Je schrijft dat je niet gelukkig wordt in deze relatie. Dat lijkt me een belangrijke conclusie. En ook een goede reden om het niet nog een keer te gaan proberen.
Het is logisch dat je hem erg mist, het is pas anderhalve week uit en jullie hebben zes jaar een relatie gehad. Het zou toch wat zijn als je dat in een ruime week al had verwerkt!
Wees lief voor jezelf, neem de tijd om door deze moeilijke periode heen te komen. Heel veel sterkte.
Je schrijft dat je niet gelukkig wordt in deze relatie. Dat lijkt me een belangrijke conclusie. En ook een goede reden om het niet nog een keer te gaan proberen.
Het is logisch dat je hem erg mist, het is pas anderhalve week uit en jullie hebben zes jaar een relatie gehad. Het zou toch wat zijn als je dat in een ruime week al had verwerkt!
Wees lief voor jezelf, neem de tijd om door deze moeilijke periode heen te komen. Heel veel sterkte.
dinsdag 28 oktober 2008 om 11:28
J.Miss je hebt niet zomaar een punt achter je relatie gezet lijkt me, toch? Wat je mist is niet alleen degene die je hebt achtergelaten maar vooral de leegte die je nu ineens van alles laat voelen en denken.
Probeer vooral veel dingen te doen die je niet elke sec aan de situatie laat denken. Dus niet in je eentje gaan snotteren op de bank! Zoek vrienden/vriendinnen op, ga een film kijken en hou zo jezelf in beweging.
Als je over 3 maanden nog steeds zo voelt, dan moet je misschien nadenken wat slim is maar grote kans dat je dit onderwerp terug-leest met een glimlach!
Probeer vooral veel dingen te doen die je niet elke sec aan de situatie laat denken. Dus niet in je eentje gaan snotteren op de bank! Zoek vrienden/vriendinnen op, ga een film kijken en hou zo jezelf in beweging.
Als je over 3 maanden nog steeds zo voelt, dan moet je misschien nadenken wat slim is maar grote kans dat je dit onderwerp terug-leest met een glimlach!
dinsdag 28 oktober 2008 om 12:01
Eerst afstand nemen om de dingen die je voelt duidelijk te krijgen ,geen contant met ex onderhouden .
Je eigen ding doen ,afleiding zoeken zoals al gezegd is
Na een tijd zul je duidelijk weten of je hem mist of een relatie .
sterkte meis,het zal zeker niet meevallen na zo'n lange relatie ,komt goed ....
Je eigen ding doen ,afleiding zoeken zoals al gezegd is
Na een tijd zul je duidelijk weten of je hem mist of een relatie .
sterkte meis,het zal zeker niet meevallen na zo'n lange relatie ,komt goed ....
dinsdag 28 oktober 2008 om 13:06
Een kruispunt in je leven (samenwonen) maakt dat je meer dan anders bezig bent met of je een positieve toekomst ziet een leven samen. Je hebt alles op een rijtje gezet en besloten dat je met deze man niet oud wilt worden. Tenminste niet op de manier waarop jullie bezig waren. En ik denk dat daar heel wat aan vooraf is gegaan. Ik sluit me aan bij het advies om eerst tijd voor jezelf te nemen.
dinsdag 28 oktober 2008 om 14:34
Jullie hebben inderdaad gelijk het is niet zomaar op dit punt gekomen. Ik heb gemerkt dat we in de weekenden steeds geforceerder leuke dingen samen gingen doen. Steeds maar weer vluchten om het gezellig te hebben. Ik heb echt heel sterk gehad dat ik het praten met hem mis. Ik ben een echte prater, maar voor mijn gevoel krijg ik dit te weinig terug. Misschien heeft het er ook mee te maken dat we vrij verschillend zijn, maar dit heb ik nooit echt als een negatief punt opgevat. Wel vind ik het storend dat ik mezelf niet meer kon zijn en het heeft me wat tijd gekost om dat te realiseren. Ik probeerde altijd extra naar zijn dingen te vragen in de hoop dat hij dit ook bij mij zou doen. Extra liefde naar hem toe tonen. Ik heb dit af en toe wel in de relatie aangegeven, maar hij zegt dat hij nu pas de ernst van de situatie inziet. Mijn gevoel zegt dat ik niet gelukkig kan worden, maar ik kan het ook niet helemaal van me afzetten. Zou een gesprek met hem dan nog een goede optie zijn?
dinsdag 28 oktober 2008 om 14:55