Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat een sneue vertoning gisteren. Na een paar berichten was het wel duidelijk dat DP dingen zag die er niet waren en dat het voor haar onmogelijk was om uit die waan te komen. Je kan dan ook in één reactie zeggen dat ze het verkeerd ziet. Klaar.

Ik krijg het idee dat zo'n waan alleen maar gevoed wordt als steeds meer mensen zich ermee bemoeien en er te lang op wordt ingegaan.
Dus ze reageerde niet op de Mien in het topic leraar.. geen enkele keer. Maar gaat dan later hier roepen dat het iets met een nieuw emailadres te maken heeft. Tuurlijk.
quote:MalleBabbe1 schreef op 24 februari 2016 @ 07:08:

De Amerikatrol is ook weer in tha house.. Leuk, waar?
quote:yette schreef op 24 februari 2016 @ 09:03:

Wat een sneue vertoning gisteren. Na een paar berichten was het wel duidelijk dat DP dingen zag die er niet waren en dat het voor haar onmogelijk was om uit die waan te komen. Je kan dan ook in één reactie zeggen dat ze het verkeerd ziet. Klaar.

Ik krijg het idee dat zo'n waan alleen maar gevoed wordt als steeds meer mensen zich ermee bemoeien en er te lang op wordt ingegaan.

Ik heb al vaker gezien als mensen niet reageren dat ze dan heel veel posts blijft tikken waarin ze het negeren aangrijpt om los te gaan.

Het maakt geen bal uit wat wie dan ook wel of niet doet.
Dat topic: vriend woont samen met exvrouw (uiteraard in de USA) heb ik eerder gelezen. Kan jaren geleden zijn maar exact hetzelfde verhaal.

Letterlijk.
quote:Goede-Fee schreef op 24 februari 2016 @ 09:09:

[...]

Leuk, waar?Vriend woont samen met ex-vrouw op relaasies..
Dat bedoel ik, Fee. Het werd steeds erger. Wellicht helpt het als je er niet op in gaat, maar gewoon één keer meldt dat ze dingen ziet die er niet zijn?
quote:Goede-Fee schreef op 24 februari 2016 @ 09:11:

[...]

Ik heb al vaker gezien als mensen niet reageren dat ze dan heel veel posts blijft tikken waarin ze het negeren aangrijpt om los te gaan.

Het maakt geen bal uit wat wie dan ook wel of niet doet.Je was sneller dan ik ... ik roep ook maar wat hoor. Heb weinig verstand van wanen.
Het maakt inderdaad niks uit wat je doet of laat, als ze zo is gaat ze hoe dan ook los. Hulp lijkt me erg noodzakelijk, en die hulp is niet hier op het forum.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 februari 2016 @ 09:16:

Het maakt inderdaad niks uit wat je doet of laat, als ze zo is gaat ze hoe dan ook los. Hulp lijkt me erg noodzakelijk, en die hulp is niet hier op het forum.

Klopt idd het is ook altijd 's nachts..

Ik meende laatst van haar gelezen te hebben dat ze in de afgelopen maanden een tijdje hulp heeft gehad/opgenomen is geweest,lijkt mij verstandig dat ze daar weer naar teruggaat..
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 februari 2016 @ 09:16:

Dit.

Ontzettend sneu om die paranoia te lezen, maar ook ontzettend sneu dat Suus het zo moest ontgelden

En verder heb ik vast weer een paar nickchanges gemist, sapsorrow is blijkbaar een oude bekende en MB misschien ook wel. Fijn dat je DP probeerde gerust te stellen sapsorrow, helaas wou/kon ze dat niet lezen blijkbaar.

Dat werken in de marketing schept wel kansen blijkbaar, dat je zowel in America als in Australië een baan aangeboden krijgt. Is al besproken hoe ze het paard kan meenemen dan?
Was er laatst niet iemand die opmerkte dat we al een tijdje niks hadden gehoord vanuit Amerika?
quote:yette schreef op 24 februari 2016 @ 09:25:

Was er laatst niet iemand die opmerkte dat we al een tijdje niks hadden gehoord vanuit Amerika?Ha dacht precies hetzelfde net.
quote:yette schreef op 24 februari 2016 @ 09:25:

Was er laatst niet iemand die opmerkte dat we al een tijdje niks hadden gehoord vanuit Amerika?Ja dat was ik,trollie leest vast mee
Het paard kan in de gang van het vliegtuig.
En bedankt, zit ik 2 weken na carnaval met dat paard in de gang in mijn hoofd
quote:MalleBabbe1 schreef op 24 februari 2016 @ 09:29:

[...]

Ja dat was ik,trollie leest vast mee
Je bent zelf een theepot
quote:yette schreef op 24 februari 2016 @ 09:03:

Ik krijg het idee dat zo'n waan alleen maar gevoed wordt als steeds meer mensen zich ermee bemoeien en er te lang op wordt ingegaan.Dat ze spoken zag duurde bij mij even.
Je bent zelf een theepot
Ik denk dat het niet helpt om erop in te gaan, maar dat de waanideeën wel bevestigd kunnen worden als er niet op ingegaan wordt. Wie weet gaat ze er dan toch over nadenken, je weet maar nooit.

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 24 februari 2016 @ 10:11:

Ik denk dat het niet helpt om erop in te gaan, maar dat de waanideeën wel bevestigd kunnen worden als er niet op ingegaan wordt. Wie weet gaat ze er dan toch over nadenken, je weet maar nooit.

Goedemorgen!Lijkt me sterk. Daar heb je mensen voor nodig die ervoor hebben doorgeleerd.
quote:Marana_ schreef op 24 februari 2016 @ 09:38:

En bedankt, zit ik 2 weken na carnaval met dat paard in de gang in mijn hoofd Welcome
Ik vind het echt sneu voor Dot maar ik vind het ook sneu zoals nu voor Suus. Die kreeg toch de volle laag nu. Ik vind het lastig om te bepalen of je dan moet staffen of juist niet omdat het sneu is, maar fijn gedrag is het niet.
I like being a mess. It's who I am.
Yas gaat het al beter met je loopneus en ben je nog uit het bootje gevallen?
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 24 februari 2016 @ 10:15:

Ik vind het echt sneu voor Dot maar ik vind het ook sneu zoals nu voor Suus. Die kreeg toch de volle laag nu. Ik vind het lastig om te bepalen of je dan moet staffen of juist niet omdat het sneu is, maar fijn gedrag is het niet.

Oh da's lief maar niet nodig hoor.

Gelukkig voor haar stopte ze op tijd
Je bent zelf een theepot
Hoe ging het met dat zoetwateraquarium? Dat deel heb ik blijkbaar ooit gemist
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven