Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
maandag 22 februari 2016 om 20:55
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:52:
[...]
En zelfstandig? Of semi-zelfstandig?
Zijn ontwikkeling is wat dat betreft denk ik blijven steken op die van een kind van 3. Ofzo.
Relativiteitstheorie heeft geen geheimen voor hem, maar de buitenwereld is één groot monster.
Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.
[...]
En zelfstandig? Of semi-zelfstandig?
Zijn ontwikkeling is wat dat betreft denk ik blijven steken op die van een kind van 3. Ofzo.
Relativiteitstheorie heeft geen geheimen voor hem, maar de buitenwereld is één groot monster.
Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 22 februari 2016 om 20:58
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:53:
[...]
Daar ben ik niet zo'n fan van, maar het is wel zo'n buitenkind de oudste.
Vorige week hadden ze speurtocht in de regen. Prachtig vond ze het
Ze vindt het echt leuk. De groep is ook leuk evenals de leiding. Er wordt van alles en nog wat gedaan, kampvuur, pannenkoeken bakken, allerlei spellen binnen en buiten etc etc.
[...]
Daar ben ik niet zo'n fan van, maar het is wel zo'n buitenkind de oudste.
Ze vindt het echt leuk. De groep is ook leuk evenals de leiding. Er wordt van alles en nog wat gedaan, kampvuur, pannenkoeken bakken, allerlei spellen binnen en buiten etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 22 februari 2016 om 21:00
maandag 22 februari 2016 om 21:00
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:
[...]
Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Klote hoor Solo, ik duim dat er toch een oplossing komt, zo het is het voor jullie allebei ook niets.
[...]
Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Klote hoor Solo, ik duim dat er toch een oplossing komt, zo het is het voor jullie allebei ook niets.
maandag 22 februari 2016 om 21:10
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 20:58:
[...]
Ze vindt het echt leuk. De groep is ook leuk evenals de leiding. Er wordt van alles en nog wat gedaan, kampvuur, pannenkoeken bakken, allerlei spellen binnen en buiten etc etc.Erg leuk inderdaad. Toch maar eens gaan kijken met dochter.
[...]
Ze vindt het echt leuk. De groep is ook leuk evenals de leiding. Er wordt van alles en nog wat gedaan, kampvuur, pannenkoeken bakken, allerlei spellen binnen en buiten etc etc.Erg leuk inderdaad. Toch maar eens gaan kijken met dochter.
maandag 22 februari 2016 om 21:11
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:
[...]
Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Kut.
[...]
Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Kut.
maandag 22 februari 2016 om 21:14
maandag 22 februari 2016 om 21:15
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 20:54:
[...]
Ja
Ik belde voor iets anders en na verloop van tijd was het "nou meid, je bent de tijd lekker doorgekomen zo" lijkt me erg leuk als moeder om de dingen waar jij vroeger tegenaan liep nu bij je kind te zien en dan vooral dit soort dingen dan
[...]
Ja
Ik belde voor iets anders en na verloop van tijd was het "nou meid, je bent de tijd lekker doorgekomen zo" lijkt me erg leuk als moeder om de dingen waar jij vroeger tegenaan liep nu bij je kind te zien en dan vooral dit soort dingen dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 22 februari 2016 om 21:16