Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 22 februari 2016 @ 23:09:

doe mij er maar 3.Is dat lekker bij havermout?
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben anti havermout.

Gewoon om een tegengeluid te geven hoor.

Niet uit principe.

Proost, King!
Een beetje een latertje. Ik zit aan een lekker bakje thee.

Maar die flessen. In het nieuws van NOS zag ik een illegale cocktail mixer bezig in Indonesië.

Daar pleiten ze voor een verbod. (Even skip over de drooglegging in Amerika wat de effecten daarvan zijn.)

Alcoholisme is 0,12 %. Echt minimaal, want de gewone man kan een café niet betalen.

Jullie boffen dus met dit café.

Van die mix met geheim recept. Dat is het echte probleem daar.

Er werd een fles met groen spul gebruikt. Ik dacht dat het ABSINT was. Maar nee, het is METHADON. (Dat kregen heroïne verslaafden om uit het illegale circuit te stappen.)

Vanaf ongeveer 1:20 zie je de bereiding van gestookte alcohol, de 'oplosan'. http://nos.nl/artikel/208 ... n-door-alcoholverbod.html
En o, wat leuk.

http://www.parool.nl/kuns ... -met-de-obama-s~a4249449/

Die vrouw heeft en groot deel van rassenscheiding, moorden vanwege rassenscheiding mee gemaakt en nu mag ze dit nog meemaken.
Bedoel je dat er in de tropen wel eens mensen dood gaan aan verkeerd gestookte dranken? Dat klopt, volgens mij. Soms gaan er in 1 keer tientallen mensen dood, in India en Pakistan en dergelijke landen gebeurt het wel eens. Dus ja, meedrinken met de locals, zou ik niet doen idd. Je weet nooit of het niet per ongeluk een heftig gif is waar je aan dood kunt gaan. Als angsthaasje weet ik dat soort dingen. Ik heb in Ghana dan ook een of ander brouwsel geweigerd. Mijn vriend leeft gelukkig nog.

Ik vind havermout echt heel vies. Sorry, ik weet dat het heel gezond is maar ik vind het er ook heel vies uitzien. Tijdje geleden heb ik havermout geprobeerd, nou, laat maar zitten. Ik snap de her-introductie van bepaalde voedingsmiddelen eigenlijk niet. Waarom denk je dat we gestopt zijn ze te eten?? Wie gaat er nu op hennepzaad zitten kauwen of goji-bessen. Gatverdamme! Goddank ben ik zo'n beetje opgegroeid in de reformwinkel en wist ik allang dat dat spul niet te vreten is. Roggebrood dan Nou ja, laat mij maar wauwelen hoor, ik weet dat ik wartaal uitsla. Ik eet wel een broodje, gewoon.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Pumps_italiaans schreef op 23 februari 2016 @ 01:09:

En o, wat leuk.

http://www.parool.nl/kuns ... -met-de-obama-s~a4249449/

Die vrouw heeft en groot deel van rassenscheiding, moorden vanwege rassenscheiding mee gek=maakt en nu mag ze dit nog meemaken.

Wauw, wat een geweldig filmpje! Wat zij allemaal heeft meegemaakt..niet voor te stellen. Geweldig dat ze dit nog mee mag maken idd. Ook al heeft Obama waarschijnlijk minder bereikt dan hij had gewild, je moet ergens beginnen.

O we mogen niet over politiek praten hier, sorry! Denk ik. Als het maar gezellig blijft he. Wat ziet zijn vrouw er fantastisch uit, hijzelf trouwens ook. Mooiste president-koppel sinds het begin der presidenten, wat mij betreft!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ow ja, en dat vind ik ook van de Oranjes, knapste koning en koningin plus prinsessen sinds Willem de tweede! Wat een ontzettend knappe dametjes zijn die prinsessen. En nog slim ook. Zo. Maxima heeft toevallig ook nog de mooiste jurken van alle koninklijke hoogheidsmensen die er bestaan. Ooit. Tot in de oneindigheid. Zo.
Havermout van melk en dan afgespoelde zuidvruchten toevoegen (zoet) en meestal 1 tot 2 stuks fruit er door. Anders is het niet zo lekker, maar het vult wel. Duurt lang voordat je dan weer honger hebt.

Vanaf ongeveer 1:20 zie je de bereiding van gestookte alcohol, de 'oplosan'. http://nos.nl/artikel/208 ... n-door-alcoholverbod.html Dit is goedkope stook (vergelijk met crack en XTC) zonder kwaliteitsgarantie.

Een glas kan dodelijk zijn. Maar kijk het fragment en je ziet hoe gelukkig je hier bent dat je iets kan kopen wat gegarandeerd goed is.

Maxima had 2013, 2014, 2015 en 2016 2 skipakken. Ik heb er geen meer. Bijna in de zak van Max die naar Afrika ging gestopt. (Nou ja, 's nachts in de woestijn is het wel koud, maar ik geloof niet dat er iemand dan een skipak wil dragen. Maar.... ik weet nu dat je een Duster voor cowboys van kan maken. Is toch met split. Sinterklaas zou wat makkelijker op het paard gaan met een echte Amerikaanse duster.

Of die de handige split hebben met speciaal stuk om op het zadel te zitten? Ik zie het niet.

WELTERUSTEN. Bed is nu wel warm.
Trusten, pumps!
quote:Eleonora-1 schreef op 22 februari 2016 @ 22:27:

[...]

Jawor.

Daar heb ik toevallig elders net een discussie over.Ik vind dat niet he, voor de duidelijkheid. Maar er wordt wat bagger gesmeten onder die vlag.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Morgen. Dat "goede", daar moet ik even naar op zoek nog.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 februari 2016 @ 06:30:

Morgen. Dat "goede", daar moet ik even naar op zoek nog.Dat moet je afdwingen.
Goedemorgen.

Yette, wat duurt dat lang zeg!

Voel me een beetje recalcitrant vandaag. En dan ben ik nog maar een half uur uit bed. Straks in de trein maar een flink stevig muziekje luisteren anders ga ik de boel op stelten zetten op mijn werk ben ik bang.
quote:Solomio schreef op 23 februari 2016 @ 06:33:

[...]

Dat moet je afdwingen. Moeten? Kijk, daar gaat het mis. Dat ik op zoek "moet", heeft dan ook maar één mogelijke uitkomst natuurlijk.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 februari 2016 @ 06:38:

Goedemorgen.

Yette, wat duurt dat lang zeg!

Voel me een beetje recalcitrant vandaag. En dan ben ik nog maar een half uur uit bed. Straks in de trein maar een flink stevig muziekje luisteren anders ga ik de boel op stelten zetten op mijn werk ben ik bang.Wie weet hoe een vrolijke dag het daardoor zou worden.
Een kleuter mag je zeker niet het bed uitjagen met een beker koud water?

Jee dat kind wil nooit opstaan, behalve als het niet hoeft!
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 februari 2016 @ 06:50:

[...]

Moeten? Kijk, daar gaat het mis. Dat ik op zoek "moet", heeft dan ook maar één mogelijke uitkomst natuurlijk. *mompelt iets over 'de jeugd van tegenwoordig' en 'niet meer gewend om iets te moeten' en 'verwend'*
Haha, ja, op zich ben ik wel vrolijk recalcitrant, dus het zou kunnen.

Ga je vandaag verder met je zoektocht naar een oplossing voor je zoon?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 februari 2016 @ 06:54:

Haha, ja, op zich ben ik wel vrolijk recalcitrant, dus het zou kunnen.

Ga je vandaag verder met je zoektocht naar een oplossing voor je zoon?Yep, vandaag weer verder.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 23 februari 2016 @ 06:53:

Een kleuter mag je zeker niet het bed uitjagen met een beker koud water?

Jee dat kind wil nooit opstaan, behalve als het niet hoeft!Ja hoor, mag wel. Persoonlijk ben ik er niet van.
quote:Solomio schreef op 23 februari 2016 @ 06:56:

[...]

Yep, vandaag weer verder.Succes!
quote:Solomio schreef op 23 februari 2016 @ 06:54:

[...]

*mompelt iets over 'de jeugd van tegenwoordig' en 'niet meer gewend om iets te moeten' en 'verwend'* Ik val nog onder jeugd!!!!
Ik heb er gewoon geen zin in. Moe, moe van al het gedoe met die bokkenlul, moe van het continue te druk op werk, het huis dat nog niet klaar is, altijd moet er wel iemand wat van me. Ik heb er alleen maar zin in om de wereld buiten te sluiten, een boek te lezen en een kop koffie te drinken. In alle rust.

Maar goed ik ga me maar weer naar werk slepen want ondanks al doe ik het dan toch maar weer braaf.

Zo, klaagmodus uit. Dat moet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven